جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » حجت الخناس علم الهدی قرارداد با توتال را «استعماری» خواند/مسئولان ۷۵ درصد ثروت ملی را مجانی به فرانسوی‌ها دا‌ده‌اند!

حجت الخناس علم الهدی قرارداد با توتال را «استعماری» خواند/مسئولان ۷۵ درصد ثروت ملی را مجانی به فرانسوی‌ها دا‌ده‌اند!

حجت الخناس علم الهدی بازمانده نسل هارون الرشید خلیفه غاصب عباسی که هنوز نتوانسته شکست خود را در انتخابات از مردم بپذیرد، خشم خود را از طرق مختلف بروز میدهد و این بار برای حمله به دولت و رئیس جمهور منتخب مردم قرارداد نفتی توتال با فرانسه را بهانه قرار داده و این قرار داد را «استعماری» خوانده است.
علم الهدی با انتقاد از امضای قرارداد توتال گفت: می‌خواهند مردم را از یک حرکت استثماری و استعماری غرب غافل نگه‌ دارند.
بازمانده نسل هارون الرشید عصر امروز در دیدار با مدیران رادیو و تلویزیون‌های اسلامی اظهار داشت: دو موضوع در حرکت‌های رسانه‌ای مورد توجه است، نخستین موضوع، توسعه رسالت رسول‌الله در همه ابعاد جهانی در میان انسان‌ها در همه زمان‌ها و مکان‌ها است؛ در این زمان که زمینه پذیرش آن در دنیا فراهم‌شده و ابزار این توسعه نیز با توسعه ارتباطات فراهم‌شده است، این رسالت متوجه ما هست.
علم الهدی افزود: اهرم اصلی و ابزار ما در اجرای این رسالت، جریان رسانه‌ای در جهان اسلام است؛ جاده این مسیر هموار نیست و پر از سنگلاخ است؛ تأکید و اصرار بر انجام این رسالت، نیازمند ایستادگی و مقاومت جدی است.
علم الهدی ادامه داد: نکته دوم، مقاومت در برابر امپراتوری رسانه‌ای است، شناخت این امپراتوری رسانه‌ای قبل از انجام هرگونه اقدام، مهم‌ترین نکته به شمار می‌رود؛ آنچه برای ما قابل‌توجه است، امکانات اجتماعی و نفوذی دنیای استکبار در اندیشه‌ها و آمادگی اندیشه‌ها برای پذیرش آنچه در امپراتوری رسانه‌ای انجام می‌شود، هست.
وی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی و مردم به‌عنوان صف مقدم جبهه با این حرکت‌های شیطان دشمن روبه‌رو و مقابل است؛ جامعه هدف دشمن در آمادگی پذیرش تلقینات رسانه‌ای آنان در درجه اول، کشور و مردم ما هستند.
 بازمانده نسل هارون افزود: امپراتوری رسانه‌ای مسئله را از طریق بعضی جریان‌ها در داخل جامعه ما و نفوذ اجتماعی جامعه ما پیش می‌برند.
او با اشاره به اینکه امپراتوری رسانه‌ای برای اجرای مقاصد خود در عرصه‌های سیاسی، دو کار انجام می‌دهد خاطرنشان کرد: مسیر آماده‌سازی جریان‌های اجتماعی برای پیشبرد اهداف استکباری و پیشگیری از بیدارسازی‌ها و توجه مردمی به سلسله مسائل پشت پرده این دو هدف است.
وی گفت: گاهی مطلبی کاملاً بی‌ارزش و کوچک را در شکل حاشیه‌سازی برای جلوگیری از توجه مردم به موضوعات مهم‌تر مطرح می‌کنند، مسئله کوچکی را نسبت به بنده مطرح و عکس سنگ‌قبر همسر مرا در رسانه‌ها منتشر کردند؛ گفتند اسم زوجه من عمداً روی سنگ‌قبر نوشته‌نشده و این نشان یک تحجر از بنده هست که اجازه ندادم اسم همسرم را روی سنگ‌قبرش بنویسند!.
حجت الخناس علم الهدی تصریح کرد: متوجه شدیم قرارداد ایران با توتال فرانسه منعقدشده و پشت پرده قرارداد، واگذاری 75 درصد این قرارداد به شرکت فرانسوی است،  آیا مسئله فناوری استخراج نفت و گاز مهم‌تر از فناوری هسته است؟ برای فناوری هسته‌ایمان، این‌همه سرمایه‌گذاری نکردیم که 75 درصد ثروت ملی را مجانی به دیگری بدهیم.
علم الهدی با اشاره به اینکه این در تاریخ کشور ثبت خواهد شد که خواستند مردم از یک حرکت استثماری و استعماری غرب غافل نگه‌ دارند گفت: باید شگردهای دشمن را بشناسیم و در مقابل شگردهای رسانه‌ای امپراتوری رسانه‌ای عمل کنیم و شما در صف اول مقابله با این جریان رسانه‌ای قرار دارید.