جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » دختر میرحسین و رهنورد: رسيدگی پزشكی فقط در حد وعده‌ها بوده است، نیمه شب حال پدر به هم خورده است

دختر میرحسین و رهنورد: رسيدگی پزشكی فقط در حد وعده‌ها بوده است، نیمه شب حال پدر به هم خورده است

به گزارش شبتاب نیوز به نقل از کلمه بخشی از مصاحبه دختر میر حسین موسوی به شرح زیر است:

تغييري در وضعيت ديده نمی‌شد، نيمه شب حال پدر به هم خورده است،

مادر هم ناخوش بود،

بي‌خبری ما از همه اتفاقات حصر از يك هفته تا هفته بعد از جمله اتفاق ناگوار نيمه شب اين هفته و نيز وضع مادرم،

رسيدگی پزشكی فقط در حد وعده‌ها بوده است و تغييری ايجاد نشده است،

كار تخصصی صورت نگرفته، (عدم دريافت جواب آزمايش‌ها، عدم ويزيت پزشك متخصص، عدم انتقال به بيمارستان و نيز بررسی كامل با وسيله تشخيصی مثل ام ار آی و غيره)

ترديد در امنيت عمدي محيط حصر و هزار غم نگفته، نگرانی پا برجای و ستم بی پايان،

در مورد پدر عملاً تغییری ایجاد نشده است. سرگیجه‌ها و مسائل دیگر همچنان باقی است که متأسفانه موجب بروز اتفاق و بدحالی بسیار شدید ناگهانی نیمه‌شبی در طول همین هفته پشت آن درهای قفل زده شده و متأسفانه همچنان به حال خود رها شده است.

مادرم با درد شدید کمر بسیار بدحال بود. به‌سختی می‌نشست و یا راه می‌رفت. ما این صحنه‌ها را می‌بینیم و باید تا هفته بعد با هزار فکر و نگرانی صبر کنیم چون راهی برای کسب خبر نیست.

در کل دوباره فقط پزشک حصر برای ویزیت آنها رفته است. آزمایش که گرفته‌شده نتایج آن نیامده است! و وعده داده‌شده که پزشک متخصص خواهد رفت. حالا کی؟ خدا می‌داند. پزشک متخصص برای یک بیماری نگران‌کننده چندین ماه باید طول بکشد که برود؟ آن‌هم معلوم نیست. آیا با یک ویزیت سطحی بدون روش‌های تشخیصی و استفاده از وسایل تشخیصی قوی و مرتبط که تنها در مراکز درمانی هست و قابل‌انتقال به مکان حصر نیست، تشخیص ممکن است؟