سه شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » بسته خبری- اخبار ویژه روزنامه ها

بسته خبری- اخبار ویژه روزنامه ها

 

*********

کیهان

جای خالی یک عذرخواهی و برائت در بیانیه مجمع روحانیون

مجمع روحانیون برخلاف رفتار منافقانه و فتنه‌انگیز در سال ۸۸، به حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

در بیانیه‌ای که به اسم این گروه صادر شده آمده است؛ قدس، فصل مبارزات خونین تاریخ مقاومت اسلامی است که برگ‌برگ آن، یادمان فریادی بی‌کرانه، مظلومیتی بی‌مرز و حماسه‌ای ماندگار از ایثار، شجاعت و شهادت است. نور توحید و خداپرستی از افق سرزمین قدس، مهد ظهور و پرورش پیام‌آوران بزرگ خدا، روشنگر بشریت و پیروان راستین ادیان ابراهیمی در طول تاریخ بوده است؛ قدس نقطه فرود محمد از عروج به ملکوت، قبله ‌پیشین و قلب تپنده مسلمانان و محراب نیایش‌های خونین حق‌جویان فلسطینی بوده است. امام خمینی(س) رهبرکبیرانقلاب اسلامی و پرچمدار مبارزه با ظلم و ظالم در جهان معاصر، در روز شانزدهم مرداد سال ۱۳۵۸، آخرین جمعه ‌ماه رمضان هر سال را روز جهانی قدس نامیدند و همه مستضعفان و آزادیخواهان جهان را به پاسداری از قداست قدس و بزرگداشت آن فراخواندند و با تعمیم آن به روز همگرایی جهان اسلام در دفاع از فلسطین و مستضعفین جهان فرمودند «روز قدس یک روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است. روز مقابله ملت‌ها… در مقابل ابرقدرت‌هاست… روز قدس روز اسلام است. روز قدس روزی است که اسلام را باید احیا کرد… روز قدس روزی است که باید به همه ابرقدرت‌ها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما، به واسطه عمال خبیث شما، واقع نخواهد شد. روز قدس، روز حیات اسلام است. »

در این بیانیه آمده است: اکنون که سال‌ها از سخنان پیامبرگونه آن بزرگمرد الهی گذشته است، شاهد موج گسترده آگاهی‌بخشی و آزادی‌خواهی ملت‌های آزاداندیش جهان هستیم. با این وجود امروز اسرائیل با وجود سیطره بر سرزمین فلسطین، همچنان از بحران عمیق هویت و مشروعیت رنج می‌برد و می‌کوشد تا با تربیت و حمایت عناصر جاهل و متحجر از گروه‌های بنیادگرا و تکفیری و تقویت تسلیحاتی آنها در انجام حملات کور تروریستی، منطقه و جهان را ناامن و بی‌ثبات کند و بر موج اسلام‌هراسی مولود جریان‌های افراطی دامن بزند.

یادآور می‌شود برخی از سران مجمع روحانیون نظیر محمد خاتمی، جزو تحریک‌کنندگان فتنه و آشوب‌ ۸۸ (به بهانه دروغین تقلب در انتخابات بودند). این طیف به همراه افراطیون حزب مشارکت و کارگزاران، فتنه را ۸ ماه به درازا کشاندند. و از جمله راهپیمایی روز قدس را به ضد آن تبدیل کردند. فتنه‌گران در این روز، شعار نه غزه نه لبنان را به دفاع از رژیم صهیونیستی دادند و به همین دلیل نیز سران رژیم صهیونیستی نظیر پرز و نتانیاهو بارها در بحبوحه فتنه ‌سبز تصریح کردند جنبش سبز سرمایه‌ اسرائیل و جنگ با جمهوری اسلامی از درون مرزهای آن آغاز می‌شود.

مجمع روحانیون تاکنون از فتنه‌گران و از جمله عناصر نفوذی در این مجمع برائت نجسته است؛ همچنان که هنوز هم درباره تحرک شوم فتنه‌گران در روز قدس به نفع اسرائیل ساکت است.

این نکته هم گفتنی است که فتنه‌گران عضو مجمع روحانیون در راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن و روز قدس چند سال گذشته جرئت آفتابی شدن میان مردم را نداشته‌اند.

خاک بر سری یعنی… همین وضعیت سازمان منافقین

در حالی که تمام ایرانیان و حتی برخی عناصر مخالف مقیم خارج از مجازات موشکی علیه داعش استقبال کرده‌اند، گروهک تروریستی منافقین خواستار توقف برنامه موشکی ایران شد.

این گروهک ورشکسته در پوشش «شورای مقاومت ملی» اعلام کرد که کنفرانسی خبری در «واشنگتن» برای افشای برنامه موشک‌های بالستیک ایران برگزار می‌کند. منافقین پس از اشغال عراق، سرسپردگی بیشتری به آمریکا پیدا کرده‌اند.

ادعای افشای برنامه موشکی ایران در حالی است که جمهوری اسلامی ایران پیش از این با افتخار، دستاوردهای بومی خود در عرصه توانمندی موشکی را به اجرا گذاشته و اکنون نیز در مرحله شلیک این موشک‌ها به سمت دشمنان، توان واقعی یگان موشکی خود را به نمایش می‌گذارد. منافقین البته خاطرات بدی از موشک و حمله موشکی در سالهای اخیر دارند. آنها آخرین بار در مقر اشرف، راکت‌باران شدند و با دادن تلفات وسیع، مجبور به تخلیه این پادگان نظامی شدند. گفته می‌شود برخی عناصر این سازمان با داعش و جبهه النصره همکاری می‌کنند.

سازمان تروریستی منافقین که قاتل ۱۷ هزار شهروند ایرانی است، جنایت‌های گسترده‌ای را هم به دستور صدام علیه کردها و شیعیان در عراق مرتکب شد. این گروهک در جنگ تحمیلی، گرای مراکز ایرانی را به ارتش صدام می‌داد تا در شلیک موشک و توپخانه، دقیق‌تر به هدف بزنند.

انتصاب یک فرد بدسابقه به سرپرستی اداره کل ارشاد…

روز گذشته وزیر محترم فرهنگ و ارشاد طی حکمی یک عنصر بدسابقه را به عنوان سرپرست جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان… منصوب کرد.

صالحی امیری در حالی این پست را به «ع-خ» داده است که وی سوءسابقه گسترده قضایی نظیر چاقوکشی، ضرب و جرح و… داشته است. سوء استفاده از وجوه و اموال دولتی یکی دیگر از سوابق این گزینه مدیرکلی ارشاد استان… است. مشارالیه علاوه بر پرونده‌های مالی و قضایی فوق، یکی از فعالان آشوب‌های خیابانی سال ۱۳۸۸ است که در عاشورای حسینی سال ۸۸ مردم را تحریک به حضور در خیابان و تظاهرات ساختارشکنانه می‌کرد. تظاهراتی که با جسارت به مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان همراه بود. توهین به نظام اسلامی و هتک حرمت علما و روحانیون نیز در ادبیات وی بارز و مشهود است.

«ع-خ» که به عنوان دبیر حزب کارگزاران سازندگی در استان … نیز فعالیت می‌کند ظاهراً از طریق فعالیت در این حزب به عنوان گزینه تصدی مدیریت کل ارشاد استان… معرفی شده است.

معرفی چنین شخصی با این سابقه از سوی وزیر محترم ارشاد یک بار دیگر نشان‌دهنده آن است که وزارت ارشاد دولت اعتدال دچار اختلال شدید و ساختاری است و متأسفانه وزیر محترم همانطور که از سوابق امنیتی‌شان پیداست اشراف چندانی به مسائل فرهنگی ندارند. اما نکته جالب اینجاست که ظاهراً جناب وزیر حتی از تجربه امنیتی‌شان نیز برای تشخیص صلاحیت کادر همکاران خود استفاده نمی‌کنند!

* اسناد مربوط به سوابق سوء این شخص در کیهان موجود و برای مسئولان مربوطه قابل دسترسی است.

موشک‌پرانی خیلی هم لازم بود(!)

علی مطهری می‌گوید حمله موشکی به داعش، پیام به عربستان و اسرائیل و آمریکا بود.

به گزارش ایرنا وی با تاکید بر این که این اقدام، عکس‌العملی نسبت به تحرکات تروریست‌ها در تهران بود، اظهار کرد: ما این حق را داشتیم که به مرکز فرماندهی آنها حمله کنیم.

مطهری با بیان این که حمله موشکی سپاه، پیام دیگری نیز به همراه داشت، تصریح کرد: پرتاب موشک از ایران به سمت تروریست‌ها این پیام را برای عربستان، رژیم صهیونیستی و آمریکا داشت که ما در صورت نیاز اقدام متناسب و به موقع کرده و از توان موشکی خود استفاده می‌کنیم و این‌گونه نیست که در داخل ایران بخواهند اقداماتی انجام دهند و فرار کنند، بلکه ما در محل استقرار آنها، پاسخ خواهیم داد.

وی تاکید کرد که در مجموع این اقدام سپاه پاسداران، اقدام درستی بوده و براساس اخبار دریافتی عملیات با موفقیت همراه بوده است.

مطهری دی‌ماه گذشته‌ در اظهارنظری سؤال‌برانگیز علیه آزمایشات موشکی سپاه، مدعی شده بود تلاش برای اجرا نشدن برجام از طریق موشک‌پرانی، یکی از مصادیق تندروی و کم عقلی است.

با موضع اخیر آقای مطهری باید پرسید آیا همواره باید دست روی دست‌ گذاشت و انفعال نشان داد تا دشمن ضربه خود را بزند و پس از آن وارد عمل شد؟ یا اینکه باید قدرت بازدارنده را در مقابل دشمن به نمایش گذاشت؟ به عنوان مثال زمانی آقای ظریف تأکید کرد اگر ما موشک  داشتیم صدام جرئت نمی‌کرد به کشور ما حمله کند.

مطهری قبلا هم درباره تصویب برجام گفته بود «۲۰ دقیقه هم برای بررسی و تصویب برجام زیاد بود». همین سهل‌انگاری‌ها در تنظیم و اجرای نامتوازن برجام موجب شد تا طرف ایرانی امتیازات نقد را یکجا بدهد و در مقابل، وعده‌های نسیه‌ای بگیرد که نه تنها عملی نشده بلکه به تشدید تحریم‌ها با مصوبه جدید سنای آمریکا انجامیده است.

موشک‌های پیشرفته تولید ایران اکنون کارایی خود را نشان می‌دهد

یک کارشناس آمریکایی حوزه تسلیحات گفت به نظر می‌رسد ایران وعده‌ تولید انبوه موشک‌های پیشرفته را عملی کرده است.

جفری لوئیس موسس تارنمای تخصصی تسلیحاتی (armscontrolwonk.com) با بررسی تصاویر منتشر شده از پرتاب موشک‌های سپاه و پیش از اعلام مشخصات آنها در توییتر نوشت: به نظر می‌رسد که دست‌کم برخی از این موشک‌ها که از کرمانشاه پرتاب شدند، موشک با سوخت جامد باشند.

پژوهشگر موسسه مطالعات بین‌المللی میدلبری در توییتی دیگر و با بررسی فیلم صدا و سیما نوشت: گرچه شب است و هوا تاریک ولی شعله پس‌سوز موشک پرتاب شده دود غلیظی را آشکار می‌کند که مشخصه سوخت جامد موشک است.

تحلیلگر نشریه فارن پالیسی در ادامه با اشاره به اینکه مقام‌های ایرانی در سپتامبر ۲۰۱۶ (اواخر تابستان ‍۱۳۹۵) وعده تولید انبوه موشک ذوالفقار را داده بودند، نوشت: به نظر می‌رسد که چنین اتفاقی رخ داده باشد. به نظر می‌رسد ایران در حال کنار گذاشتن موشک‌های اسکاد و به کارگیری موشک‌های توانمندتر با سوخت جامد است.

در همین حال مایک المن، پژوهشگر ارشد موسسه بین‌المللی مطالعات راهبردی، در پاسخ به توییت‌های لوئیس نوشت که ایران دو دهه تلاش کرد تا موشک‌های اسکاد را کنار گذاشته و از موشک‌های سوخت جامد بهره‌گیری کند، ایران حدود ۷ سال است که توجه خود را معطوف به موشک‌های کلاس فاتح کرده است.

لوئیس در تائید ادعای المن نوشت: این تغییر رویه موشکی ایران ثمره خود را در توانمندی‌های عملیاتی‌اش نشان داده است. باید دید که آیا پیشرفت‌های ایران منجر به بهره‌گیری از موتورهای بزرگتر نیز می‌شود؟

بازی پلیس خوب و پلیس بد مرعشی و کرباسچی با کابینه

دعوای طیفی از اصلاح‌طلبان با برخی اعضای دولت بالا گرفته است.

روزنامه وقایع اتفاقیه در گزارشی نوشت «بخشی از دولت به جای حمایت از فراکسیون امید، جریان مقابل را تقویت کرد. »

این اظهارنظر رئیس کارگروه استان‌های شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان است. او که این انتقاد را در کانال تلگرامی خود منتشر کرده با بیان این جمله که «این مسئولیت را متوجه آقای واعظی می‌دانم» پای وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را نیز به ماجرا باز کرده است.

پیش از اظهارنظر حسین مرعشی، اوایل خرداد امسال نیز دو تن از اعضای فراکسیون امید از دخالت دولتی‌ها در مجلس گفته و حواشی‌ای را ایجاد کرده بودند؛ عبدالکریم حسین‌زاده نایب رئیس فراکسیون امید و محمود صادقی از اعضای این فراکسیون. این دو ادعا کردند محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، بارها رفت و آمدهایی به مجلس داشته و جلسات و دیدارهای متعددی با برخی افراد این هیئت از جمله کاظم جلالی، بهروز نعمتی و رمضانعلی سبحانی‌فر داشته است. این حاشیه‌ها در حالی ایجاد شد که سال گذشته نیز در جریان انتخاب هیئت رئیسه مجلس محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون امید، به این موضوع اشاره کرده و از دخالت برخی وزرای دولت در انتخابات هیئت رئیسه مجلس سخن گفته بود.

این حاشیه‌ها از سوی محمود واعظی، وزیر ارتباطات بی‌پاسخ نماند. او در پاسخ به مسائل عنوان شده در اینستاگرام خود نوشت: «متاسفانه اخبار نادرستی مبنی بر دخالت برخی اعضای دولت در انتخاب هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی مطرح شده که قویا تکذیب می‌شود.

حسین مرعشی، رئیس کارگروه استان‌های شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در صفحه تلگرامی خود درباره عملکرد فراکسیون امید در انتخاب هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی که سبب از دست رفتن دو کرسی این فراکسیون شد، نوشت: فراکسیون امید، خیلی خوب و صحیح عمل کرد. اشکال در بخشی از دولت است. بخشی از دولت در سال قبل که مجلس شکل گرفت، به جای اینکه فراکسیون امید را تقویت کنند جریان مقابل را تقویت کردند. مشخصا من این مسئولیت را متوجه آقای واعظی می‌دانم. آقای واعظی علاقه‌مند است جریان سوم در مجلس راه بیندازد و این جریان سوم، عملا جریانی نمی‌شود جز اینکه در ائتلاف با اصولگرایان قرار می‌گیرد و امید را تضعیف می‌کند.

غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران، در گفت‌وگو با «وقایع اتفاقیه» اظهارنظرهای سیاسیون در صفحه‌های شخصی یا گفت‌وگوهای رسانه‌ای را نظر شخصی افراد می‌داند.

یادآور می‌شود اصلاح‌طلبان با فشار بر روحانی درصدد گرفتن سهم بیشتر در دولت و کنار زدن برخی وزرا نظیر واعظی، رحمانی فضلی، پورمحمدی، چیت‌چیان و… هستند.

ارزیابی مقام افغانستانی از هدف اول حمله موشکی ایران

مشاور معاون رئیس‌ اجرایی دولت افغانستان گفت حمله موشکی ایران پیش از آن که ضربه به داعش باشد، ضربات کوبنده روانی به عربستان، اسرائیل و آمریکاست.

سعادت غزنوی در صفحه اجتماعی خود نوشت: حمله موشکی سپاه پاسداران علیه مواضع داعش در سوریه، نخستین حمله برون‌مرزی و مانور قدرت است و نه فقط انتقام‌گیری از عملیات تروریستی داعش در تهران. این اقدام پیش از آن‌که ضربه به داعش باشد، ضربات کوبنده روانی به عربستان و اسرائیل و ایالات متحده است.

خراسان

مجوز دولت به سپاه و ارتش برای برخورد با شناورهای متخلف

بر اساس ابلاغیه روزهای اخیر یک مسئول ارشد اجرایی به تعدادی از اعضای کابینه همچون وزیر دفاع، تاکید شده حسب اختیارات ناشی از قانون دریایی ایران مصوب ۱۳۴۳، یگان های نیروی دریایی ارتش و سپاه این مجوز را از دولت دارند که در کنار گارد بنادر و دریابانی ناجا، نسبت به ممانعت و اعمال قانون برای شناورهای فاقد هویت و خارج از حدود و اوقات مندرج در گواهینامه های ثبت شده برای آنها در آب های تحت حاکمیت و صلاحیت جمهوری اسلامی ایران اقدام کنند.

لغو روادید سیاسی ایران و دومین کشور اروپایی

پس از اجرای  تفاهم نامه مشترک میان ایران و رومانی در ماه های گذشته، بر اساس تصمیم روزهای اخیر هیئت دولت که به پیشنهاد اردیبهشت ماه محمد جواد ظریف صورت گرفته، مقرر شده به استناد تبصره ۴۳ قانون بودجه سال ۱۳۴۳، برقراری مقررات لغو روادید برای دارندگان گذرنامه های سیاسی، ویژه و خدمت میان دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری پرتغال به شرط اجرای متقابل آن از سوی این دولت اروپایی، مجاز باشد.

ایران

بازداشت تروریست ها در قم، اردبیل و آذربایجان غربی

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم از دستگیری یک تیم تروریستی در قم را تأیید کرد. به گزارش ایلنا، احد جمالی گفت: در زمان عملیات تروریستی تهران تیم تروریستی داعش در قم توسط نیروهای امنیتی و انتظامی دستگیر شده‌اند. دادستان عمومی و انقلاب اردبیل هم دیروز گفت: یک بسته انفجاری در فاصله ۷۰۰ متری روستای گلشن از توابع بخش عنبران شهرستان نمین در شرق اردبیل کشف و خنثی شد. ناصر عتباتی افزود: ۲ روز پیش گزارشی درباره ترددهای مشکوک در روستای گلشن عنبران دریافت شد و به نیروهای امنیتی اجازه بازرسی از این روستا صادر شد. او با بیان اینکه نیروهای امنیتی سپاه در بازرسی از راه‌های ورودی و مجاور این روستای مرزی تجهیزات انفجاری در خارج از محدوده روستا و در نزدیکی مرز کشف و اقدام به خنثی‌سازی آن کردند، گفت: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد محموله انفجاری به مقدار ۲ کیلوگرم با میکروکنترل جا سازی شده است که تیم چک و خنثی‌سازی سپاه وارد عمل شده و در محل آن را خنثی کرد. نادر قاضی‌پور، نماینده ارومیه در مجلس هم از دستگیری ۴۰ نفر از عناصر گروهک تروریستی داعش توسط اداره اطلاعات آذربایجان غربی در شهرستان‌های پیرانشهر، سردشت، مهاباد، بوکان و تکاب خبر داد. وی در گفت‌وگو با خانه ملت، با بیان اینکه مقدار فراوانی تسلیحات و مهمات از عناصر داعش در چندین عملیات کشف شده است، افزود: سرتیم‌های این عناصر تروریستی قصد انجام عملیات در شب‌های قدر را داشتند که با هشیاری اطلاعات آذربایجان غربی بموقع در نطفه خفه شدند.

تکذیب بازداشت ۳ نیروی سپاه توسط عربستان

سردار سنایی راد معاون سیاسی سپاه پاسداران، ‌ ادعای عربستان مبنی بر بازداشت سه نفر از نیروهای سپاه را تکذیب کرد. به گزارش تسنیم،   وی با بیان اینکه این موضوع کذب محض است، گفت: این ادعا فاقد هرگونه ارزش خبری است و این موضوع بیشتر به یک جوک و طنز و شبیه است.

سفر محرمانه رئیس سیا به عمان برای هشدار درباره ایران

پایگاه بلومبرگ در گزارشی نوشت «مایک پومپئو» رئیس سیا و ژنرال «ریکی وادل» معاون مشاور امنیت ملی ترامپ در سفر محرمانه ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) به «مسقط» پایتخت عمان، درباره رابطه با ایران به سلطان قابوس هشدار دادند. به گزارش فارس،   یکی از مقامات امریکایی اعلام کرد که پومپئو و وادل بسیار محتاطانه عمل کردند و در این سفر از سلطان قابوس درخواست نکردند که روابط با ایران را قطع کند؛ زیرا این امر برای عمانی‌ها غیر ممکن است زیرا به ایران وابستگی اقتصادی دارند.

عسل اسماعیل‌زاده بازداشت شد

عسل اسماعیل‌زاده، فعال رسانه‌ای و عکاس خبری روز گذشته بازداشت شد. به گزارش ایلنا، اسماعیل‌زاده همسر سعید سیف خبرنگار و فعال رسانه‌ای و مدیرمسئول سایت «دیده‌بان ایران» است که چند سال گذشته چندان فعالیت رسانه‌ای نداشته است.

آرمان

بالای ۱۰۰سال‌ها در کدام استان‌ها زندگی می‌کنند؟

شنیده شد که بر اساس اطلاعات مرکز آمار ایران، کردستان، سیستان و بلوچستان و آذربایجان غربی سه استانی هستند که بیشترین جمعیت بالای ۱۰۰ سال را در خود جای داده‌اند. بر اساس جداول منتشرشده از سوی مرکز آمار ایران در زمینه‌ سن و جنس به تفکیک استان‌ها که از سرشماری سال ۱۳۹۵ استخراج شده است، استان کردستان با ۱۱۳۶ شهروند بالای ۱۰۰ سال بیشترین جمعیت بالای ۱۰۰ سال در کل کشور را به خود اختصاص داده است. استان‌های سیستان و بلوچستان و آذربایجان غربی نیز به ترتیب ۷۶۰ و ۶۲۸ نفر بالای ۱۰۰ سال سن دارند. تهران نیز در رده چهارم است.

 کشف بسته انفجاری در اردبیل

شنیده شد که دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: یک بسته انفجاری به فاصله ۷۰۰ متری روستای گلشن از توابع بخش عنبران شهرستان نمین در شرق اردبیل کشف و خنثی شد. ناصر عتباتی روز سه‌شنبه در نشست خبری با خبرنگاران گفت: دو روز پیش گزارشی درباره ترددهای مشکوک در روستای گلشن عنبران دریافت و برای نیروهای امنیتی اجازه بازرسی از این روستا صادر شد. وی اضافه کرد: نیروهای امنیتی سپاه در بازرسی از راه‌های ورودی و مجاور این روستای مرزی تجهیزات انفجاری در خارج از محدوده روستا و در نزدیکی مرز کشف و اقدام به خنثی‌سازی آن کردند.

دیدار مدیری با معاون رئیس‌جمهور

شنیده شد که مهران مدیری کارگردان و بازیگر، با محمدباقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور دیدار کرد. مهران مدیری صبح دوشنبه بیست و نهم خردادماه به دیدار محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور رفت. پیش از این محمد جواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان از پشت صحنه سریال مهران مدیری بازدید کرده بود. برنامه «دورهمی» با اجرا و کارگردانی مدیری یکی از برنامه‌های پربیننده تلویزیون در ماه‌های اخیر بوده است.

رئیس‌جمهور پست دایی را لایک کرد

شنیده شد که علی دایی تصویری با رئیس‌جمهور در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. سرمربی سایپا از جمله مهمان‌های مراسم افطار رئیس جمهور بود. او از این مراسم افطار تصویری منتشر کرد که مشغول صحبت با حسن روحانی، رئیس جمهور منتخب مردم ایران است. جالب اینجاست که صفحه اینستاگرامی رئیس‌جمهور هم پست علی دایی را لایک کرده است.