جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » الهه کولایی: روحانی از کسانی استفاده کند که بتوانند مطالبات مردم را برآورده کنند

الهه کولایی: روحانی از کسانی استفاده کند که بتوانند مطالبات مردم را برآورده کنند

الهه کولایی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره دوازدهمین مراسم تحلیف ریاست جمهوری و سخنان رییس‌جمهور در این مراسم با بیان این که رهبری در مراسم تنفیذ به تعامل سازنده با جهان اشاره کردند و رئیس جمهور نیز در سخنان خود بر آن تاکید ورزید، گفت: روحانی در حضور نمایندگان عالی رتبه جهان از  عزم استوار دولت جمهوری اسلامی ایران برای توسعه روابط سازنده با کشورهای مختلف سخن گفت و بر آن تاکید کرد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: در واقع دوازدهمین مراسم ریاست جمهوری نشانه و نماد برجسته مردم‌سالاری دینی در ایران بود و نشان داد حضور و مشارکت مردم، ایجاد حس اطمینان و اعتماد چقدر برای دولت‌مردان ما اهمیت دارد.

او در ادامه افزود: روحانی در حضور نمایندگان سراسر جهان خواست‌ها و مطالبات مردم را بیان کرد و الگوی موفقی از پاسخ دادن به اعتماد مردم به نظام را به نمایش گذاشت.

این استاد علوم سیاسی در ادامه همچنین بیان کرد: رئیس‌جمهور امروز از اهمیت برآورده ساختن مطالبات مردم در عرصه‌های اقتصادی و ضرورت تعامل سازنده با جهان سخن گفت.

او خاطرنشان کرد: روحانی باید در این مسیر برای بهبود همه جانبه کشور از کسانی استفاده کند که کمک حال او باشند و بتوانند مطالبات مردم را برآورده کنند. رئیس‌جمهور در این مراسم به عنوان پاسدار قانون از مطالبات برحق مردم سخن گفت برآن تاکید کرد.

کولایی در ادامه با اشاره به تاکید روحانی بر این که دولت او اعتدالی است، اظهار داشت: انتظار این می‌رفت دولتی که برخواسته از رای مردم است، رویکرد اصلی آن اینچنین باشد، قطعا روحانی باید در عرصه داخلی و خارجی با خردورزی و عقلانیت گام بردارد تا حافظ منافع مردم باشد.