شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » پاسخ روح‌الله زم به فیلم منتشر شده در بنگاه دروغ پراکنی فالس نیوز: این فیلم برای ۳ سال قبل بوده و اساسا آمدنیوز آن زمان وجود خارجی نداشت.

پاسخ روح‌الله زم به فیلم منتشر شده در بنگاه دروغ پراکنی فالس نیوز: این فیلم برای ۳ سال قبل بوده و اساسا آمدنیوز آن زمان وجود خارجی نداشت.

روح‌الله زم فعال سیاسی رسانه‌ای مقیم فرانسه و مومسس «آمدنیوز» در پاسخ به فیلم منتشر شده بر علیه وی در بنگاه پروپاگاندا و دروغ پراکنی موسوم به «فالس نیوز» متعلق به سپاه ضد مردمی پاسداران گفت: این فیلم برای ۳ سال قبل بوده و اساسا «آمدنیوز» آن زمان وجود خارجی نداشت.

این‌بار خبرگزاری امنیتی فارس در ادامه‌ی هجمه‌های ماه‌‌های گذشته خود علیه بنده، از فیلمی استفاده کرده و برای آن تیتر زده «مدیر آمدنیوز با چه کسانی در داخل کشور هماهنگ است؟/ اعتراف صریح روح‌الله زم به مدیریتش در کانال ضد انقلاب»؛ طبیعتا افرادی هستند که واقعیات را نمی‌دانند. لازم است شرحی از این فیلم را برای مخاطبان منتشر کنم:

۱- این فیلم در حدود سه سال قبل ضبط شده، زمانی‌که اساسا آمدنیوز متولد نشده بود و اصلا بحثی از این رسانه در فضای کشور وجود نداشت.
۲- همان‌طور که بارها اعلام کرده‌ام من مؤسس آمدنیوز بودم، اما دو سالی است در مدیریت آن نقشی ندارم و فعالیت فعلی این رسانه توسط تیمی متشکل از چندین نفر در داخل و خارج کشور انجام می‌شود.
۳- این فیلم پیام ضبط شده ویدیویی بود که در زمان ملاقات خانواده‌ام در کشور ترکیه ضبط شد. به دلیل این‌که پدرم به ملاقات من نیامده بود و چند سال هم بود هم را ندیده بودیم (که هنوز هم ادامه دارد و شاید از نحوه فعالیت من علیه نظام ناراضی است)، ویدیویی توسط شوهر خواهرم ضبط شد تا در زمان بازگشت به پدرم نشان دهد شاید دلش از من صاف شود.
۴- این فیلم با فرآیندی عجیب به دست نیامده، شوهر خواهرم روز ۲۷ اردیبهشت دو روز قبل از انتخابات بازداشت شد. این بازداشت برای فشار روانی به من صورت گرفت. از آن تاریخ تا کنون نیز در بازداشت است. این فیلم در موبایل وی بوده و مأموران آن را تخلیه کرده‌اند.
۵- متأسفم برای سیستم عریض و طویل حکومتی با ده‌ها میلیارد دلار بودجه که در برابر یک آدم منتقد دستِ خالیِ، این‌چنین خود را به فضاحت کشیده و سعی داشته با هر روشی از جمله تهمت و تخریب، طرف مقابل را عصبانی کند و او را از راه انتخابی خود باز دارد. به قول قدیمی‌ها برای‌شان «از سر لاعلاجی، گربه شده خان‌باجی».
۶- چهار خواهر مؤمن و محجبه‌‌ی من هر هفته یک‌بار به دادسرای ۱۵ خرداد می‌روند، بازجویی می‌شوند، تحت فشار امنیتی قرار دارند، برای چه؟ چون ثابت کنند برای من پول ارسال می‌کنند تا من بتوانم فعالیت رسانه‌ای کنم! چون بگویند برای من اطلاعات ارسال می‌کنند تا آنان را بازداشت کنند. آنان در تهمت‌های‌شان می‌گویند روح‌الله زم ماهیانه ده‌ها هزار یورو از کشورهای مختلف دریافت می‌کند! اگر من این رقم را دریافت می‌کنم که من باید خانواده‌ام را تغذیه مالی کنم نه آنان برای من پول ارسال کنند!
۷- به فضل الهی این کارها مرا قوی‌تر می‌کند و در ادامه‌ی مسیر خطیرم ثابت‌قدم‌تر خواهم ماند.