شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » هاشم خواستار؛ ریشه تمام فسادها و مشکلات در کشور آقای خامنه ای است، ایشان مملکت رابه روزگار سیاه نشانده

هاشم خواستار؛ ریشه تمام فسادها و مشکلات در کشور آقای خامنه ای است، ایشان مملکت رابه روزگار سیاه نشانده

هاشم خواستار نماینده معلمان کشور در مصاحبه اختصاصی با شبکه جهانی «دُرّ تی وی» به شرایط حاکم بر جامعه ناشی از اعتراضات و نافرمانیهای مدنی مردم و اعتصاب غذای زندانیان سیاسی در زندانهای کشور پرداخت و گفت؛ نظام حاکم بر ایران روی چنگیزخان و آقامحمد خان قاجار را سپید کرده و خود میداند که کاملا فاسد شده و از مطالبات مردم در انقلاب ۱۳۵۷ فاصله بسیار زیادی گرفته است.

نماینده معلمان کشورگفت؛ مسئولان نظام تنها به فکرمنفعت خود و تاراج اموال مردم هستند، و به همین دلیل ما امروزه با گورخوابها و زنهای کارتن خواب مواجه هستیم، آقایان نفت را می فروشند تا فرزندانشان با اتومبیلهای آخرین مدل در خیابانها مانور دهند، این نظام به جهت فاسد شدن دائما در صدد چنگ و دندان نشان دادن به ملت است، ولی دیگر برای این حرفها دیر شده و ملت ایران کاملا آگاه شده اند.

این فعال مدنی در بخشی از این مصاحبه با یاداوری مطالبات انقلاب سال ۵۷ گفت؛ هدف ما از انقلاب آزادی بود، آیا هم اکنون در این مملکت آزادی داریم؟ یا آنچه هم از قبل داشتیم از دست رفت، در اینجا به ملت قهرمان ایران میگویم که این کشورهایی که از نعمت آزادی و دمکراسی برخوردارند، هزینه داده اند، ما هم باید عزممان را جزم کنیم و به کمک زندانیان در بند بشتابیم، آنها به خاطر ما در زندان هستند و دست به اعتصاب غذا می زنند.

هاشم خواستار در ادامه افزود؛ «انقلابی» یعنی کسی که خود را فدای مملکت و مردم کند، ولی از دیدگاه آقای خامنه ای و دیگر آقایان «انقلابی» یعنی کسی که با آنها باشد و سرکوب مردم را شدت دهد، امروز مردم ایران هوشیارشده اند و در برابر این استبداد دینی ایستاده اند و مطالبات خود را به هر صورت ممکن مطرح میکنند.

نماینده معلمان کشور اظهار داشت که این مملکت را آقای خامنه ای به روزگار سیاه نشانده، منبع تمام فسادها، مشکلات و بحرانهای بوجود آمده در کشور ایشان است، آقای خامنه ای ۹۵ درصد قدرت را در دست دارد و به هیچ شخص یا نهادی پاسخگو نیست، اعضای مجلس خبرگان رهبری که باید از ایشان بپرسند چرا کشور به این روز افتاده است، می روند خدمت ایشان تا ارشادشان کند.

هاشم خواستار در پایان با بیان این نکته خطاب به زندانیان سیاسی «که پیام شما را جهانیان شنیدند» گفت؛ من از زندانیان عزیز درخواست می کنم که به اعتصاب غذای خود پایان دهند، و همه معلمان را برای تجمع ۱۳ مهر دعوت میکنم تا تجمع عظیم و باشکوهی را برگزار نماییم و فریاد کنیم که ما بهشتی لنگرودی هستیم، ما رضا شهابی هستیم، ما اسماعیل عبدی هستیم….