پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » بانوان عراقی به دور از «ارتجاع و واپس گراییهای زن ستیزانه به نام دین» تماشاگر مسابقه اسطوره‌های فوتبال جهان در بصره بودند

بانوان عراقی به دور از «ارتجاع و واپس گراییهای زن ستیزانه به نام دین» تماشاگر مسابقه اسطوره‌های فوتبال جهان در بصره بودند

اسطوره های فوتبال جهان و ستارگان منتخب عراق روز گذشته در ورزشگاه بین المللی بصره در حالی به مصاف یکدیگر رفتند، که زنان و دختران عراقی با آزادی و امنیت به دور از ارتجاع و واپس گراییهای زن ستیزانه به نام دین، تماشاگر این دیدار بودند.

این دیدار با هدف رفع دائمی تعلیق دیدارهای تدارکاتی عراق از سوی فیفا با حضور اسطوره‌های فوتبال جهان برگزار شد.

این دیدار در نهایت با نتیجه 5-4 با پیروزی اسطوره‌های فوتبال جهان به پایان رسید.

اساطیر فوتبال جهان برای دیدار با ستارگان نسل طلایی عراق با این ترکیب به میدان رفتند: سرمربی دیدا(برزیل)، ویکتور بایا، مارکو ماتراتزی، خاویر زانتی، میشل سالگادو، جولیانو بلتی، لوئیس گارسیا، ادمیلسون، رابرت پیرس، گیلبرتو سیلوا، ادگار داویس، پاتریک کلایورت، ریوالدو، کرسپو، دوایت یورک.

در تیم ستارگان عراق نیز ستارگان پا به سن گذاشته عراق همچون احمد راضی، یونس محمود، هوار ملا محمد، نشأت اکرم و راضی شنیشل بودند.

عراقی‌ها ورزشگاه شیک بصره را برای این دیدار دوستانه در نظر گرفتند. ورزشگاهی که دارای امکانات روز فوتبال دنیاست و یکی از زیباترین ورزشگاه‌های خاورمیانه محسوب می‌شود.