شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » تجمع اعتراضی غارت‌شدگان مؤسسه توسعه (آرمان) و کاسپین در خیابان فاطمی تهران

تجمع اعتراضی غارت‌شدگان مؤسسه توسعه (آرمان) و کاسپین در خیابان فاطمی تهران

غارت‌شدگان مؤسسه توسعه (آرمان) و کاسپین روز ۲۴ تیرماه ۱۳۹۶ مقابل دادسرا در خیابان فاطمی تهران تجمع اعتراضی برگزار کردند و خواستار رسیدگی به شکایات خود شدند.

تجمع‌کنندگان پارچه نوشته‌هایی با خود حمل می‌کردند که روی آنها نوشته شده بود: «مؤسسه آرمان پول ما را برگرداند»، «دروغی دیگر از بانک مرکزی؛ ساماندهی ۹۰ درصد سپرده‌گذاران مؤسسه مجاز کاسپین بدون پرداخت حتی یک ریال پول».

تجمع‌کنندگان همچنین شعارهایی علیه بانک مرکزی دادند.

بیشتر بخوانید:‌
اعتراضات مردمی علیه دزدی این دو مؤسسه غارتگر طی یک ماه اخیر:‌
روز پنجشنبه ۲۲تیر در گچساران غارت‌شدگان مؤسسه توسعه (آرمان) برای چندمین بار در مقابل شعبه‌این مؤسسه تجمع اعتراضی برگزار کردند و خواستار رسیدگی و حل مشکلات سپرده‌های خود شدند.

روز سه‌شنبه ۲۰تیر ۱۳۹۶همزمان با تجمع غارت‌شدگان مؤسسه توسعه (آرمان) در اعتراض به غارت سپرده‌های خود توسط این مؤسسه وابسته به سپاه پاسداران ؛ کارگران پتروشیمی ایلام نیز در اعتراض به پرداخت نشدن چند ماه حقوق عقب افتاده، مقابل استانداری نظام در این شهر تجمع کردند.

روز سه‌شنبه ۲۰تیر ۱۳۹۶ در شوشتر غارت‌شدگان توسعه (آرمان) مقابل فرمانداری این شهر تجمع اعتراضی برگزار کردند.

روز سه‌شنبه ۱۹تیر ۱۳۹۶ درشوشتر غارت‌شدگان توسعه (آرمان) مقابل فرمانداری شوشتر تجمع اعتراضی برگزار کردند.

و در نیشابور نیز روز سه‌شنبه ۱۹تیر ۱۳۹۶یک خانم معترض به غارتگری مؤسسه کاسپین و به‌دلیل شدت فشار وارده در مقابل این مؤسسه به اغما رفت.

تجمع اعتراضی غارت‌شدگان در رشت:

غارت‌شدگان کاسپین در رشت صبح روز دوشنبه ۱۹تیر همزمان با تجمع اعتراضی غارت‌شدگان کاسپین در تهران، مشهد و نیشابور تجمع اعتراضی برگزار کردند.
غارت‌شدگان پس از راهپیمایی در مقابل شعبه کاسپین در این شهر تجمع کردند.

از صبح روز دوشنبه ۱۹تیر غارت‌شدگان مؤسسه کاسپین در مشهد؛ در خیابان کوهسنگی مقابل دادسرای نظام در مشهد تجمع اعتراضی برگزار کردند.
غارت‌شدگان شعار می‌دادند: صدا و سیمای ما حامی دزدها شده

نیروهای سرکوبگر انتظامی با تجمع‌کنندگان درگیر شدند و ضمن بی‌حرمتی به بانوان معترض لباس آنان را پاره کردند. زنان فریاد می‌زدند ننگ ما پلیس ما

همچنین جمعی از غارت‌شدگان مؤسسه کاسپین متعلق به سپاه پاسداران روز یکشنبه ۴تیر در مقابل این مؤسسه در میدان آرژانتین در تهران تجمع کرده و با شعار کاسپین کاسپین پول ما را پس بده خواستار پس گرفتن اموال به غارت رفته خود بودند’.

چهارشنبه ۳۱خرداد ۱۳۹۶ غارت‌شدگان مؤسسه کاسپین در خیابان کوهسنگی مشهد تجمع اعتراضی برگزار کردند.

چهار‌شنبه ۳۱خرداد ۱۳۹۶ مالباختگان خشمگین مؤسسه کاسپین که در یکی از شعب آن در رشت تجمع کرده‌ بودند شعار «مرگ بر دزد» سر دادند.