پنجشنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » اسماعیل هنیه از تاراج اموال مردم ستم دیده ایران توسط حاکمیت، و تقدیم آن به «حماس» با عنوان «حمایت‌های نظامی» قدردانی کرد!

اسماعیل هنیه از تاراج اموال مردم ستم دیده ایران توسط حاکمیت، و تقدیم آن به «حماس» با عنوان «حمایت‌های نظامی» قدردانی کرد!

به گزارش «جیوش برکینگ نیوز»، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس در سخنانی در غزه گفت: از ایران که مقاومت و گردان‌های القسام را پشتیبانی کرد و به آن‌ها در تجهیز و توسعه نیروی نظامی کمک کرد تشکر می‌کنیم. 

او افزود: هدف ما آزاد سازی سرزمین فلسطین، قدس، مسجد لاقصی، اسیران و بازگشت آوارگان فلسطینی و تاسیس کشور فلسطین به پایتختی قدس است.

اسماعیل هنیه در این سخنرانی گفت: ادامه سیاست بازداشت اداری، اقدامی تروریستی در برابر چشمان جهانیان است هرچند هیچ کس اعتراضی نمی‌کند.

رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: برخی تلاش می‌کنند ملت فلسطین را به تسلیم شدن در برابر واقعیت موجود وادار کنند.

او گفت: ملت فلسطین ۱۰۰ سال در برابر اعلامیه بالفور و در برابر تلاش‌ها برای یهودی سازی و نابود کردن هویت فلسطینی ایستادگی کرده است.

هنیه گفت: پیمان سیاسی حماس دلیل قاطعی بر قدرت این جنبش بر ایجاد هماهنگی بین امور ثابت و امور متغیر است و زنده بودن این جنبش را نشان می‌دهد.

او افزود: مقاومت ما ادامه دارد و ما خود را شب و روز برای تحقق مطالبات بر حق ملت فلسطین برای آزادسازی سرزمین فلسطین و بازگشت آوارگان آماده می‌کنیم.

اسماعیل هنیه گفت: از زمان رسیدن دونالد ترامپ به قدرت، تلاش‌ها برای برچیدن میوه از اوضاع کنونی و اجرای معامله قرن تسریع شده است، معامله‌ای شکست خورده که ما همچون سدی محکم در برابر آن خواهیم ایستاد.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: ما در برابر سیاست توسعه شهرک سازی در کرانه باختری با قدرت می‌ایستیم و همکاری امنیتی با دولت اسرائیل را در کرانه باختری جنایت می‌دانیم و خواستار توقف فوری آن هستیم.