جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » هشدار سرکار خانم فاطمه کروبی: با توجه به شرایط قلبی همسرم، خروج ماموران امنیتی از منزل ما ضروری است

هشدار سرکار خانم فاطمه کروبی: با توجه به شرایط قلبی همسرم، خروج ماموران امنیتی از منزل ما ضروری است

 

عمل پیس میکر مهدی کروبی پایان یافت.
محمدتقی کروبی در توییتر خود با اعلام این خبر نوشت: ” پس از دو بار آنژوگرافى و پایین بودن ضربان قلب پدر، دقایقى پیش عمل تعبیه پیس میکر انجام شد. ممنون محبت هاى بی دریغ مردم عزیز و دوستان هستیم.”

سحام با سرکار خانم فاطمه کروبی، همسر رهبر محصور جنبش سبز در همین ارتباط مصاحبه کرد.

به گزارش شبتاب نیوز، همسر مهدی کروبی پیرامون وضعیت سلامت رئیس سابق مجلس، به سحام گفت: “همسرم پس از دو بار عمل آنژیوگرافی در بیمارستان قلب تهران و بیمارستانی که در حال حاضر بستری هستند، نهایتا پزشکان تشخیص دادند که ضربان قلب آقای کروبی بین ۴۰ تا ۴۵ است و نیاز به پیس میکر دارند. امروز این عمل انجام شد و در حال حاضر ایشان به اتاق خودشان برگردانده شدند.”

فاطمه کروبی همچنین گفتند که لازم می دانم از تیم پزشکی، آقای دکتر ملکی، دکتر عبدی، دکتر نوحی که پیشتر در بیمارستان قبلی به ما محبت داشتند، دکتر حق جو و نیز دکتر بابایی پزشک بیهوشی ایشان تشکر نمایم. همچنین محتاج دعای خیر مردم هستیم و لازم می دانیم از تمامی مردم عزیز ایران، دانشجویان، احزاب و گروه های سیاسی که در این مدت حمایت های خود را از عزیز در حصرمان انجام دادند، تشکر کنیم. همچنین از مهندس موسوی و خانم رهنورد، فرزندان عزیز، و خواهر و برادر ایشان که گلی را برای آقای کروبی آورده بودند؛ و نیز دیگر نمایندگان محترم مجلس و شخصیت های سیاسی کشور که نسبت به این مهم توجه کردند، شکر کنم.

این نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی در پایان مصاحبه خود گفت: “شرایط آقای کروبی به گونه ای است که حصر ایشان نیازمند یک بازنگری کلی است. حضور نیروهای امنیتی درون منزل و شرایط خاص، نحوه نگهداری ایشان را با مشکلاتی روبرو کرده است که با توجه به شرایط قلبی ایشان نیازمند مراقبت های بیشتر و توجه بیشتر نسبت به نحوه نگهداری ایشان در حصر است. که ضروری ترین نکته، خروج ماموران امنیتی از منزل ما در جماران است.”

شش سال و نیم از حصر غیر فانونی و غیر شرعی رهبران جنبش سبز سپری شده و هر روز وضعیت سلامت ایشان بیش از پیش تحت خطر قرار گرفته است.