جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » سردار حاجی‌زاده: مذاکره هیچ فایده ای ندارد/ ما به مرکز کنترل فرماندهی آمریکایی‌ها نفوذ کردیم

سردار حاجی‌زاده: مذاکره هیچ فایده ای ندارد/ ما به مرکز کنترل فرماندهی آمریکایی‌ها نفوذ کردیم

سردار امیرعلی حاجی‌زاده در برنامه بدون تعارف بخش خبری ۲۰:۳۰ با بیان اینکه بچه جنوب تهران بوده و از سال ۵۹ تا پایان جنگ در جبهه‌ها حضور داشته است، گفت: در برخی از عملیات‌ها به عنوان تک تیرانداز حضور داشتم.

وی درباره حمله‌هایی که بعضا به سپاه صورت می‌گیرد، اظهار کرد: دشمنان که به سپاه حمله و تهاجم می کنند و خط قرمزشان سپاه است، بخاطر این است که احساس می کنند اگر سپاه نباشد مشکلشان حل می‌شود.

 

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در مورد اینکه گفته می‌شود عملیات موشکی سپاه به مواضع داعش اصابت نکرده است، اظهار کرد: همزمان با عملیات پهبادهای ما در بالای منطقه بود و رهگیری آن سرجنگی و اصابت به هدف را نشان داد. کسی در اصل مسئله ان قلتی ندارد. تبلیغاتی می شود اما می بینید بعد این عملیات رفتارشان تغییر کرد. دیدند کجا هدف گیری و کجا زده شد.

سردار حاجی‌زاده درباره پیشنهاد خود مبنی بر اینکه برای جلوگیری از فشارهای امریکا باید اقدامات متقابل پرهزینه برای امریکایی‌ها انجام داد، گفت:‌ دربرابر امریکا کوتاه آمدن و معامله هیچ فایده ای ندارد چرا که حداقل شرایط گفت‌وگو و معامله را قائل نیستند و نگاه از بالا به پایین دارند و باید مقابل آنها بایستیم. همانگونه که در حوزه تسیحات نظامی، موشکی و سامانه راداری که به تراز جهانی رسیدیم با کار جهادی بوده است.

وی درباره ناوهای آمریکا در منطقه نیز گفت: ناوهای هواپیمابر و ناوچه‌های امریکایی یک زمانی ترس داشت ولی امروز به نقطه‌ای رسیدیم که این‌ ناوها به سیبل تبدیل شدند و خود آمریکایی ها هم این را می‌دانند.

این فرمانده ارشد نظامی در پاسخ به افرادی که معتقدند برجام سایه جنگ را از کشور دور کرد، گفت: قدرت نظامی، رهبری، وحدت و یکپارچگی ملت توانست تهدیدات را دور کند و مذاکره هیچ فایده ای ندارد.

سردار حاجی‌زاده درباره اینکه گفته بود نگرانی ما از آقازاده ها و برادرزاده ها است، اظهار کرد: مگر این اختلاس‌ها و دزدی‌ها را نمی بینید. در یک شهر کوچک یک فردی که زمین‌خوار است برای زمین‌های سپاه سند گرفته و الان رییس شورای شهر شده است. او با زد و بند به اینجا رسیده و تا زمانی که این افراد بواسطه پدران و فامیل ها خود کاره ای می شوند گرفتاری‌های کشور ادامه دارد.

سردار حاجی‌زاده در مورد اظهارات برخی از افراد داخلی در مورد سپاه اظهار کرد: این افراد کم تعداد هستند و حتی مخالفان سپاه قدر امنیت و اینکه سایه جنگ را سپاه و نیروهای مسلح دور کرده‌اند را می‌دانند.

وی درباره اینکه برخی برای انتقاد از سپاه به گفته امام خمینی مبنی بر اینکه سپاه نباید وارد عرصه سیاسی شود اشاره می‌کنند، گفت:‌مگر سپاه در کارهای سیاسی دخالت کرده است. اگر کسی کاری کرد نباید آن را به حساب کل سپاه گذاشت.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه درباره این گفته خود که اگر آمریکایی‌ها مادر بمب‌ها را دارند ما پدر بمب ها را داریم، اظهار کرد: صنایع دفاع به سفاش نیروی هوافضا بمب‌هایی تولید کرده که وزن آنها۱۰ تن است و از هواپیماهای ایلوشین رها می شود. این بمبی که بخاطر وزن آن، اگر به نقطه ای اصابت کند، قدرت تخریبی بالایی دارد.

وی در پایان گفت:‌ راه حل مشکلات کشور فقط و فقط با تبعیت از رهبری و پیمودن مسیر انقلابی است. با غرب گرایی به هیچ کجا نخواهیم رسید. جنگ را با انقلابی بودن حل کردیم و به موشکی رسیدیم وکارهای بزرگی انجام دادیم و باید همین را ادامه دهیم