جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » حجت الخناس علم الهدی: اگر مسئولان بگویند مسئول فضای مجازی نیستیم، بی ناموسی در کشور آزاد می شود

حجت الخناس علم الهدی: اگر مسئولان بگویند مسئول فضای مجازی نیستیم، بی ناموسی در کشور آزاد می شود

حجت الخناس علم الهدی بازمانده از نسل هارون الرشید که سالهاست با همه توان مقدسات و اعتقادات مردم را ابزاری برای به استحمار و استضعاف کشیدن آنها و اشاعه مکتب اسلام استالینیستی قرار داده، ولی با افشاگریها و آگاهی رسانیهایی که تاکنون از طریق فضای مجازی صورت گرفته خود را یک شکست خورده منفور نزد مردم یافته است، در خطبه نماز عید فطر با حمله به فضای مجازی گفت؛ چنانچه مسئولان نظام بگویند ما نسبت به فضای مجازی مسئول نیستیم بی ناموسی در این کشور آزاد می شود و جان و ناموس مردم امنیت نخواهد داشت. فضای مجازی مانند فضای واقعی است و فرهنگ و فکر اسلامی( منظور اسلام استالینیستی است)  مردم در این فضا امنیت ندارد لذا باید محدودیتهای لازم در این فضا ایجاد و این فضا از حالت تهدید برای جامعه و جوانان خارج شود.

بازمانده نسل هارون الرشید گفت امروزه با توسعه عناصر، عوامل و اسباب ناهنجاریهایی نظیر اینترنت و ماهواره که در نتیجه توسعه صنعت الکترونیک در میان خانواده ها بوجود آمده امکان تربیت کردن ( مغز شویی)  نسلی زاهد و باتقوا وجود ندارد، و  آزادسازی فضای مجازی ابزار براندازی اسلام ( منظور اسلام استالینیستی است) است.

موسس صیغه سراها و خانه های فساد در مشهد مقدس با وقاحت گفت: مردم و مسئولانی که در مقابل مساله بی حجابی و بدحجابی در جامعه بی تفاوت باشند در مبارزه با اهانت به رسول الله بی تفاوت هستند. تنها نباید توقع داشت که نیروی انتظامی با مساله بدحجابی برخورد کند زیرا رضاخان با بکارگیری تمامی مامورانش نیز نتوانست زنان ایرانی را بی حجاب کند. همه مردم، علما و مسئولان نسبت به مبارزه با بدحجابی مسئول هستند.