سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » جعفرزاده ايمن‌آبادی : اگر این مداحان در ستاد روحانی بودند، اکنون گوش دنیا کر شده بود که دو جاسوس اسرائیل در ستاد فلانی بوده اند!

جعفرزاده ايمن‌آبادی : اگر این مداحان در ستاد روحانی بودند، اکنون گوش دنیا کر شده بود که دو جاسوس اسرائیل در ستاد فلانی بوده اند!

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در واکنش به شایعه‌ی بازداشت یکی دیگر از مداحان معروف تهران، اعلام کرد:

در حال حاضر تنها نام دو مداح به نامهای «عباس هلالی» و «روح الله بهمنی» مطرح است که پس از هشت روز بازداشت با قرار وثیقه آزاد شده‎اند و درباره‌ی دیگر مداحان هنوز مسأله‌ای مطرح نشده است و بنده اطلاعی ندارم.

همان موقع که این توییت را زدم، خیلی‌ها برای من کامنت گذاشتند که این خبر صحت ندارد، اما خوشبختانه آقای اژه‌ای هم موضوع بازداشت را اعلام کرد.

متاسفانه کسانی که فسادشان بیشتر است، گویی صدایشان بلندتر است و این معنی ندارد و باید با این افراد برخورد شود؛ فکر کنید اگر اینها در ستاد آقای روحانی بودند، اکنون از خبر اتهامات و بازداشت آنها گوش دنیا کر شده بود که دو نفر در ستاد فلانی، جاسوس اسرائیل بوده‌ و با عضو سفارت فرانسه روابط نامشروع داشته‌اند.

نمی‌خواهم بگویم که اینها در ستاد هرکسی هستند، مشکلی دارد، چرا که خود من هم ستاد دارم و نمی‌توانم همه‌ی آدم‌های ستادم را گلچین کنم اما بی‌تردید این سکوتی که پس از اعلام بازداشت این مداحان حکمفرما شده و همه لاپوشانی می‌کنند، در صورتی که اگر این افراد منتسب به جبهه‌ی روحانی بودند، اتفاق نمی‌افتاد و تمام زمین و زمان به هم وصل می‌شد.

اینها نباید بیایند و برای مردم اشک تمساح بریزند؛ این حق را ندارند، چراکه خودشان سالم نیستند. فیلم یک سال پیش خود را بر سر مزار شهید پخش می‌کنند و مردم را فریب می‌دهند؛ البته منظورم همه‌ی مداحان نیست.

درباره‌ی جامعه‎ی مداحان نمی‌توانیم چنین حرفی بزنیم؛ چون افراد پاک زیادی دارد و عاشق اهل بیت هستند اما این آدم‌های ناخالص نباید میانشان باشند و باید اصلاح شوند.