سه شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » نقشه شوم و شیطانی صادق سارق لاریجانی برای بازداشت رئیس جمهور دولت نهم و دهم

نقشه شوم و شیطانی صادق سارق لاریجانی برای بازداشت رئیس جمهور دولت نهم و دهم

دکتر مهدی خزعلی در یک فایل صوتی از نقشه شوم و شیطانی صادق لاریجانی بر علیه خود و محمود احمدی نژاد پرده برداشت، و گفت متاسفانه آشیخ صادق لاریجانی کاملا آتش به اختیار شده و هر غلطی که می خواهد میکند.

صادق سارق لاریجانی که تشت رسوایی فسادها و دزدیهایش در قوه قضائیه از پشت بام معرفت مردم ایران به زیر افتاده، می داند بازداشت محمود احمدی نژاد کم هزینه نخواهد بود، به همین دلیل قصد دارد برای بازداشت و به دام انداختن رئیس جمهور دولت نهم و دهم از فضایی که با بازداشت و قتل مهدی خزعلی در زندان بوجود می آید، استفاده کرده، و به خیال خود با یک تیر دو نشان را هدف قرار دهد!

به همین منظور صادق لاریجانی با توجه به این مهم که مهدی خزعلی در صورت بازداشت دست به اعتصاب غذای خشک میزند، دستور بازداشت دکتر خزعلی  را صادر کرده تا این بار در اعتصاب غذا ایشان را در زندان به قتل رسانده، و در فضایی که از ترور ایشان بوجود می آید و توجه ها را به خود جلب میکند دکتر احمدی نژاد را بازداشت و با جریان به گفته خود “انحرافی” تصفیه حساب کند.

لازم به ذکر است دکتر مهدی خزعلی که از نقشه شوم صادق لاریجانی مطلع شده، و اعلام کرده که در صورت بازداشت مانند همیشه دست به اعتصاب غذای خشک خواهد زد.