جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » موگرینی به ایران رفت و در پارلمان معرکه به راه انداخت ومطبوعات جهان وسیعا آن را بازتاب دادند!

موگرینی به ایران رفت و در پارلمان معرکه به راه انداخت ومطبوعات جهان وسیعا آن را بازتاب دادند!

ابروریزی تعدای از نمایندگان اصلاح طلب و اصولگرا بین المللی شد / گاردین: مسابقه در پارلمان برای سلفی گرفتن با موگرینی / دیلی تلگراف: دیپلمات ارشد اتحادیه اروپا غافلگیر شد / بازفید: سر و گردن این گروه از نمایندگان برای سلفی با موگرینی دائم بالا و پایین می رفت

دیلی تلگراف نوشت: تعدادی از نمایندگان مجلس ایران به دلیل رفتار غیر حرفه ای و خلاف شان نمایندگی مورد انتقاد قرار گرفتند. آنها در مراسم تحلیف روحانی، برای سلفی گرفتن با یک مقام زن اتحادیه اروپا عجله ی بسیاری به خرج دادند.

به گزارش «انتخاب»؛ موگرینی که روسری سفید و سبز بر سر داشت، از جمعیتی که دور او در پارلمان ایران حلقه زدند، غافلگیر شده بود.

این اقدام این نمایندگان مورد انتقاد بسیاری از ایرانیان و همچنین تعدادی از نمایندگان مجلس قرار گرفت.

گاردین نیز نوشت: گروهی از نمایندگان مججلس ایران به دلیل مسابقه گذاشتن بر سر گرفتن سلفی با فدریکا موگرینی اماج حملات قرار گفتند.

بسیاری از فعالان مجازی رفتار این نماینده ها را شرم اور توصیف کردند.

البته در این میان یکی از نمایندگان که با موگرینی عکس گرفته بود، پس از مشاهده واکنش های گسترده منفی مجبور به عذرخواهی از مردم شد.

همچنین، بازفید نوشت: تعدادی از نمایندگان ایران به دلیل هجوم برای گرفتن سلفی با مقام ارشد اتحادیه اروپا تحت حمله قرار گرفته اند.

این افراد با تلاش بسیار سر و گردن خود را بالا و پایین میکردند تا بتوانند با موگرینی سلفی بگیرند.

این نشریه در ادامه سخنان صادق خرازی را در لزوم اموزش پروتکل ها و تشریفات به نمایندگان مجلس را نقل قول کرد.