پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » نمایش جدیدخیابانی برای بزرگداشت قربانی های ایرانی که برای بقای بشارالاسد بعثی در سرزمین شام دور از زن و فرزند و خانواده و عزیزانشان جان می بازند…

نمایش جدیدخیابانی برای بزرگداشت قربانی های ایرانی که برای بقای بشارالاسد بعثی در سرزمین شام دور از زن و فرزند و خانواده و عزیزانشان جان می بازند…

مردم کوچه و خیابانها میگویند : “بعید است که با دست یازیدن به این قبیل نمایشهای تاریخ سرآمده و خسته کننده و تکراری بتوان بر خشم و خروش مردم به جان آمده که هرروز در شهرهای میهن برای مطالبه حقوق غارت شده خود تظاهرات اعتراضی میکنند غلبه کرد”!!!

انتشار عکسی از لحظه اسارت و سلاخی یک بسیجی قربانی شده به نام حججی به دست تکفیری ها در سوریه، احساسات ایرانیان آزاده در کل جهان را خدشه دار کرد. حالا قطعاتی از پیکر او به کشور بازگشته و روز گذشته به طواف حرم مطهر حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) مشرف شد.

امروز صبح نیز علی خامنه ای ضمن حضور در مسجد امام حسین (علیه السلام) که مبدا تشییع پیکر است، نسبت به مقام این شهید عزیز ادای احترام کرد.

* برخی مقامات نظامی و انتظامی از جمله سردار محمد باقری و امیر موسوی (فرمانده کل ارتش) مقام معظم رهبری را در این ادای احترام، همراهی کردند.

* مراسم رسمی تشییع در تهران راس ساعت 9 صبح در میدان امام حسین آغاز خواهد شد.

*تابوت در میدان امام حسین …

* خانواده قربانی

 

*سخنران مراسم امروز، آخوند  حرّاف و زیاده بافی موسوم به علیرضا پناهیان خود را به میدان امام حسین علیه السلام رساند.

مزدور جنایت پیشه بدنامی موسوم به محسنی اژه‌ای نیز در مراسم تشییع  حاضر شده است.* مراسم تشیع به صورت زنده از شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی در حال پخش است.