پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » ابرام دراکولای ناسید جلاد غاصب تولیت آستان قدس، با اهرم دادگاه ویژه روحانیت درصدد تخریب هرچه بیشتر دکترحسن روحانی است!

ابرام دراکولای ناسید جلاد غاصب تولیت آستان قدس، با اهرم دادگاه ویژه روحانیت درصدد تخریب هرچه بیشتر دکترحسن روحانی است!

زیرسئوال بردن رساله دکترای حسن روحانی برای تضعیف موقعیت او!

سخنگوی قوه قضائیه “موضوع کپی برداری مدرک دکترای رئیس جمهور” را در صلاحیت دادگاه ویژه روحانیت دانست

محسنی اژه ای سخنگوی بیهوده بافِ قوه قضائیه روز یکشنبه ادعا کرد که رسیدگی به قضیه “ کپی برداری مدرک دکترای حسن روحانی در صلاحیت دادگاه ویژه روحانیت است. نکته جالب اینجاست که این آخوند بیخرد، نمیفهمد که از روی مدرک دکترا کپی برداری نمیکنند، از رساله دکترای شخص دیگر ممکن است کپی برداری کنند و آن را به عنوان رساله خود ارائه دهند، اما از مدرک دکترا کپی نمیگیرند!

البته اگر آخوندی همقواره محسنی اژه ای این جزئیات را درک میکرد، او را به عنوان سخنگوی قوه قضائیه منصوب نمیکردند! آخوند محسنی اژه ای نان بیخردی و کودنی ذهن خودش را میخورد!

محسنی اژه ای، در یک اظهار لحیه تکمیلی اضافه کرد که  برای بررسی این موضوع باید «شاکی خصوصی» وجود داشته باشد!!!

پیش از این یکبار فردی موسوم به محمدمهدی زاهدی – رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورا-  در روز ۲۴ اردیبهشت سال ۹۶ مدعی شده بود که علی اکبر کلانتری نماینده فارس در مجلس خبرگان، در این زمینه شکایت کرده و کمیسیون آموزش کمیته ای را برای رسیدگی به این موضوع تشکیل داده است. ادعای شکایت علی اکبر کلانتری برای تخریب چهره حسن روحانی در شرایطی مطرح شد که ابتدا عده ای از بسیجیها که به عنوان دانشجوی بورسیه  به دانشگاه آیوا در آمریکا فرستاده شده اند- ( و بعنوان بورسیه مورد حمایت نظام!!! و بواسطه ایلغار بیت المال هزینه اقامت درآمریکا دریافت میدارند)  ادعا کرده بودند که بخشی از فصل چهارم رساله دکترای حسن روحانی «سرقت علمی» از نوشته های علی اکبر کلانتری، نماینده مجلس خبرگان بوده است.  دکتر حسن  روحانی این موضوع را رد کرده و دکتر حسن امین استاد سابق دانشگاه کلدونین گلاسکو و استاد راهنمای حسن روحانی نیز گزارش‌ها در باره «رونویسی» بودن رساله دکترای او را رد کرده است.