سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
صفحه اول » فرق و ادیان » “سپاهیان نور” بیرق “جبهه مبارزه فرهنگی” را در برابر هجمهء “شبیخون ضد فرهنگیِ” چاه پرستانِ تکفیری در قله های بلندتری به اهتزاز در می آورند!

“سپاهیان نور” بیرق “جبهه مبارزه فرهنگی” را در برابر هجمهء “شبیخون ضد فرهنگیِ” چاه پرستانِ تکفیری در قله های بلندتری به اهتزاز در می آورند!

نوچه های حقیر سعیدطوسی و پادوهای پیش پاافتاده ابرام دراکولای ناسید، قرارگاه ثارالله سپاه در بلاد خودمختارخراسان زیر بیرق یکی از نواده های هارون الرشیدخلیفه غاصب عباسی موسوم به احمدعلم الهدا را، کانون بدنام کردن بنیانگذار انقلاب ضدسلطنتی – آیت الله سیدروح الله خمینی- کرده و سفره ثامن الائمه را هَپَلو میکنند!

دشمنان آیت الله سیدروح الله الموسوی المصطفوی الخمینی المتخلص به “صوفی الهندی” مرکز تکفیری موسوم به “اداره فرق و ادیان” – وابسته به “اطلاعات سپاه پاسداران” و قرارگاه “ثارالله سپاه“-  را تبدیل به مرکز “شبیخون ضدِفرهنگی” و پایگاه فعالیت “جاسوسهای نفوذی “ناتوی ضدفرهنگی” پیروان مکتب التقاطی “اسلام استالینیستی” کرده و فرهنگ قرآن را لگدکوبِ سُمِّ دَدان و چنگالِ دیوانِ دیوانهء تکفیری مینمایند.

به همین دلیل امروز، صفوف “سپاهیان نور” در “میدان مبارزه فرهنگی” برعلیه توطئه های “سرسپردگانِ جبهه ضدفرهنگی” بیش از پیش فشرده تر و گامهای پر اراده شان استوار تر میشود!

فسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

اباطیل پر تناقض نشت کرده از جمجمه آکنده از بیماریهای روانی یک عنصر حقیر تکفیری موسوم به  محمدرضا مختاری معروف به “سجادتنها” برای تقویت اراده آزادیخواهان به گسترش هرچه بیشتر فعالیتهای داخلی و بین المللی در مقابله با تهاجم ضدفرهنگی و شبیخون فرهنگ سوز عوامل جاسوس منحوس پیرو مکتب تکفیری  اسلام استالینیستی که مملکت و ملت ایران و اساس اسلام و فرهنگ قرآن را به این درجه از زوال و انحطاط و انقراض کشانده، در سطور زیر منعکس میشود.

بخوانید و بدانید، و بیش از پیش صفوف مبارزه با مشتی اقلیت تکفیری جاسوس اسلام ستیز ایران سوز را در میدان نبرد فرهنگ با ضدفرهنگ تنگتر کرده و به افشاگری رسانه ای این چهره های خبیث رجس کثیف “آدم نما”ِی دیوسیرتِ تکفیری کمر همت ببندید.

سایت تکفیری فرقه نیوز و اداره تکفیری ادیان و فرق شعبه خراسان و موسسه بدنام شده موسوم به حق پژوهی با حقارت و بیشرمی در یک اعتراف ناگزیر به شکست و ورشکستگی کامل -و زانوزدن در برابر عظمت فعالیتهای افشاگرانه و فرهنگ گرا و مقابله با شبیخون ضدفرهنگی “چاه پرستان” در رسانه های ملی و مردمی مانند “دُرّ تی وی ” و “شبتاب”- مینویسد:

تلخیصی از “شکست نامه تکفیریهای موسسه حق پژوهی خراسان و سایت فرقه نیوز”

شیخ المشایخ صوفیه گنابادیه در آخرین اظهار نظر خود به بیان ریاضت رجل سیاسی در فرقه گنابادیه پرداخت ولی بیان نکرد که رجل سیاسی نزدیک به نورعلی تابنده و مصطفی آزمایش چرا هیچ گاه به این دستورالعمل عمل نکرده‌اند…فرقه سیاسی صوفیه نسبت به دخالت در بحث سیاست دو رویکرد متفاوت دارد و این دوگانگی سبب تناقض در اندیشه و رفتار بزرگان این فرقه شده است …  عدم دخالت دراویش در امور سیاسی و دوری از رجل سیاسی….شعار جدایی دین و سیاست ولی عملا رویکرد سیاسی داشتن….. ؛  رویکرد شاخه جدید صوفیه گنابادیه که به فرقه سیاسی شهرت دارد(!!!)  به گونه‌ای است که باید از آن به عنوان یک حزب سیاسی تمام عیار یاد کرد. این شاخه جدید با در اختیار داشتن رسانه سعی در شستشویی مغزی دیگر فقرا دارد(!!!)  نورعلی تابنده قطب سیاسی صوفیه باتوجه به اینکه قبل از قطبیت عضو احزاب سیاسی جبهه مرتد ملی و نهضت آزادی بوده است با برقراری ارتباط مستقیم با رجل سیاسی همانند ابراهیم یزدی و … عملا رهبر شاخه جدید صوفیه را به عهده دارد، و به طور مستقیم فتوا به وجوب رای دادن فقرا به شخص مورد نظر در انتخابات ریاست جمهوری می‌دهد و گاه با صدور بیانیه برای نظام تعیین تکلیف می‌کندبدون شک تنهاترین کرامت قطب سیاسی صوفیه در زمان حیات خود، صدور حکم ماذونی “شعبان بی‌مخ صوفیه” است. نورعلی تابنده با انتخاب مصطفی آزمایش به عنوان ماذون این فرقه ثابت کرد از هوش و ذکاوت فوق العاده‌ای در انتخاب افراد سیاسی برخوردار است. مصطفی آزمایش ماذون سیاسی صوفیه با حمایت و تعامل با رجل سیاسی معاند(؟!) چهره جدیدی از عرفان سیاسی صوفیه به نمایش گذاشت.عدم آشنایی نورعلی تابنده به مسائل تصوف و فرقه‌ای باعث نزول روز افزون این فرقه در بین فرقه‌های صوفیه شده است (!!!)، به نحوی که اقطاب و بزرگان فرقه‌های صوفیه با دوری کردن از شاخه سیاسی صوفیه به صورت غیر مستقیم نسبت به رویکرد سیاسی این افراد اعلام برائت می‌کنند.

یوسف مردانی بر خلاف شاخه جدید صوفیه گنابادیه (!!!) تمام تلاش خود را در حفظ میراث اقطاب گذشته انجام می‌دهد تا همچنان فرقه صوفیه گنابادیه به حیات خود ادامه دهد. شیخ کرج با اعلام برائت رسمی از مصطفی آزمایش وی را کذاب خطاب کرد (؟!!!) تا برچسب سیاسی از بدنه اصلی فرقه برداشته شود.  شیخ المشایخ صوفیه گنابادیه در آخرین اظهار نظر خود به بیان ریاضت رجل سیاسی در فرقه گنابادیه پرداخت ولی بیان نکرد که رجل سیاسی نزدیک به نورعلی تابنده و مصطفی آزمایش چرا هیچ گاه به این دستورالعمل عمل نکرده‌اند و شاخه جدید سیاسی صوفیه چرا این نوع ریاضت را به نزدیکان سیاسی خود پیشنهاد نداده‌اند.

تلاش یوسف مردانی برای پاک کردن برچسب سیاسی، جای تقدیر دارد ولی باتوجه به در اختیار نداشتن رسانه نافرجام می ماند.

‌ای کاش شیخ کرج از ترس گرفتار نشدن به سرنوشت کیوان قزوینی سکوت معنادار خود را در ارتباط با رویکرد سیاسی نورعلی تابنده بشکند و همانند جاسوس فرانسوی صوفیه به رسوایی عملکرد سیاسی وی بپردازد تا اندک آبروی فرقه ای گنابادیه حفظ شود.

 

“شکست نامه” سایت تکفیری فرقه نیوز بطور کامل به قرار زیر است:

اختصاصی
ریاضت رجل سیاسی از نگاه یوسف مردانی+سند
شیخ المشایخ صوفیه گنابادیه در آخرین اظهار نظر خود به بیان ریاضت رجل سیاسی در فرقه گنابادیه پرداخت ولی بیان نکرد که رجل سیاسی نزدیک به نورعلی تابنده و مصطفی آزمایش چرا هیچ گاه به این دستورالعمل عمل نکرده‌اند…

به گزارش فرقه نیوز؛

تلاش نافرجام بزرگان فرقه سیاسی صوفیه برای پاک کردن برچسب فرقه سیاسی

به گزارش فرقه نیوز_ یکی از شعارهای استعماری صوفیه جدایی دین از سیاست است، ( سجاد تنها و اداره تکفیری فرق و ادیان آیت الله سیدروح الله خمینی المتخلص به “صوفی الهندی” را به علت وابستگی  به تصوف و عرفان اسلامی و فقر و درویشی، عامل استعمار انگلیس میشمارند!!!) شعاری که با رجوع به سخنان عرفانی الهی امام خمینی (ره) مهربطلان آن زده می‌شود «شعار سیاست از دین جداست، از تبلیغات استعماری است، که می‏ خواهند ملت‌های مسلمان را از دخالت در سرنوشت خویش باز دارند. در احکام مقدس اسلام، بیش از امور عبادی در امور سیاسی و اجتماعی بحث شده است» [1]

امام عارفان به سیره نبوی اشاره و تاکید دارند: «روش پیامبر اسلام نسبت به امور داخلی مسلمین و امور خارجی آن‌ها، نشان می‌‏دهد، که یکی از مسئولیت‌های بزرگ شخص رسول اکرم (ص) مبارزات سیاسی آن حضرت است» [2]

حضرت امام، قویا بر این باورند که اسلام قبل از این که دینی معنوی و عبادی باشد دینی سیاسی است: «اسلام دین سیاست است قبل از اینکه دین معنویات باشد» [3] ایشان در جایی دیگر موضوع دخالت در امر سیاست را از آموزه‌های تمام انبیاء الهی دانسته و فرموده‌اند: «مسئله دخالت در سیاست در رأس تعلیمات انبیاست» [4]

فرقه سیاسی صوفیه نسبت به دخالت در بحث سیاست دو رویکرد متفاوت دارد و این دوگانگی سبب تناقض در اندیشه و رفتار بزرگان این فرقه شده است و آنان را دچار ضد و نقیض و بعضاً دچار مهمل گویی کرده است.

عدم دخالت دراویش در امور سیاسی و دوری از رجل سیاسی

این ادعا بارها در مکتوبات فرقه صوفیه گنابادیه به عنوان یکی از اعتقادات این فرقه ذکر شده است که در این جا به چند نمونه از آن اشاره خواهیم کرد: «سیاست مصطلح امروز که لازمه آن دروغ، تفنین، نقض، ظلم، آزار واذیت باشد، باید از آن دوری کرد.» [5] در کتاب «پند صالح» نوشته محمد حسن صالحعلیشاه از اقطاب فرقه گنابادی نیز به این قضیه اشاره شده است. وی در قالب نصیحت و دستور کلی به دراویش، می‌نویسد: «به کار خود پرداخته و در سیاست دخالت نکنید که مبادا آلت دست و بهانه اجرای مقاصد دیگران گردید.» [6] ابوالمفاخر، یحیی باخرزی صوفی قرن هشتم هجری، که در زمان خود تئوری عملکرد صوفیانه را نگاشته است، در بخش آداب صحبت کتابش می‌نویسد: «و از آداب ما[7] لابدّ آن است که درویش باید که به ابواب سلاطین نزدیک نشود و نرود و با کسانی که ایشان را به دنیا رغبت باشد، صحبت ندارد» [8]

نتیجه‌ای که از این سخنان می‌توان گرفت آن است که اقطاب و بزرگان صوفیه گنابادیه مدعی هستند دراویش و بزرگان این فرقه در سیاست دخالت نمی‌کنند و باید از رجل سیاسی فاصله بگیرند.

شعار جدایی دین و سیاست ولی عملا رویکرد سیاسی داشتن

رویکرد شاخه جدید صوفیه گنابادیه که به فرقه سیاسی شهرت دارد به گونه‌ای است که باید از آن به عنوان یک حزب سیاسی تمام عیار یاد کرد. این شاخه جدید با در اختیار داشتن رسانه سعی در شستشویی مغزی دیگر فقرا دارد تا دیگر اثری از فرقه به ظاهر عرفانی صوفیه گنابادیه نباشد.

نورعلی تابنده قطب سیاسی صوفیه باتوجه به اینکه قبل از قطبیت عضو احزاب سیاسی جبهه مرتد ملی و نهضت آزادی بوده است با برقراری ارتباط مستقیم با رجل سیاسی همانند ابراهیم یزدی و … عملا رهبر شاخه جدید صوفیه را به عهده دارد.

سرکرده شاخه جدید فرقه سیاسی صوفیه با نادیده گرفتن نظرات اقطاب گذشته به طور مستقیم فتوا به وجوب رای دادن فقرا به شخص مورد نظر در انتخابات ریاست جمهوری می‌دهد و گاه با صدور بیانیه برای نظام تعیین تکلیف می‌کند.

بدون شک تنهاترین کرامت قطب سیاسی صوفیه در زمان حیات خود، صدور حکم ماذونی شعبان بی‌مخ صوفیه است. نورعلی تابنده با انتخاب مصطفی آزمایش به عنوان ماذون این فرقه ثابت کرد از هوش و ذکاوت فوق العاده‌ای در انتخاب افراد سیاسی برخوردار است.

عدم آشنایی نورعلی تابنده به مسائل تصوف و فرقه‌ای باعث نزول روز افزون این فرقه در بین فرقه‌های صوفیه شده است، به نحوی که اقطاب و بزرگان فرقه‌های صوفیه با دوری کردن از شاخه سیاسی صوفیه به صورت غیر مستقیم نسبت به رویکرد سیاسی این افراد اعلام برائت می‌کنند.

تلاش نافرجام یوسف مردانی در حفظ میراث اقطاب گذشته

یوسف مردانی بر خلاف شاخه جدید صوفیه گنابادیه تمام تلاش خود را در حفظ میراث اقطاب گذشته انجام می‌دهد تا همچنان فرقه صوفیه گنابادیه به حیات خود ادامه دهد. شیخ کرج با اعلام برائت رسمی از مصطفی آزمایش وی را کذاب خطاب کرد تا برچسب سیاسی از بدنه اصلی فرقه برداشته شود.

مصطفی آزمایش ماذون سیاسی صوفیه با حمایت و تعامل با رجل سیاسی معاند چهره جدیدی از عرفان سیاسی صوفیه به نمایش گذاشت و ثابت کرد سخنان اقطاب گذشته در عصر حاضر هیچ کاربردی برای شاخه جدید صوفیه ندارد و تنها عکس و نام اقطاب برای نشان دادن سراب به ظاهر عرفانی کاربرد دارد.

شیخ المشایخ صوفیه گنابادیه در آخرین اظهار نظر خود به بیان ریاضت رجل سیاسی در فرقه گنابادیه پرداخت ولی بیان نکرد که رجل سیاسی نزدیک به نورعلی تابنده و مصطفی آزمایش چرا هیچ گاه به این دستورالعمل عمل نکرده‌اند و شاخه جدید سیاسی صوفیه چرا این نوع ریاضت را به نزدیکان سیاسی خود پیشنهاد نداده‌اند. بدون شک تلاش یوسف مردانی برای پاک کردن برچسب سیاسی، جای تقدیر دارد ولی باتوجه به در اختیار نداشتن رسانه نافرجام می ماند.

‌ای کاش شیخ کرج از ترس گرفتار نشدن به سرنوشت کیوان قزوینی سکوت معنادار خود را در ارتباط با رویکرد سیاسی نورعلی تابنده بشکند و همانند جاسوس فرانسوی صوفیه به رسوایی عملکرد سیاسی وی بپردازد تا اندک آبروی فرقه ای گنابادیه حفظ شود.

پی نوشت:

[1]. صحیفه امام ج‏5 ص 185.

[2]. همان.

[3]. صحیفه امام ج‏6 ص467.

[4]. صحیفه امام ج‏15 ص 213.

[5]. تابنده، حسین، رساله رفع شبهات، ‌انتشارات حقیقت، چاپ ششم، 1382، ص133.

[6]. صالح علیشاه، محمد حسن، پند صالح، انتشارات حقیقت، چاپ هفتم، ، 1376ص32.

[7]. آداب صوفیانه.

[8]. فصوص الآداب، یحیی باخرزی، دانشگاه تهران، ص