جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » اسباب کشی و نقل مکان موسسه حق ستیزی مشهد به ریاست مر تضی امین نیا، ساعاتی پس از افشاگری شبکه جهانی «در تی وی»

اسباب کشی و نقل مکان موسسه حق ستیزی مشهد به ریاست مر تضی امین نیا، ساعاتی پس از افشاگری شبکه جهانی «در تی وی»

منابع خبری شبکه جهانی «در تی وی» گزارش دادند که تنها ساعاتی پس از افشاگری روز گذشته در تی وی در ارتباط با مکان موسسه «حق ستیزی» در مشهد به ریاست مرتضی امین نیا و مشخصات کامل یکی از مزدوران اسلام ستیز این موسسه با نام محمد جواد مختاری با نام مستعار «سجاد تنها» که قبلا نیز مشخصاتی از او در کانال «آمد نیوز» منتشر شده بود، از محل افشاء شده نقل مکان کردند.

به گزارش منابع خبری«در تی وی» مسئولین و کارکنان موسسه حق ستیزی مشهد که معمولا نماز ظهر-عصر  و مغرب-عشا را در مسجد الرضا میخوانند، دیروز در این مسجد حاضر نشدند و شب گذشته حدود ساعت یک بامداد در حالی که فضای خیابان مسجد امام رضا کاملا امنیتی بود و بسیج حضور داشت، ماشین های حمل بار و اسباب کشی در کوچه مسجد امام رضا در مشهد حاضر شدند و اسباب و اساس این مرکز فتنه انگیزی موسوم به «حق ستیزی» به ریاست «مرتضی امین نیا» را بارِ کامیونها کرده و از  این مکان (احمد اباد. بلوار رضا. خیابان مسجد الرضا) فرار کرده و به مکانی نامعلوم نقل مکان کردند.

محمد جواد مختاری مشهور به «سجاد تنها» پادویِ پیش پاافتادهء “ابرام دراکولای ناسید” غاصب تولیت آستان رضوی در بلاد خودمختار خراسان زیر قیادتِ یکی از بازماندگان نسل هارون الرشید موسوم به “احمد علم الهدا”، یکی از مزدوران امنیتیِ اسلام ستیزِ نفوذی در مؤسسه راهبردی حق ستیزی به ریاست «مرتضی امین نیا» و اداره‌ی ادیان و فرق سازمان اطلاعات سپاه میباشد که  سال‌هاست به توطئه علیه دراویش نعمت‌اللهی گنابادی مشغول است.