جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » بین المللی » در محله ایرانی نشین لس آنجلس درآمریکا شبنامه ای زیر اسم “ارتش حزب الله آمریکا” منتشر شد!

در محله ایرانی نشین لس آنجلس درآمریکا شبنامه ای زیر اسم “ارتش حزب الله آمریکا” منتشر شد!

 

گروهی با نام «ارتش حزب‌الله آمریکا» در منطقه پرژن اسکوئر در  لس‌آنجلس اعلام موجودیت کرد

یک “گروه گمنام” که خود را «ارتش حزب‌الله آمریکا» معرفی کرده، اقدام به پخش شب‌نامه در شهر لس‌آنجلس آمریکا کرد.
به گزارش سایت العربیه به نقل از  «خبرگزاری ایرانشهر» که در شهر لس‌آنجلس آمریکا فعال است، این شب‌نامه بامداد روز چهارشنبه 26 ژوئیه منتشر شد.
بنا بر این گزارش، زمان انتشار شب‌نامه، ساعاتی پس از تصویب تحریم‌های جدید علیه ایران در مجلس نمایندگان آمریکا بود. این شب‌نامه در منطقه پرژن اسکوئر (منطقه ایرانیان لس آن‌جلس) در تیراژ پسترده پخش شده است.
نویسندگان این شب‌نامه با اشاره به حضور نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا در خلیج، ادعا کرده اند که به اقدامات آمریکا در خلیج فارس، در خاک آمریکا پاسخ خواهند داد.
این گروه در شب‌نامه، خود را «ید واحده ملت‌های مسلمان خاورمیانه» در آمریکا قلمداد کرده و هشدار داده که اگر ایالات متحده از خلیج خارج نشود، با واکنشی که «مشت آهنین» خوانده شده در خاک خود مواجه خواهد شد.
بنا بر این گزارش، گروهی از ایرانیان ساکن منطقه پرژن اسکوئر با گزارش این رویداد به پلیس محلی و پلیس فدرال FBI نگرانی جدی خود را از احتمال نا امنی در این منطقه اعلام کردند. ماموران پلیس نیز با گسترش دامنه تحقیقات خود و افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس در این منطقه، اقدامات خود را برای یافتن سرنخ‌هایی از عاملان انتشار شب‌نامه، آغاز کردند.