جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » پل ارتباطی عرفان حلقه در تور “اطلاعات سپاه” و تلاش سربازان گمنام امام زمان! برای اعمالِ “فشار روانی” نسبت به شهروندان ایرانی!!

پل ارتباطی عرفان حلقه در تور “اطلاعات سپاه” و تلاش سربازان گمنام امام زمان! برای اعمالِ “فشار روانی” نسبت به شهروندان ایرانی!!

ادعای بیحاصل و مضحک اطلاعات سپاه پاسداران: لیدر کمپین  “الف مثل استاد” دستگیر شد!

گزارش ها حاکی است که نیروهای اطلاعات سپاه استان اصفهان یکی از اعضای «عرفان حلقه» را بازداشت کرده است.

به گزارش روز دوشنبه ۲۳ مرداد ماه میزان، خبرگزاری قوه قضاییه، فرد بازداشت شده در سازمان‌دهی راهپیمایی‌ها و تجمعات عرفان حلقه و همچنین کمپین «الف مثل استاد» در استان اصفهان نقش داشته است.

این خبرگزاری و دیگر رسانه های در ایران هویت اصلی فرد بازداشت شده را اعلام نکرده اند.

خبرگزاری میزان از فرد بازداشت به عنوان «سرشبکه اصلی و رابط چندین استان عرفان حلقه و سرپل ارتباطی با اعضای فراری عرفان حلقه در خارج از کشور» یاد کرده است.

این نخستین بار نیست که تعدادی از اعضا و طرفداران عرفان حلقه در اصفهان بازداشت می شوند. پیش از این، در روز دوم مرداد، نیز اطلاعات سپاه پاسداران استان اصفهان در اطلاعیه‌ای گفته بود که هشت تن از اعضا و طرفداران عرفان حلقه در شاهین‌شهر دستگیر شده‌اند.

در همین زمینه هفته گذشته سه هزار تن که خود را «از شاگردان» دکتر محمدعلی طاهری،بنیانگذار «عرفان حلقه»، نامیده بودند، در نامه‌ای سرگشاده به «اعمال فشار بر قضات» پرونده او توسط «نهادهای امنیتی» اعتراض کردند.