جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » نقوی حسینی: گسترش تعاملات با کشورهای مختلف توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

نقوی حسینی: گسترش تعاملات با کشورهای مختلف توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که گسترش تعاملات ایران با تمامی کشورهای دنیا می‌تواند توطئه دشمنان ما در ایران‌هراسی و انزوای جمهوری اسلامی را خنثی کند.

وی اظهار داشت: آقای ظریف دو برنامه را برای چهار سال آینده وزارت خارجه مطرح کردند که یکی از آن‌ها برقراری ارتباط خوب و مساعد با کشورهای منطقه است. این موضوع نشان می‌دهد که افزایش ارتباطات برنامه مهمی در دستگاه دیپلماسی محسوب می‌شود که از آن به عنوان ابربرنامه یاد شده است.

وی افزود: با وجودی که وزارت خارجه در چهار سال گذشته نتوانسته به نحو احسن با کشورهای منطقه ارتباط داشته باشد ولی به نظر می‌رسد که وزارت خارجه افزایش روابط را با کشورهای منطقه و به دنبال آن گسترش تعاملات دیپلماسی را در نظر دارد، موضوعی که نتیجه آن خنثی شدن توطئه دشمنان در ایران‌هراسی و انزوای جمهوری اسلامی ایران است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان گفت: البته تاکنون نیز دشمنان نتوانسته‌اند توطئه ایران‌هراسی را در دنیا ترویج دهند که نمونه بارز آن حضور ۱۰۰ هیات خارجی از ۱۰۰ کشور در مراسم تحلیف است. طبیعتا با گسترش روابط با تمامی کشورهای دنیا این توطئه به صورت کامل خنثی شده و منویات رهبری نیز محقق می‌شود.