جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » خرازی در کنگره حزب ندا: امروز احزاب در جدول‌های قدرت جایگاهی ندارند

خرازی در کنگره حزب ندا: امروز احزاب در جدول‌های قدرت جایگاهی ندارند

صادق خرازی موسس حزب ندا در کنگره این حزب با سلام بر همه کسانی که برای اصلاحات زحمت کشیدند به ویژه محمدخاتمی گفت: فقدان حضور ایشان از یک طرف و از فقدان پدر سازندگی و مجاهدت ایران که امروز تنها یادی از او مانده مرحوم آیت الله رفسنجانی که قرار بود این جلسه با حضور ایشان افتتاح شود، دردناک است. از طرف دیگر دست تقدیر این گونه رقم زد که تا زمانی که هستند قدر آن‌ها را نمی‌دانیم و وقتی می‌روند مرثیه‌خوان ایشان می‌شویم. امیدوارم بتوانیم قدردان کسانی که نیستند و هستند باشیم.

خرازی ادامه داد: من قدردانی می‌کنم از دبیر کل محترم که طی این مدت مدیریت بسیار عالی و درخشانی را در اداره حزب از خود نشان داد به ویژه در انتخابات شورای شهر تهران تقدیر می‌کنم. از مجموعه مدیران و مجموعه ارکان حزب که در برگزاری کنگره کمک کردند و کمیسیون‌هایی که از دیدگاه ندایی در اصلاحات کمک می‌کنند تشکر می‌کنم

او تاکید کرد:‌اگر بخواهیم ایران، ایران شود باید هزینه دهیم و گام‌هایی که نیاکان ما نرفتند را برویم باید حزب را در نظام سیاسی تحکیم کنیم. امروز حزب در جامعه دارای موقعیت ویژه‌ای نیست. امروز احزاب در جدول‌های قدرت جایگاهی ندارند و موقعیتی را در مدیریت کشور ندارند.

ایلنا