جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » فساد مالی و اخلاقی قاضی صلواتی و قاضی احمد زاده با حمایت و پوشش امنیتی صادق لاریجانی

فساد مالی و اخلاقی قاضی صلواتی و قاضی احمد زاده با حمایت و پوشش امنیتی صادق لاریجانی

به گزارش منابع خبری «در تی وی»؛ پیش تر از این در گزارشی اختصاصی بیان شد؛ ماشاالله احمد زاده که در سال ۱۳۸۴ کارمند ساده اجرای احکام شعبه ششم دادگاه انقلاب» بود؛ ناگهان  ظرف دوسال بر صندلی «دادیاری اجرای احکام شعبه شش» در سال ۱۳۸۶ نشست!
ماشاء الله احمد زاده کوتاه زمانی بعد در بحبوحه کودتای انتخاباتی، در سال ۱۳۸۸ به دلیل اجرای بی چون و چرای فرمان عاملان جنایات کهریزک و امربریِ ضابطینِ نوظهورِ کاذبِ قضایی بر اریکهء «دادرسی شعبه اصل “چهل و نه”» نشانده شد، و به موازات آن عهده دار «دادرسی شعبه بیست و ششم» نیز گردید؟!
البته به محض آن که ماشاء الله احمدزاده در جریان یک پرونده در شعبه شانزده، «به دلیل دریافت مبلغ هنگفتی»، رای مورد نظر “ضابطین قضایی قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران” را صادر نکرد، مورد بی اعتنایی ارباب هایش قرارگرفت و سال بعد، سپاه برای او “حکم دادرسی” صادر نکرد، که اخیرا به او وعده داده شد اگر حکم اعدام را روی پرونده محمد علی طاهری بگذارد، حکم ریاست شعبه ۲۶دادگاه انقلاب برایش صادر خواهد شد.
بنا بر آخرین گزارشات قاضی صلواتی به شدت با ترفیع درجه ماشاالله احمد زاده «که قرار بود بعد از صدور حکم اعدام برای محمد علی طاهری بر کرسی ریاست شعبه ۲۶دادگاه انقلاب تکیه زند»، مخالفت کرده است، و آن به این دلیل است که اگر احمد زاده به شعبه ۲۶ برود دیگر کسی نیست تا قاضی صلواتی را در امور جنایات سنگین همراهی کند.
 لطفی که سپاه در این سه سال به احمد زاده نموده این است که درجات تحصیلی را به سرعت طی کرد، و هم اکنون دانشجوی دکترا واستاد دانشگاه قضایی می باشد، وای به حال دانشگاهی که احمد زاده ها در آن تدریس کنند.
بنا بر همین گزارش، سپاه دست احمد زاده را برای فسادهای سنگین مالی باز گذاشته تا با همراهی شخصی بنام «فدوی» از متهمین پرونده های  مالی مطالبه وجه های سنگینی نماید تا به نفعشان رای دهد.
حال سوال این است که در این مطالبات رشوه سپاه و قاضی صلواتی چه نقشی دارند ؟

آیا پرونده قاچاق ارز ، بانک صادرات و پرونده ۳۰۰۰میلیاردی معرو ف که ماشاالله احمدزاده به آنها رسیدگی کرد وآقای فدوی واسطه مالی بود، را سپاه همراهی کرد؟

به راستی فدوی که واسطه مالی احمدزاده می باشد کیست؟ به نظر میرسد باجناقش باشد!
سپاه برای صدور احکام سنگینی که از قاضی صلواتی (شعبه ۱۵) واحمدزاده(شعبه ۲۶) انتظار دارد صادر شود، دست هر دو نفر را برای فساد سنگین مالی(اخذ رشوه از متهمینی که سپاه نسبت به آنها حساس نیست، یا متهمینی که به دلایل متمول بودن توسط سپاه به دلایل واهی دستگیر شده و برایشان پرونده سازی میشود تا بتوانند مبالغ سنگینی را از آنها اخاذی کنند ) باز گذاشته، به طوری که دبیر دریا بیگی وکیلی  که واسطه مالی صلواتی با متهمین است، به طور متوسط  هفته ای یک یا دو پرونده در شعبه صلواتی دارد، و از متهمین مبالغی از دویست میلیون تومان تا هشتصد میلیون تومان مطالبه می نماید تا فقط در حکم تعدیل انجام دهد.

ماشاالله احمدزاده به همراه قاضی صلواتی بارها در «سفره خانه سنتی آبی» در درکه که محل زدو بند اکثر مسئولین قضایی می باشد دیده شده اند.

روز چنگ کیست؟
روز چنگ متهم پرونده صلواتی و جز ۱۰۰ سرمایه دار بزرگ ایران بود، روزچنگ دارای صرافی بود، فعالیتش در صادرات و واردات(قاچاق ارز) بوده، و با زدو بند مالی با مدیر کل اطلاعات(بنام محمدی) در قسمت رسیدگی به پرونده «گلدکوییست»، سی دی هایی از فساد اخلاقی و مالی قاضی صلواتی به دست آورد، که همین امر باعث شد قاضی صلواتی شبانه به همراه چند نفر به بهانه تحقیق و تفحص از منزل روز چنگ به کرمانشاه برود و لقمان روز چنگ «تنها روزچنگی که آزاد بود»، را بازداشت کند.
روز چنگ به ۲۲سال حبس به جای اعدام محکوم شد، و پرونده بعد از صدور رای به دیوان عالی کشور ارجاع گردید.
لازم به ذکر است که این پرونده دارای   ۸ متهم می باشد، که مدیر کل اطلاعات (محمدی)در امور «گلدکوییست» که مبلغ بیش از ۸ میلیارد تومان از روزچنگ رشوه دریافت کرده بود، نیز به ۱۲سال حبس محکوم شد.
 قاضی صلواتی از پوشش امنیتی کامل رئیس قوه قضائیه صادق لاریجانی برخوردار است، به نحوی که وقتی حفاظت دادگاه انقلاب به رابطه جنسی صلواتی با یک خانم وکیل(که سابقا نماینده دادستان بوده) پی برد و حتی عکس آنها را «هنگامی که در آسانسور دادگاه انقلاب در آغوش یکدیگر بودند» گرفت، نتوانست صلواتی را از جای خود تکان دهد، و وضعیت به صورتی است که با پوشش صادق لاریجانی، شکایاتی که بر علیه قاضی صلواتی به دادسرای انتظامی قضات ارسال میگردد به هیچ عنوان حق ثبت ندارد.
(عکس مذکور هم اکنون در اختیار حفاظت دادگاه انقلاب است)
به گزارش منابع خبری «در تی وی» وزارت اطلاعات مدارک زیادی از فسادهای اخلاقی و مالی قاضی صلواتی در دست دارد، و چندین بار در صدد برخورد و افشای این مفاسد برآمده، که هر بار با مخالفت شدید رئیس قوه قضائیه صادق آملی لاریجانی مواجه گردیده است، این مدارک که به زودی منتشر و در اختیار عموم مردم شریف ایران قرار خواهد گرفت، از فساد مالی و اخلاقی صلواتی با همراهی وکلایی از جمله همان وکیل خانمی«که سابقا نماینده دادستان بوده»، و همچنین فساد های اخلاقی با متهمین زن جوان، پرده بر خواهد داشت.