جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » فرق و ادیان » مبشران مکتب تکفیری و پیروان اسلام استالینیستی در حرم حضرت ثامن الائمه امام رضاعلیه السلام چه میکنند؟!

مبشران مکتب تکفیری و پیروان اسلام استالینیستی در حرم حضرت ثامن الائمه امام رضاعلیه السلام چه میکنند؟!

مسلمانان و شیعیان و ایرانیان دوستدار اهل بیت (ع) میگویند: “ابراهیم رئیسی و احمد علم الهدا با ورود خود در ضریح حضرت ثامن الائمه، حرمت امام هشتم شیعیان را شکستند”!دخول ابراهیم رئیسی و احمدعلم الهدا با این کارنامه سیاه مردود است!

اکنون این پرسش پیش روی هر مسلمان شیعه پیرو مذهب تشیع اثناعشری وجود دارد که چگونه میشود هرکسی – از “هوگوچاوز ونزوئلایی” (رئیس جمهور سابق ونزوئلا) تا افراد پیش پاافتاده امثال “مرتضی امین نیا” و پادوهای مفلوکی مانند “محمدرضامختاری – سجاد تنها-” حرم امام هشتم شیعیان را تبدیل به پاتوق گعده های خود بنمایند؟!

پس از افشاگریهای صورت گرفته درباره تشکیل حلقهء مُخزنی و شستشوی مغزی بسیجی ها در حرم حضرت رضا علیه آلاف التحیة و الثناء در شبهای ماه مبارک رمضان و توطئه مُخزنی و شستشوی مغزی  آنها توسط افرادی امثال “مرتضی امین نیا”، و “سجاد تنها” با برخورداری از حمایت افراد بالادستی اطلاعات سپاه و قرارگاه ثارالله، سایت تکفیری فتنه نیوز (مشهور به فرقه نیوز!!) پس از چند روز تحیر و سکوت، اقدام به تکذیب این واقعیت کرد و  ادعایی پوشالی به شرح زیر درج نمود.

اگرچه کذب این ادعای توخالی از ابتدا ثابت شده بود، با این حال برای اثبات غدر و خیانت خائنان به حریم امام هشتم شیعیان حضرت ضامن آهو علیه السلام ، سند غیرقابل انکار یک دستور العمل خطاب  به مسئولان حرم امام رضا برای رخصت دادن به ادامه جلسات سخنرانی و “مُخزنی” مرتضی امین نیا  در حرم امام رضا(ع)  افشاء میشود. در متن این سند همچنین تصریح شده که محفل  شیطانی “سجاد تنها”(محمد رضا مختاری تکفیری)  از حرم امام رضا به مسجددیگری منتقل میگردد.

مبشران مکتب تکفیری و پیروان اسلام استالینیستی در حرم حضرت ثامن الائمه امام رضاعلیه السلام چه میکنند؟!

محمدرضامختاری با اسم مستعار سجادتنها یک عنصر تکفیری است که بخش لجن پراکنی برعلیه میراث آیت الله سیدروح الله خمینی الملقب به”صوفی هندی” را در سایت تکفیری موسوم به “فتنه نیوز” (فرقه نیوز!!) اداره میکند. مسئولیت کلی سایت کذایی “فتنه نیوز” به عهده یک تفنگچی قداره بند ششلول کش موسوم به مرتضی امین نیا است.

در اوقاتی که از تیراندازی فراغت میجوید، با تغییر لباس و تلبس به عبا و عمامه زیر لقب حجت الاسلام و المسلمین!!! بر مسند مدیریت یک مرکز تکفیری حق ستیزی در خراسان موسوم به “موسسه حق پژوهی”!! تکیه میزند و بنای توطئه برعلیه تصوف و عرفان اسلامی میریزد.

مرتضی امین نیا همچنین در طول سه سال گذشته  با احمدعلم الهدا و نادر طالب زاده برنامه های سالیانه ای زیر عنوان “تحجر و اسلام آمریکایی- منشور روحانیت” برای غدر و خیانت وخمینی زدایی در پوشش بحث و گفتگو پیرامون “منشورروحانیت آیت الله العظمی سیدروح الله الموسوی المصطفوی الخمینی – المتخلص به صوفی الهندی” به راه انداخته است.

گزارشهای بیشتر و جامعتر از گستره بخشیدن به فعالیتهای خمینی ستیزانه و خمینی زدایانه این جماعت تکفیری پیروِ مکتب منحطِّ کمونیستی – ماتریالیستی ” اسلام استالینیستی” به قید اسناد و تصاویر با شیوهء  “پله پله/ قطره قطره/ یواش یواش/ اندک اندک” در اختیار افکار عمومی قرارخواهد گرفت!

 

مرتضی امین نیا و نادر طالب زاده در سومین همایش موسوم به “تحجر و اسلام آمریکایی”!!

تاریخ انتشار :  چهارشنبه ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
به گزارش خبرنگار فرهنگی – دین و اندیشه گفتمان نیوز، نشست خبری «سومین همایش بین‌المللی تحجر و اسلام آمریکایی»، صبح امروز چهارشنبه ۱۴ بهمن ماه ۹۴، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی امین نیا، رئیس شورای سیاست گذاری سومین همایش بین‌المللی تحجر و اسلام آمریکایی، نادر طالب‌زاده، دبیر، امیر یوسف محبی، مدیر اجرایی و جمعی از اصحاب رسانه، در سالن جلسات سازمان بسیج اساتید کشور برگزار شد.
طالب‌زاده، در نشست خبری همایش بین‌المللی تحجر و اسلام آمریکایی، بیان کرد:
ما اکنون برای ترویج اسلام ناب در غرب وظیفه سنگینی بر دوش داریم/ امروزه بعد از ۲۵ سال رد پای اسلام آمریکایی که امام (ره) همواره به آن اشاره می کرد را می بینیم
دبیر سومین همایش بین‌المللی تحجر و اسلام آمریکایی گفت: این همایش در یک مقطع حساس زمانی برگزار می‌شود که انقلاب به ثبات رسیده و ما امروز بعد از ۲۵ سال رد پای اسلام آمریکایی که امام (ره) همواره به آن اشاره می کرد را می بینیم و متاسفانه از آن غافل بوده ایم.
حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی امین نیا، رئیس شورای سیاست گذاری سومین همایش بین‌المللی تحجر و اسلام آمریکایی، در ابتدای این نشست خبری گفت: سومین همایش بین‌المللی تحجر و اسلام آمریکایی، طی روزهای ۱۲ و ۱۳ اسفندماه سالجاری، در شهر مقدس مشهد برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه، محورهای این همایش پیام حضرت امام (ره) به حوزه‌های علمیه است، ابراز داشت: پیام امام (ره) به حوزه های علمیه معروف به «منشور روحانیت» است که از مهمترین پیام‌های امام (ره) به حوزه علمیه محسوب می‌شود.
رئیس شورای سیاست گذاری سومین همایش بین‌المللی تحجر و اسلام آمریکایی تاکید کرد: در سوم اسفند سال ۶۷ امام (ره) این پیام مهم(منشور روحانیت) را به حوزه‌های علمیه فرستاد. یعنی سه ماه قبل از ارتحال و اکنون ۲۷ سال از صدور این پیام مهم و ارزشمند می‌گذرد و انتظار می‌رفت حوزه‌های علمیه به این پیام توجه بیشتری داشته باشد و شرح تفسیری در رابطه با این پیام ارائه بدهند. اما متاسفانه ما در این سال‌ها شاهد این امر نبوده ایم.
حجت‌الاسلام امین نیا، با بیان اینکه ما باید ببینیم از حذف و نادیده گرفتن این پیام چه کسانی متضرر می شوند؟ گفت:‌ اولین گروهی که با نادیده گرفتن این پیام متضرر می‌شود خود حوزه علمیه است. چون این پیام یک تکلیفی را بر دوش حوزه علمیه می گذارد ولی متاسفانه اکنون در جامعه ما خیلی ها اهل تکلیف پذیری نیستند و ترجیح می‌دهند که یک کار راحت را بپذیرند و به همین دلیل پیام را حذف کرده و یا نادیده گرفته‌اند. امام (ره) در این منشور دو گروه را به صورت صریح و بی پرده به عنوان دشمنان دین و حوزه معرفی می‌کنند و آن‌ها را مصداق اسلام آمریکایی می‌دانند. این دو گروه عبارتند از متحجرین و لیبرالیست ها که مقام معظم رهبری در چهاردهم خرداد در حرم امام (ره) به این موضوع اشاره فرمودند که برخی می خواهند خط امام را تحریف کنند.
رئیس شورای سیاست گذاری سومین همایش بین‌المللی تحجر و اسلام آمریکایی، با بیان اینکه در این ۲۷ سال حوزه علمیه در باب ترویج منشور امام (ره) کاری انجام نداده است، گفت: بنا براین ما درصدد بر آمدیم تا در مشهد در این رابطه فعالیت و اقداماتی را آغاز کنیم تا منشور روحانیت از مهجوریت خارج شود، لذا از سال ۹۲ همایش به صورت استانی در نصف روز برگزار شد که در آن مراسم آیت الله علم الهدی، مصباح یزدی و رحیم پور ازغدی حضور داشتند و در سال ۹۳ به صورت کشوری در سه شبانه روز برگزار شد و امسال این همایش به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود و از اندیشمندان داخل و خارج در این همایش استفاده می کنیم.

حجت‌الاسلام امینی، تاکید کرد:‌

این همایش را باید حوزه های علمیه برگزار می کردند ولی ما هر چقدر صبر کردیم متاسفانه آن‌ها این کار را انجام ندادند. ما در سال‌های بعدی همچنان منتظریم که آن‌ها در این عرصه ورود پیدا کنند و ما حاضریم که خدمات لازم را در اختیار آن‌ها قرار بدهیم. اگر حوزه علمیه هم وارد نشود ما هر سال این همایش را از نظر کمی و کیفی گسترش بیشتری می دهیم و از موسسات دعوت می‌کنیم که در رابطه با منشور روحانیت حضرت امام (ره) با ما همکاری کنند. منشور روحانیت برای گسترش و بسط ظرفیت ویژه ای دارد که باید از آن بهره ببریم.
رئیس شورای سیاست گذاری سومین همایش بین‌المللی تحجر و اسلام آمریکایی، در پایان سخنان خود گفت:‌ این همایش دو روزه نیست بلکه همواره پیوست هایی نیز در طول سال دارد. ما در کنار این همایش از فقیه بزرگوار آیت الله میرجوادآقای تهرانی تجلیل می‌کنیم و در همین جا هم از تمام ارگان ها و نهادهایی که برای برپایی این همایش یاری رساندند تشکر می‌کنیم

نادر طالب‌زاده، دبیر سومین همایش بین‌المللی تحجر و اسلام آمریکایی، در ادامه این نشست خبری گفت:

برای من توفیقی است که کار تخصصی انجام می‌دهیم و با توجه به تحولاتی که پیش آمده فرصتی بیشتری برای توضیح این حرفه‌ها وجود دارد. در این بین حضور رسانه‌ای نیز بسیار مهم است. من به خاطر تلاش ایندوستان می‌ دانم که عمار می‌تواند کار خوبی را انجام دهد. انقلاب به ثبات رسیده و نقشه‌های علیه انقلاب نیز برملا شده و شکل‌گیری این عملیات‌ها اهمیت بیشتری گرفته است.
وی با اشاره به فشارهایی که وهابیت به مسلمانان آمریکا می‌آورد، گفت: سیاهپوستان آمریکا سالها در معرض وهابیت بودندو ایران به آنها کمتر پرداخته است. امیدواریم با مستندسازان جوان بتوانیم در این عرصه تاثیرگذار باشیم. یک کتاب ممکن است ۵ هزار جلد منتشر شود اما یک فیلم میلیونها نفر بازدیدکننده دارد و این عرصه خاکریز ماست. ما وظیفه سنگینی در این عرصه داریم وهابی‌ها کارهای بسیاری را انجام دادند اما مساجد ما در آمریکا بیشتر محلی برای تجمع ایرانی‌ها در زمان ماه رمضان بوده است.
دبیر سومین همایش بین‌المللی تحجر و اسلام آمریکایی، ادامه داد: گروه‌های جوانی مانند سفیر و آرمان شکل گرفته بودند و اکنون گروه‌های دیگر از آنها الگو می‌گیرند. باید توجه کرد که اگر عرصه را به حال خود رها کنیم نفوذ ایجاد می‌شود. این کنفرانس دو روز است اما ادامه‌دار است توجه داشتن به این مسائل بسیار امر مهمی است.
طالب‌زاده، در ادامه اظهار داشت: ‌دیروز سالگرد اولین مصاحبه امام در دوران دهه فجر بود و همه خبرنگاران از رسانه‌های مختلف جمع شده بودند. اما این مصاحبه در هیچ جا به شکل درستی منتشر نشد. در آن روز خبرنگاران مختلف یک ساعت از امام سوال می‌کردند وایشان جواب می‌داد. یک نفر از جمع سوال کرد اگر لازم شود شما حکم جهاد می‌دهید؟ امام جواب دادند، بله اگر لازم باشد حکم جهاد می‌دهم. امام یک مصاحبه مطبوعاتی بین‌المللی داشتند و این مصاحبه تهدیدات کودتا را خنثی کرد چون آنها از صحبت‌های امام ترسیدند به این دلیل که در ناخودآگاه غرب از قرون وسطی مسیحیان از مسلمانان ده‌ها بار شکست خوردند.
غلامرضا منتظمی، مدیر بین‌الملل سومین همایش بین‌المللی تحجر و اسلام آمریکایی
غلامرضا منتظمی، مدیر بین‌الملل سومین همایش بین‌المللی تحجر و اسلام آمریکایی، در ادامه این نشست خبری گفت: ما امروز با بحران بزرگ ارزش های اخلاقی روبرو هستیم.  باید نسبت به این بحران ها دغدغه داشته باشیم و رسالت بشری ما ایجاب می‌کند که درصدد ترویج اساسی رکن های اسلامی باشیم. اکنون از بین ادیان مختلفی که خداوند برای انسان ها قرار داد دین اسلام و مکتب تشیع می‌تواند رسالت بشری را بر عهده بگیرد.

مدیر بین‌الملل سومین همایش بین‌المللی تحجر و اسلام آمریکایی، در پایان سخنان خود گفت‌: اکنون ایران یک بازیگر مهم در صحنه بین‌المللی است و این هم به دلیل عقبه فکری شیعه است که در کشور جریان دارد. ایران می‌تواند در جهان حرف های زیادی برای ترویج اصول اسلامی در جهان داشته باشد تا انسان ها بتوانند دوباره به آن ارزش های اخلاقی که مدنظر انسانیت هست، برسند.

امیر یوسف محبی، مدیر اجرایی سومین همایش بین‌المللی تحجر و اسلام آمریکاییدر ادامه این نشست خبری گفت: در همایش امسال به تفرقه افکنی مذهبی که برخی غربی ها می خواهند بین شیعیان و سنی ها به وجود بیاورند، به شدت فعالیت داشته ایم.
آن‌ها به صورت هدفمند و زیر نظر سیستم های جاسوسی می خواهند در بین مذاهب تفرقه افکنی هایی ایجاد کنند. آن‌ها اکنون جنگ های قومیتی را کنار گذاشتند و به دنبال ترویج جنگ های مذهبی هستند. آغاز این جنگ ها می‌تواند به اصل اسلام ضربه بزند. ما در این همایش دو روزه از ۱۲۰ نفر افراد متخصص و صاحب نظر در سطح کشور و خارج دعوت کرده ایم و در این برنامه ها بحث تحجرگرایی و لیبرالیسم را مورد بحث و بررسی قرار می دهیم.
مدیر اجرایی سومین همایش بین‌المللی تحجر و اسلام آمریکایی، ادامه داد: همچنین به بحث منشور و خطر نفوذ جریان ها در اسلام می پردازیم و بحث اخوت و وحدت مسلمین و مبارزه با جریان های تفرقه افکنانه را در این همایش پیگیری می‌کنیم و ما روحانیون نمونه ای را در کشور داریم که در بین مردم شناخته شده نیستند که در این همایش از آن‌ها تجلیل می‌کنیم.
محبی، در میان سخنان خود گفت: مهمانانی از کشورهای هندوستان، عراق، لبنان،‌ سوریه، لندن، فرانسه، آمریکا و سایر کشورها داریم. همچنین در این همایش از علمای داخل و جریان های مختلف علمی دعوت به عمل آمده است. ما باید بر روی پیام های امام (ره) کار کنیم تا در بین روحانیون و زندگی مردم ترویج پیدا کند.