پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » وحید خراسانی خطاب به مزدوران نفوذی در سیستم حفاظت اطلاعات و پروپاگاندای سپاه پاسداران!: صحبت کردن با زبان خشن و تند با جهان خدمت کردن به اسراییل است

وحید خراسانی خطاب به مزدوران نفوذی در سیستم حفاظت اطلاعات و پروپاگاندای سپاه پاسداران!: صحبت کردن با زبان خشن و تند با جهان خدمت کردن به اسراییل است

وحید خراسانی: باید همانگونه که خداوند به حضرت موسی فرمان داد که با فرعون با زبان نرم سخن بگوید ما نیز با جهان با زبان خوش صحبت کنیم.

به گزارش «انتخاب»؛ وحیدخراسانی – در دیداری که روز پنج‌شنبه در دفتر ایشان با “دکتر محمود واعظی” رییس دفتر رییس جمهور  برگزار شد-، با آرزوی توفیق برای واعظی در مسئولیت جدیدش و ابلاغ سلام به رییس جمهور، اظهار داشت: فرصت خدمت محدود و موقت است، قدر این فرصت را بدانید. در این فرصت محدود در مسیر خدمت به مردم و گره‌گشایی از مشکلات آنان تلاش و سعی کنید همه کارهای شما در خدمت به دین، مذهب و شعائر و ارزش‌ها باشد. اگر همه کارهای شما در خدمت به مردم و دین باشد یاری خدا و کمک امام زمان هم مشمول شما خواهد شد. بنده همواره برای موفقیت رییس جمهور و دولت دعا کرده و دعا خواهم کرد. باید همانگونه که خداوند به حضرت موسی فرمان داد که با فرعون با زبان نرم سخن بگوید ما نیز با جهان با زبان خوش صحبت کنیم. صحبت کردن با زبان خشن و تند و با روش‌های افراطی با جهان، خدمت کردن به اسراییل است.

دکتر محمود واعظی نیز با تبریک اعیاد سعید قربان و غدیر و ابلاغ سلام  آقای حسن روحانی به وحید خراسانی اظهار داشت: دیدار و ارتباط مستمر با فقها در قم و دریافت نظرات و رهنمودهای ایشان بر مبنای تأکیدات رییس جمهور، از سوی اعضای دولت دنبال می‌شود.

رییس دفتر رییس جمهور با اشاره به اینکه تلاش ما بر این است که میان همه قوا، نهادهای انقلابی، مردم، گروه‌های مختلف و نخبگان، انسجام و یکدلی ایجاد شود، اضافه کرد: تلاش می‌کنیم کشور به نحوی اداره شود که نام اسلام و شیعه براساس اعتقادات اصیل دینی مردم، تعالی یابد.باورها، اعتقادات دینی مردم و ارزش‌های اصیل اسلامی، مبنای تمام برنامه‌های فرهنگی دولت در اداره کشور است. این دولت متعلق به روحانیت است و تلاش خواهیم کرد، عملکرد آن باعث سربلندی اسلام و روحانیت باشد. بنای دولت در ارتباط با مراجع عظام تقلید، علما و حوزه علمیه قم، صرفاً ملاقات‌های تشریفاتی نیست، بلکه به دنبال آن هستیم که به شکلی منظم و مستمر از نظرات و راهنمایی‌های علما و فقها برای بهبود برنامه‌ها، سیاست‌ها و فعالیت‌های دولت بهره بگیریم.