جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » نوبخت: اسناد تخلف وزرای دولت دهم در فروش نفت در اختیار قوه قضاییه قرار گرفته است

نوبخت: اسناد تخلف وزرای دولت دهم در فروش نفت در اختیار قوه قضاییه قرار گرفته است

محمدباقر نوبخت درخصوص اسناد تخلف وزرای دولت دهم در فروش نفت گفت: این اسناد در اختیار قوه قضائیه قرار گرفته است و در جریان رسیدگی به پرونده متهمان نفتی اظهاراتی بیان می‌شود که باید صبر کنیم تاییدیه قوه قضائیه را ببینیم بعد اطلاع رسانی انجام دهیم.
او خاطرنشان کرد: دولت برای افشای حقایق نزد مردم اسنادی را منتشر خواهد کرد اما باید تا قبل از قطعیت حکم در محاکم قضایی صبر کرد.
سخنگوی دولت تاکید کرد: دولت حق ندارد جایی که منافع مردم در خطر است سکوت کند ما مدارک را ارائه خواهیم کرد اما به قوه قضائیه که قطعا نتایج را رسانه‌ای خواهیم کرد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: از تیم اقتصادی جدید می‌خواهیم از دانشمندانی که نظرات خود را بیان می‌کنند دعوت به عمل بیاورند.
نوبخت درباره دیدار رئیس جمهور با فرماندهان سپاه عنوان کرد: از نفس جلسه بی‌خبرم اما می‌دانم که مباحث خوبی مطرح شده است. برای خدمت به مردم نه تنها قوا بلکه تمامی نهاد‌ها باید با یکدیگر همکاری کنند.
او درباره هیات هفت نفره برای رصد قراردادهای نفتی گفت: دو جلسه تاکنون تشکیل شده است. دوستان در قوه قضائیه علاقمند هستند که این جلسات یک جلسه دیگر ادامه پیدا کند.