جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » سایت پروپاگاندیست اطلاعات سپاه پاسداران به نقل از سایتهای اینترنتی سازمان مجاهدین خبر از ملاقات میان هیات عالیرتبه سنای آمریکا و خانم مریم رجوی در تیرانا پایتخت آلبانی میدهد.

سایت پروپاگاندیست اطلاعات سپاه پاسداران به نقل از سایتهای اینترنتی سازمان مجاهدین خبر از ملاقات میان هیات عالیرتبه سنای آمریکا و خانم مریم رجوی در تیرانا پایتخت آلبانی میدهد.

رادیو فرانسه» مریم رجوی با هیأتی از سنای آمریکا در آلبانی دیدار کرد

دویچه وله» دیدار مریم رجوی با چند سناتور آمریکایی در آلبانی

مریم رجوی، رهبر سازمان مجاهدین خلق، روز شنبه ۲۱ مرداد/ ۱٢ اوت، با یک هیأت از سنای آمریکا در مقر مرکز سازمان مجاهدین خلق در “تیرانا” پایتخت آلبانی دیدار و گفت‌وگو کرد. وضعیت اعضای مجاهدین در آلبانی، آخرین اوضاع ایران و منطقه، و راه‌حل‌های پایان دادن به بحران در منطقه، از محورهای این گفتگو عنوان شده است.

سایت کذایی موسوم به “دیده بان” در ادامه مینویسد: به گزارش سایت اینترنتی “مجاهدین”، ریاست این هیأت را سناتور “روی بلانت” نایب‌رئیس کنفرانس جمهوری‌خواهان در سنای آمریکا برعهده داشت.همچنین در این هیأت، سناتور “جان کورنین”، ناظم اکثریت سنا عضو کمیته‌های قضایی، اطلاعات و مالی؛ و سناتور “تام تیلیس” عضو کمیته‌های قوای مسلح، قضایی، بانکداری، امور مسکن و شهری و امور بازنشستگان ارتش نیز حضور داشتند.در این دیدار سناتورهای آمریکایی از انتقال ساکنان اردوگاه “لیبرتی” در عراق به آلبانی استقبال کردند.