پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » پس از رهبر نظام، پاسدار عزیز جعفری فرمانده سپاه، رئیس جمهور روحانی را متهم به ایجاد دو قطبی در کشور کرد!

پس از رهبر نظام، پاسدار عزیز جعفری فرمانده سپاه، رئیس جمهور روحانی را متهم به ایجاد دو قطبی در کشور کرد!

پاسدار عزیز جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران در واکنش به سخنان حجت الاسلام دکتر حسن روحانی که گفته بود اقتصاد را به دست دولت با تفنگ داده ایم و کسی جرات رقابت با آنها را ندارد، گفت  ما احساس می‌کنیم این قبیل اظهارات با هدف ایجاد دو قطبی‌های کاذب، فرافکنی و فرار از عمل به تعهدات در زمینه معیشت مردم و اقتصاد کشور انجام می‌شود!

پاسدار جعفری با فرا فکنی اظهار داشت، سپاه هرگز متقاضی کار اقتصادی نبوده است. ما به درخواست دولت‌ها و با اصرار آنها و بدون اینکه حتی دولت، به بسیاری از تعهدات خود در قبال سپاه عمل کنند، وارد عرصه سازندگی شدیم.

فرمانده کل سپاه با گمان اینکه مردم در ارتباط با فعالیتهای اقتصادی، انتفاعی و مافیایی سپاه بی اطلاع هستند، اظهار کرد سپاه فعالیت اقتصادی و انتفاعی نمی‌کند، فعالیت‌های ما در عرصه محرومیت‌زدایی، سازندگی و خنثی‌سازی راهبردهای دشمن برای فشار اقتصادی به کشور است.

جعفری بدون اشاره به اینکه فعالیت‌های مافیایی سپاه اقتصاد کشور را کاملا فلج کرده و راه را بر تاجران و سرمایه گذاران حرفه ای بسته است، گفت مبنای ما این است که باید ایران را بدون اتکا به بیگانگان بسازیم، چرا که ما معتقدیم بیگانگان فقط به فکر منافع خود و دوشیدن ایران هستند و نتیجه اعتماد به آنها هم، جز سرافکندگی و مواجه شدن با خیانت‌های پی در پی نتیجه دیگری نخواهد داشت.

فرمانده کل سپاه با اشاره به انتقادات دکتر روحانی از فعالیتهای مافیایی سپاه در ضمینه اقتصاد گفت ممکن است ما را صاحبان تفنگ معرفی کنند، بله صاحب تفنگ که سهل است ما صاحب موشک‌های دشمن‌شکن هستیم و آن‌ها را علیه دشمنان و برای حفاظت از نظام، مردم و امنیت ایران اسلامی به کار می‌گیریم و معتقدیم دولتی که تفنگ نداشته باشد توسط دشمنان تحقیر و سرانجام تسلیم می‌شود.

او در پایان با متهم کردن رئیس جمهور مستقر به ایجاد دو قطبی در کشور گفت، این قبیل اظهارات با هدف ایجاد دو قطبی‌های کاذب، فرافکنی و فرار از عمل به تعهدات در زمینه معیشت مردم و اقتصاد کشور انجام می‌شود.