پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » بین المللی » مهدی طائب، رییس قرارگاه عمار: امروز باید در سوریه پادگان و نیرو داشته باشیم و الان در سوریه اسم عملیات ها هم ایرانی شده است.

مهدی طائب، رییس قرارگاه عمار: امروز باید در سوریه پادگان و نیرو داشته باشیم و الان در سوریه اسم عملیات ها هم ایرانی شده است.

 

مهدی طائب:دشمن برای مبارزه با ملت ایران با جنگ روانی به میدان آمده است
رییس قرارگاه عمار «که به تازگی مدیر سایت خبریش به جرم جاسوسی برای موساد بازداشت شده است»، به تلاش دشمن برای زمین زدن مردم ایران اشاره کرد و تنها ابزار دشمن را برای مقابله با ملت و مردم ایران، عملیات روانی دانست و بر هوشیاری هر چه در این زمینه بیشتر تاکید کرد.

به گزارش  رسا، مهدی طائب، رییس قرارگاه عمار عصر چهارشنبه در نشست مجمع واعظین جهادی در قم با بیان این که امروز کار تبلیغی در یکی از حساس ترین زمان هاست، گفت: ادعای بنده این است که دشمن در روی زمین از جلوگیری ما از رسیدن ما به هدف زمین‌گیر شده است.

تنها ابزار دشمن برای مقابله با ما عملیات روانی است

وی به ناتوانی دشمن در برخی مسائل فرهنگی اشاره کرد و گفت: تنها ابزاری که برای دشمن مانده است ابزار عملیات روانی و اثرگذاری بر فکر نیروها و مردم است تا مردم خودشان بار را زمین بگذارند و اگر دشمن در عملیات روانی موفق نشود حرکت ما به نتیجه رسیده است.

طائب با بیان این که عملیات روانی فقط با فکر سر و کار دارد، خاطرنشان کرد: دشمن در زمینه عملیات روانی قوی است؛ ولی ابزار ما حرف حق است و می تواند تاثیر بسزایی در عملکرد ما داشته باشد.

لبه مبارزه ما با آمریکا و اسرائیل است

رییس قرارگاه عمار با بیان این که در مقطع خاص امروزی لبه مبارزه ما با آمریکا و اسرائیل است، گفت: امام حسین(ع) معتقد بودکه اگر یزید را از بین ببرد اسلام نجات پیدا می کند و امروز هم باید یزید زمان را بشناسیم و به مبارزه با او برویم و اگر ما بتوانیم آمریکا و اسرائیل را از بین ببریم اسلام نجات پیدا خواهد کرد.

وی به تحلیل وضعیت انتخابات اشاره کرد و گفت: امروز اقتصاد ما با مشکلات عدیده ای مواجه است و بانک های به نوعی بدهکارند و در حال ورشکستگی هستند؛ و پیروزی رقیب در انتخابات هم نتوانسته است، توازن را در وضعیت اقتصادی مردم ایجاد کند.

طائب تشکیل ارتش 20 میلیونی را برای شکست استکبار جهانی ضروری دانست و گفت: اصلاح طلبان در این انتخابات از هر دروغی برای ترساندن مردم از حجت الاسلام والمسلمین رییسی استفاده کردند و تحریم مطلق و جنگ حتمی و حتی دیوار کشی در خیابان ها را به مردم القاء کردند ولی باز هم 16 میلیون نفر به ایشان رأی دادند.

وی با اشاره به فرمان آتش به اختیار فرهنگی که مقام معظم رهبری فرمودند، تصریح کرد:یک فرمانده حکیم وقتی فرمان آتش به اختیار می دهد که نیروهایش تیراندازان ماهری باشند و خودی را از غیر خودی تشخیص دهند و میدان هم برای نبرد آماده باشد؛ بنابراین بعد از انتخابات وقتی مقام معظم رهبری دید که نیروهای انقلابی زیاد شده اند فرمان آتش به اختیار داد تا این نیروی انقلابی بتواند خود را کامل کند.

رییس قرارگاه عمار با بیان این که ما باید برای مردم هدف انقلاب را بازگو کنیم، گفت: ما اگر به مردم نشان دهیم که هدف کجا است نیازهای آن را برطرف می کنند و امروز هدف ظهور امام زمان(عج) است و آنجایی که امام زمان(عج) می خواهد ظهور کند دست ایادی آمریکا و اسرائیل است و باید دست آمریکا واسرائیل را از سر کعبه قطع کنیم.

وی با بیان این که جنگ ابتدایی مسلمین در عصر غیبت جایز نیست، اظهار داشت: خداوند کاری کرده است که دشمنان جنگ ابتدایی ما را به جنگ دفاعی تبدیل کنند؛ استکبار جهانی اول انقلاب صدام را به جان ما انداختند و ما هیچ کدام مان جنگ بلد نبودیم و هر جا که صدام متوقف شد خدا متوقفش کرد و خدا کاری کرد که ما جنگ را یاد گرفتیم.

ما منتظر سومین اشتباه آمریکا و رژیم صهیونیستی هستیم

طائب خاطرنشان کرد: این که امام خمینی(ره) فرمود جنگ از الطاف خفیه الهی است اولین لطف جنگ این بود که ما را کار کشته کرد و جنگ را به ما یاد داد؛ امروز هم اشتباه اول اسرائیل تجاوز به لبنان بود که ما را به پای مرزهای اسرائیل کشاند و اشتباه دوم رژیم اسرائیل پرورش داعش بود که باعث شد ما به استان درعا در مرز سوریه برویم که در برجام تمام هدفشان این بود که ما را از سوریه بیرون کنند.

وی با بیان این که امروز بشار اسد قانونی در سوریه تصویب کرده است که ایران می تواند در سوریه بسیج داشته باشد، گفت: امروز باید در سوریه پادگان داشته باشیم و نیرو داشته باشیم و الان در سوریه اسم عملیات ها هم ایرانی شده است.

رییس قرارگاه عمار با اشاره به این که دشمن اگر یک اشتباه دیگر کند کارش تمام است، خاطرنشان کرد: دشمن زمانی این اشتباه را انجام می دهد که از عملیات روانی داخل ناامید شود.

وی با بیان این که آمریکایی ها نیرو برای حمله ندارند و قوی ترین نیرو های انگلیس و آمریکا را ما بدون شلیک یک تیر گرفتیم، افزود: آنها از ما می ترسند و روی زمین نیرو ندارند و فقط به عملیات روانی دل بسته اند و اگر روزی به ایران حمله کنند قطعا فرو می پاشند.

مهدی طائب با بیان این که ما هنوز آماده اداره کردن جهان نیستیم، خاطرنشان کرد: ما در این انتخابات به وظیفه خود عمل کرده ایم و نتیجه عالی گرفتیم و باید این چهار ساله را قدر بدانیم و تبلیغ چهره به چهره برای جذب نیروی انقلابی داشته باشیم