پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » دکتر آزمایش خطاب به علی سعیدی؛ چه کسی آن عمامه را بر سر شما نهاده، که چنین آشکارا به مخالفت با تعالیم اسلام برخواسته اید.

دکتر آزمایش خطاب به علی سعیدی؛ چه کسی آن عمامه را بر سر شما نهاده، که چنین آشکارا به مخالفت با تعالیم اسلام برخواسته اید.

دکتر سید مصطفی آزمایش مدیر مسئول «انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر»، و نویسنده «کتاب پژوهشی نوین در ارتباط با قرآن مجید» در یک برنامه تصویری که توسط شبکه جهانی «دُرّ تی وی» تهیه شده، به اظهارات علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران مبتنی بر «فرستادن اجباری مردم به بهشت توسط حکومت» پرداخت، و گفت اگر آقای سعیدی حتی یک بار قرآن را مطالعه کرده بود، چنین اشتباهات فاحشی از او در برابر عموم مردم سر نمی زد.

نویسنده «کتاب پژوهشی نوین در ارتباط با قرآن مجید» در این برنامه با استناد به آیات متعدد قرآن مجید گفت، صراحتا و مکررا در سراسر قرآن گفته شده که هر کسی مسئول اعمال و رفتار خود است و خداوند کسی را به دلیل اعمال دیگران بازخواست نمی کند، و نمی شود کسی را به زور وادار به ایمان کرد، حتی خداوند به پیامبر خود گفته آن کسی را میتوانی هدایت کنی که ما می خواهیم نه آن کسی را که تو میخواهی هدایت کنی، حال باید دید چگونه است که خداوند مسئولیتی را که به پیامبر خود نداده به علی سعیدی و همفکرانش واگذار کرده است؟!

دکتر سید مصطفی آزمایش در ادامه افزود؛ باید از آقای سعیدی پرسید که شما پیرو اسلام هستید یا دین من درآوردی که خود اختراع کرده اید، چرا که سخنان شما نه تنها هیچ گونه ربطی به اسلام و قرآن ندارد بلکه در تضاد آشکار با آیات قرآن مجید است، باید پرسید که چه کسی آن عمامه را بر سر شما نهاده که چنین آشکارا به مخالفت با تعالیم اسلام برخواسته اید.