سه شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » فاطمه كروبي: كجاست گوش شنوا؟! چه كنم با تصميمات سليقه اي ماموران امنيتي كه در كنارمان به سر مي برند …

فاطمه كروبي: كجاست گوش شنوا؟! چه كنم با تصميمات سليقه اي ماموران امنيتي كه در كنارمان به سر مي برند …

فاطمه كروبي: كجاست گوش شنوا؟! چه كنم با تصميمات سليقه اي ماموران امنيتي كه در كنارمان به سر مي برند و روز به روز شاهد از دست دادن سلامت اقاي كروبي آن معتمد امام بوده و هستم؟

فاطمه كروبي ، همسر مهدي كروبي در ديدار با ملاقات كنندگان از سختگيري ها و عدم پذيرفتن مسئوليت حصر از سوي نهادهاي قانوني گله كردند و افزودند: “هر چه مي گذر، هيچ تغييري در وضعيت ايجاد نشده و يك سري سخت گيري ها نيز بيشتر شده است . جالب است كه قوه قضاييه مي گويد حصر به دستور شوراي عالي امنيت صورت گرفته و اقاي رييس جمهور كه خودشان عهده دار رياست شوراي عالي امنيت را دارند نيز مي گويد: چنين مصوبه اي نداريم! پناه بر خدا!”

به گزارش شبتاب نیوز به نقل از سحام، متن سخنان فاطمه كروبي در جمع ملاقات كنندگان و مراجعين در لابي بيمارستان بدين شرح است:

انقلاب اسلامي به بركت خون شهدا و فداكاري كم نظير فرزندان كشور در هشت سال جنگ تحميلي، نويد روزهاي روشني را داشت و هدف انقلاب عدالت، اتحاد و همدلي بود
اما امروز متاسفانه ياران صديقين امام اقايان كروبي و موسوي و خانم رهنورد دو هزار و سيصد روز در حصر ناعادلانه بلكه ظالمانه كه شرعا هم مذموم است، از حقوق شهروندي محروم اند.
هر چه مي گذر، هيچ تغييري در وضعيت ايجاد نشده و يك سري سخت گيري ها نيز بيشتر شده است . جالب است كه قوه قضاييه مي گويد حصر به دستور شوراي عالي امنيت صورت گرفته و اقاي رييس جمهور كه خودشان عهده دار رياست شوراي عالي امنيت را دارند نيز مي گويد: چنين مصوبه اي نداريم،،،
پناه بر خدا .
اما از ملت غيور و فهيم و اگاه و شخصيت هاي ازادي خواه كه به دور از حب و بغض ها از وضعيت نگران كننده عزيزان دربند نگران اند و مي گويند و مي نويسند اما كجاست گوش شنوا
اما من چه كنم با تصميمات سليقه اي ماموران امنيتي كه در كنارمان به سر مي برند و روز به روز شاهد از دست دادن سلامت اقاي كروبي آن معتمد امام بوده و هستم.
حال با توجه به وضعيت جسمي و سني كه در طول تو هفته و اندي دو انژيوگرافي انجام داده شده و او دچار مشكل قلبي گرديده ست لحظه به لحظه به نگراني ام افزوده مي شود.
گرچه اين خسران براي مسئولين مهم نيست از شما عزيزاني كه براي ملاقات با دشواري وارد بيمارستان شديد اعم از نمايندگان، دانشجويان و علاقمندان سپاسگزارم و از بيانيه دانشجويان انجمن اسلامي دانشگاه علوم پزشكي، نسبت به سلامت محصورين اظهار نگراني كرده بودند تشكر مي كنم.