چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » نماینده مجلس: فراکسیون امید سهم خواهی نکرده است

نماینده مجلس: فراکسیون امید سهم خواهی نکرده است

عضو فراکیسیون امید و نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: فراکسیون امید مجلس از دولت دوازدهم سهم خواهی نکرده است.

 

به گزارش ایرن علی کاظمی باباحیدری عصر شنبه در نشست خبری و تجلیل از خبرنگاران چهارمحال و بختیاری در سالن اجتماعات شرکت گاز استان افزود: فراکسیون امید بر سر مسائل سیاسی کشور سهم خواهی نمی کند و معامله نیز در این مسیر انجام نداده و نمی دهد.

وی تصریح کرد: فراکسیون امید مطالبات مردم را مطرح می کند و مردم در 29 اردیبهشت ماه سال 96 در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مطالبات خود را مطرح کردند.

کاظمی باباحیدری با بیان اینکه انتخابات دمکراتیک ترین روش برای بیان مطالبات مردم است،یادآور شد: در بحث مسائل ملی، سهم خواهی، معامله سیاسی و قومیت گرایی جایی ندارد و در این زمینه فراکسیون امید منافع ملی را دنبال می کند.

به گفته وی، حسن روحانی به عنوان رئیس جمهوری دوره دوازدهم در سخنرانی های انتخاباتی و مراسم تحلیف نیز اعلام کرد که آرا را مد نظر داده است.

کاظمی یادآور شد: مجلس شورای اسلامی با وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم نشست های چهره به چهره را برگزار می کند و برنامه های آنان را مورد ارزیابی و بررسی قرار می دهد.

وی، بیکاری را یکی از مشکلات این استان عنوان کرد و گفت: برای حضور سرمایه گذاران باید فرش قرمز پهن کرد و در این زمینه فرمانداران باید زمینه حضور سرمایه گذاران در بخش های گردشگری و صنایع مختلف را فراهم کنند.

عضو کمسیون برنامه و بودجه و دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی توسعه زیرساخت های جاده ای، هوایی و ریلی را یکی از نیازهای این استان برای حضور سرمایه گذاران دانست.

کاظمی با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی افزود: خبر و اطلاع رسانی تعطیل بردار نیست و هم خبر گیرنده و هم خبر دهنده لازمه جهان اطلاع رسانی است.

وی گفت: با توجه به کم کار بودن احزاب در کشور اکنون نشریات و خبرنگاران رسالت نظارتی احزاب را بر دوش کشیده اند.

به گزارش ایرنا، معاون امور مجلس رییس جمهوری این هفته فهرست 17 وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.