جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » سردار غیب‌پرور: نظام سلطه می‌خواهد جوانان را از مساجد، دور کند

سردار غیب‌پرور: نظام سلطه می‌خواهد جوانان را از مساجد، دور کند

سردارغیب‌پروردر روز جهانی مسجد طی سخنانی گفت : نظام سلطه می‌خواهد جوانان را از مساجد، دور کند

در این صورت اگر ادعای پاسدار غیب پرور درست باشد باید نتیجه گرفت که ایشان و همفکرانشان دست نشانده نظام سلطه هستند، چرا که به گفته آقایان علما و فضلای قم سالهاست جوانان را از مساجد فراری داده اند و نه تنها دین گریزی، بلکه دین ستیزی را در جامعه رواج داده اند!

به گزارش ایلنا، سردار پاسدار غلامحسین غیب‌پرور در روز جهانی مسجد طی سخنانی گفت: آتش زدن مسجدالاقصی قبله اول مسلمین جهان در سال ۱۳۴۸ توسط اسرائیل، نشان از عمق کینه دشمنان اسلام از مساجد است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه مسجد یکی از مهمترین محورهای وحدت مسلمان است، افزود: نگاه اسلام به مسجد، نگاهی ژرف و شکوهمند است، چرا که خداوند، مساجد را مکان‌هایی برای اوج گرفتن و رسیدن به قله قرب الهی می داند و به مؤمنان، مکانی چون مسجد را معرفی می‌کند تا از آن به عنوان کانون محوری عبادت و بندگی و در عین حال مرکز تعاملات مردم با یکدیگر، بهره گیرند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج با تأکید بر اینکه نامگذاری روزی به نام روز جهانی مسجد، فرصتی برای بزرگداشت مسجد است، گفت: بهبود و ارتقای محتوا و برنامه‌های فرهنگی مساجد و تکریم نیروهای فعال در آن و همچنین هماهنگی بین فعالان عرصه مساجد از جمله نکات مهمی است که باید مورد توجه متولیان مساجد باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: هر کاری که باعث رونق و آبادانی مسجد می‌شود و باعث جذب جوانان و نوجوانان به مسجد می‌شود باید با برنامه ریزی متولیان مسجد تحقق یابد.

وی با تأکید بر اینکه نظام سلطه می‌خواهد جوانان را از مساجد، دور کند، تصریح کرد: مساجد ظرفیت اقناع فرد فرد جامعه را دارد لذا جوانان مساجد را پایگاه دوستی، کانون آموختن و آمادگاه رزم بدانند و مساجد را با حضور خود، پر شور و نشاط کنند.