پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » پاسخ آیت الله مکارم شیرازی به نامه جمعی از فضلا و مدرسین حوزه علمیه قم

پاسخ آیت الله مکارم شیرازی به نامه جمعی از فضلا و مدرسین حوزه علمیه قم

به گزارش «شبتاب نیوز» پس از انتشار نامه سرگشاده جمعی از فضلا و مدرسین حوزه علمیه قم به آیت الله ناصر مکارم شیرازی، «مبتنی بر استفسار از دفتر ایشان پیرامون ارتباط بیت آیت الله مکارم با جابه جایی مبلغی معادل ۱۵۰ میلیون دلار از بیت المال»، توسط شبکه جهانی «در تی وی» در مورخ شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶، ساعتی پیش دفتر ایشان جوابیه ای را بر روی سایت آیت الله مکارم شیرازی منتشر کردند.

لازم به یادآوری است که پس از انتشار نامه سرگشاده جمعی از فضلا و مدرسین حوزه علمیه قم به آیت الله ناصر مکارم شیرازی، شبکه جهانی «در تی وی» دو بار از سوی دفتر آیت الله مکارم شیرازی درخواستی پیرامون حذف «نامه سرگشاده فضلا و مدرسین دلسوز حوزه علمیه قم به ایشان» را از روی سایت و کانال تلگرام دریافت کرد، که هر بار «در تی وی» خواستار پاسخ صریح دفتر آیت الله مکارم شیرازی گردید.

متن اظهار نظر دفتر آیت الله مکارم شیرازی پیرامون ارتباط بیت آیت الله مکارم با جابه جایی مبلغی معادل ۱۵۰ میلیون دلار از بیت المال به شرح زیر است:

اخیرا دروغ بزرگ تازه ای از صدای آمریکا که دشمنی آنها نسبت به اسلام و ایران و مراجع بزرگ دینی بر کسی مخفی نیست دربارۀ حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی(مدّظله) پخش شده است.
آنچه بر ما مسلم شده این است که گروهی در خارج و بعضی در داخل بجای اتاق فکر اتاق هایی برای جعل و تولید دروغ و تهمت باز کرده اند و هر روز مطلبی را که سرتا پا مجعول و کذب محض و عاری از حقیقت است درست کرده و منتشر می کنند. و به گمان خود می خواهند شخصیت ممتاز روحانی و مرجعیت و نفوذ معنوی معظم له را زیر سؤال ببرند که بحمدالله تاکنون کوچک ترین توفیقی در این زمینه پیدا نکرده و نخواهند کرد.
هنگامی که از معظم له در این باره سؤال کردیم گفتند سرتاپا کذب و عاری از حقیقت و حتی یک کلمه درست در آن نیست و سزاوار است هر روز وقت خود را برای تکذیب این دروغ ها تلف نکنیم.
از کسانی که نه ایمان دارند، نه وجدان و نه شرف انتظاری جز این نباید داشت.
خداوند همه را به راه راست هدایت کند.
پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی(دامت برکاته)

تاریخ انتشار: « ۱۳۹۶​۰۵​۲۲ »