پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » طباطبایی نژاد وقاحت و گستاخي را آنچنان ازحد گذرانده که خرافات رسوب کرده در مغز خود را نظر ۷۵درصد جامعه میداند!

طباطبایی نژاد وقاحت و گستاخي را آنچنان ازحد گذرانده که خرافات رسوب کرده در مغز خود را نظر ۷۵درصد جامعه میداند!

طباطبایی نژاد در نماز جمعه این هفته اصفهان گفت ۷۵ درصد مردم اصفهان نیازی به کنسرت ندارند، ​یک دلیل بیاورید که این باید باشد و مفید است
طباطبایی نژاد با انتقاد از جشن هایی که در اصفهان انجام می گیرد گفت : آدم هایی که در جشن های ما شرکت می کنند آدم های متدین نیستند و در خصوص کنسرت ها نیز به وزیر ارشاد گفتم یک دلیل بیاورید که این باید باشد و مفید است .
وی با وقاحت و گستاخی گفت: 75 درصد مردم اصفهان نیازی به کنسرت ندارند و ما نباید همه را فدای چند درصد باقی مانده کنیم.
جای کاشتن ایمان در نوجوانی است ما چطور کودکان را تربیت کنیم و بسیاری می گویند مردم باید خوش باشند همه خوشی خندیدن نیست اگر می خواهی مردم خوش باشند برایشان جهزیه بگیرید ازدواجشان را آسان کنید.
طباطبایی نژاد به سالگرد جشن 33 روزه اشاره کرد و گفت : بر کسی باور کردنی نبود که اینها بتوانند با ایستادگی شان در 33 روز پیروزشوند و آنها ثابت کردند با ایمان می توانند بر جمع زیادی پیروز شد و مکر و حیله آنها ضررری به کسی نمی زند.
امام جمعه اصفهان به روابط دستگاه دیپلماسی ما با فرانسه نیز انتقاد کرد و گفت : اگر این ها قرار است در ایران سرمایه گذاری کنند پس چرا با آمریکا هم دست هستند و بهتر بود این ارتباط با فرانسوی ها شکل نمی گرفت.