جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » موسوی لارگانی: در برابر تصویب تحریم جدید آمریکا باید غنی‌سازی ۲۰درصد راه‌اندازی شود

موسوی لارگانی: در برابر تصویب تحریم جدید آمریکا باید غنی‌سازی ۲۰درصد راه‌اندازی شود

روز ۶مرداد ۹۶ ناصرموسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:‌باید طرحی تهیه شود که در صورت تصویب تحریم جدید از سوی کنگره آمریکا، دولت موظف شود غنی‌سازی ۲۰درصد را در دستور کار قرار دهد.

وی افزود: تحریم‌های جدید علیه کشورمان در شرایطی از سوی کنگره آمریکا به تصویب رسیده که ترامپ در روزهای اخیر با وقاحت تمام ایران را متهم به نقض برجام کرده است، حال آن که آمریکا مدت‌هاست با تحریم‌های خود برجام را نقض کرده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این‌که رهبر نظام بارها در بحث برجام تذکر دادند که به لبخند آمریکایی‌ها نباید اعتماد کرد، تصریح کرد: در مجلس نهم گروهی از نمایندگان دلسوز سعی داشتند تا نواقص توافق‌نامه برجام را به تیم مذاکره‌کننده کشورمان گوشزد کنند که متأسفانه با آنها به‌درستی برخورد نشد و مورد اهانت قرار گرفتند.

نماینده فلاورجان در مجلس با بیان این‌که طرح اخیر مجلس مبنی بر مقابله با اقدامات ماجراجویانه آمریکا ناکافی به نظر می‌رسد، خاطرنشان کرد: طرح مجلس علیه بدعهدی‌های آمریکا زمانی می‌تواند تأثیرگذار باشد که بندی در آن گنجانده شود مبنی بر این‌که در صورت تصویب تحریم جدید از سوی کنگره آمریکا، دولت موظف شود غنی‌سازی ۲۰درصد را در دستور کار خود قرار دهد.