سه شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » فرهنگ » حضور یک گربه در مراسم خاکسپاری و خودداری از ترک محل!

حضور یک گربه در مراسم خاکسپاری و خودداری از ترک محل!

 
این گربه سفید حیوان اهلی نیست بلکه یکی از گربه‌های خیابانی است که معمولا حوالی مسجدی تردد داشته که پیرمردی در آن رفت و آمد داشت. بعد از این که این پیرمرد فوت کرد و خانواده او، او را برای تشییع جنازه به قبرستان شهر منتقل کرد، ناگهان گربه هم به تنهایی و درآن روز موعود، خودش را به گورستان رسانده و در سراسر مراسم شرکت جست، اما پس از پایان مراسم در محل باقیماند و  از خروج از آن محل خودداری نمود.

رفتار یک گربه که در مراسم خاکسپاری یک پیرمرد حضور یافته مورد استقبال گسترده کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

یک  گربه که به ناگاه در مراسم تشییع جنازه پیرمردی حضور یافته بود،  در برابر خواست بستگان متوفی مبنی بر ترک محل مقاومت کرده،  و از ترک قبر متوفی -که یک پیرمرد بود – خودداری کرد.

بر اساس گزارش تلگراف، کاربری که این فایل ویدئویی را در فیس‌بوک به انتشار گذاشته گفته که مراسم مربوط به خاکسپاری پدربزرگش در مالزی بود که اتفاقا رفتار بسیار خوبی با حیوانات مخصوصا گربه‌ها داشت.رفتار عجیب این گربه سفید موجب حیرت کاربران فضای مجازی شده است تا آنجا که طی 24 ساعت اخیر میلیون‌ها نفر از کاربران رسانه‌های اجتماعی این ویدئو را مشاهده کرده‌اند.

گربه

به گفته «صفوان»(Soffuan) کاربر مالزیایی:”این گربه سفید حیوان اهلی نیست و یکی از گربه‌های خیابانی است که معمولا حوالی مسجد محل تردد پدربزرگش دیده شده است.

«آنیتا کلسی»(Anita Kelsey) ، کارشناس رفتار گربه مستقر در لندن رفتار این گربه را “غیرمعمول” خواند ولی گفت  که هرگز از رفتار حیوانات شگفت‌زده نخواهد شد.

انتهای پیام/