پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » حجت‌الاسلام والمسلمین هادی غفاری: اجازه ایجاد اختلاف میان اصلاح‌طلبان و روحانی را نمی‌دهیم/ از دولت طلب‌کار نیستیم
Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2014-06-10 05:37:43Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

حجت‌الاسلام والمسلمین هادی غفاری: اجازه ایجاد اختلاف میان اصلاح‌طلبان و روحانی را نمی‌دهیم/ از دولت طلب‌کار نیستیم

عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام تاکید کرد: اجازه نمی‌دهیم که جریان اصولگرا میان آقای روحانی و اصلاح‌طلبان اختلاف ایجاد کرده، تفرقه بیاندازد و فاصله ایجاد کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین هادی غفاری در گفت‌وگو با ایلنا، در رابطه با کابینه معرفی شده از سوی حسن روحانی گفت: اصلاح‌طلبان توقع داشتند که با توجه به تلاش‌های صورت گرفته برای تداوم دولت یازدهم و بر سرکار آمدن جریان اصلاح‌طلب، یک کابینه اصلاح‌طلب‌تر نسبت به دولت یازدهم از سوی حسن روحانی به مجلس معرفی شود اما ما در این رابطه هم احساس طلب‌کاری نمی‌کنیم.

به روحانی کمک می‌کنیم تا دولت موفقی را داشته باشد

او با اشاره به برخی تلاش‌ها برای فاصله‌اندازی میان جریان اصلاح‌طلب با رییس‌جمهور اظهار داشت: اصلاح‌طلبان با کمال میل و دقت از آقای روحانی و دولت ایشان حمایت می‌کنند و به رییس‌جمهور کمک خواهیم کرد تا دولت موفقی را داشته باشند و اگر راهنمایی و نکته‌ای هم بود آن را مشوقانه به ایشان منتقل می‌کنیم.

اجازه ایجاد اختلاف میان اصلاح‌طلبان و روحانی را به اصولگرایان نمی‌دهیم

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: ما اجازه نمی‌دهیم که جریان اصولگرا میان آقای روحانی و اصلاح‌طلبان اختلاف ایجاد کرده، تفرقه بیاندازد و فاصله ایجاد کند.

تنها به موقعیت کشور و منافع ملی فکر می‌کنیم 

غفاری با بیان اینکه ارتباط خوبی میان روحانی و جریان اصلاحات وجود دارد، تصریح کرد: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا دولت دوازدهم موفق باشد. در این راستا احساس طلب‌کاری هم نمی‌کنیم، سهم هم نمی‌خواهیم و تنها به موقعیت کشور و منافع ملی فکر می‌کنیم.