پنجشنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » بین المللی » جوخه ترور سازمان اطلاعات سپاه تحت پوشش هیئت پارلمانی ایرانی در فرانسه!

جوخه ترور سازمان اطلاعات سپاه تحت پوشش هیئت پارلمانی ایرانی در فرانسه!

 

به گزارش شبتاب نیوز، روح‌الله زم روزنامه‌نگار افشاگر مقیم خارج از کشور در کانال تلگرامی خود از اعزام تیم ترور سازمان اطلاعات سپاه در قالب هیئت پارلمانی اعزامی جمهوری اسلامی به فرانسه خبر داد و نوشت: سه روز قبل از دفتر آقای دکتر ابوالحسن بنی‌صدر اطلاع دادند که تیم سازمان اط. سپاه در پوشش هیئت پارلمانی اعزامی برای ترور اینجانب به فرانسه آمده است.

متن کامل نوشته‌ی «روح‌الله زم» روزنامه‌نگار افشاگر و مؤسس رسانه‌ی «آمدنیوز» به شرح زیر است:

سه روز قبل از دفتر آقای دکتر ابوالحسن بنی‌صدر رئیس‌جمهور اسبق ایران به اینجانب اطلاع دادند منابع خبری آن دفتر، اعلام کرده‌اند که جوخه ترور سازمان اطلاعات سپاه در قالب هیئت پارلمانی ایرانی در فرانسه برای ترور بنده به این کشور اعزام شده‌اند.بر اساس اعلام دفتر آقای دکتر ابوالحسن بنی‌صدر، این جوخه تحت پوشش حفاظت از این هیئت پارلمانی در حال امکان‌سنجی و آماده‌سازی عملیات ترور اینجانب است و اکنون در پاریس به سر می‌برند.منابع خبری به دفتر آقای دکتر بنی‌صدر اطلاع داده‌اند که این جوخه قصد دارند مدیر رسانه‌ی «آمدنیوز» را ترور کنند.این در حالی است که من پیش‌تر بارها اعلام کرده‌ام در امور اجرایی این رسانه دستی ندارم و تنها گزارشات اخبار محرمانه را برای انتشار در این رسانه ارسال می‌کنم.

مراتب این اقدام خلاف عرف بین‌المللی توسط دو تن از دوستان در دفتر آقای دکتر بنی‌صدر در حال پیگیری امنیتی است و «انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر» به ریاست آقای دکتر «مصطفی آزمایش» نیز گزارش اعزام گروه تروریستی سازمان اط. سپاه را برای وزارت‌خارجه‌های چندین کشور ارسال کرده‌اند.هم‌چنین گزارش این اعزام گروه تروریستی به اعضای پارلمان اروپا و بخش مربوطه در سازمان ملل متحد نیز اعلام شده است.

از سوی دیگر سازمان امنیت ملی آمریکا و پلیس اف بی آی نیز توسط برخی از دوستان اینجانب در آمریکا از این اعزام تروریستی مطلع و در حال شناسایی تیم اعزامی سازمان اطلاعات سپاه در قالب هیئت پارلمانی هستند.

جای سؤال از نمایندگان لیست امید خصوصا آقایان علی مطهری و احمد مازنی است که آیا از اعزام این تیم تروریستی در پوشش هیئت خود خبر دارند یا این تیم بدون اطلاع هیئت پارلمانی به همراه این افراد اعزام شده است؟

سؤالی که امیدوارم نمایندگان نام‌برده شده برای آن پاسخ قانع کننده‌ای را ارائه دهند.

اول مهرماه ۱۳۹۶
۲۳ سپتامبر ۲۰۱۷
روح‌الله زم