جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » علاء الدین بروجردی و عطاء الله مهاجرانی در داخل و خارج کشور پرتاب چهار تا یا شیش تا موشک به سمتِ سوریه را علامت اقتدار رژیم ایران ارزیابی میکنند!

علاء الدین بروجردی و عطاء الله مهاجرانی در داخل و خارج کشور پرتاب چهار تا یا شیش تا موشک به سمتِ سوریه را علامت اقتدار رژیم ایران ارزیابی میکنند!

علاء الدین بروجردی :با دم شیر نمیتوانند بازی کنند! عطاء الله مهاجرانی: حمله موشکی  پیامی روشن، مقتدرانه و به هنگام “به همه” (است)!

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار کرد: با دم شیر نمی‌توانند بازی کنند و باید تبعات هر اقدام نابخردانه را تحمل کنند.رژیم ایران از امروز وارد فاز جدیدی در جنگ در منطقه شده است!
تاکنون از طریق مستشاری و متخصصین ما در سوریه به آنها نظر مستشاری می‌دادیم که تاثیرات زیادی داشت. عربستان و دیگر کشورها که ژست حمایت از تروریست را می‌گیرند، بدانند جمهوری اسلامی با هیچ کسی شوخی ندارد. در حال حاضر وارد فاز مبارزه جدیدی با تروریست‌ها در منطقه شده‌ایم.
وی اضافه کرد: در شرایطی که سنای آمریکا به تعیین تحریم‌های جدید علیه ایران پرداخته بود این اقدام پاسخی بود به آمریکا که در دوران تحریم توانستیم به این موفقیت‌ها دست پیدا کنیم.
 

به گزارش شبکه خبر، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی پیام عملیات موشکی سپاه را متوجه آمریکا دانست و گفت: آمریکا در راس شیطنت‌های تروریستی در منطقه است. پیام این عملیات متوجه آمریکا است .آمریکا در راس شیطنت های تروریستی در منطقه است. حضور آن در موصل و رقه و فرستادن محموله های کمکی با این عنوان که گفتند به اشتباه باد آنها را برای داعش برده است و یا اقدامات علیه ارتش سوریه در شرایطی که حلب را آزاد کرده بود نشان می دهد آمریکایی ها در راس قرار دارند.

عطاء الله مهاجرانی از وزرای سابق دولت خاتمی و ساکن امروز لندن در توئیتر خود پیام زیررا منتشر کرد:
حمله موشکی به مقر داعش در دیرالزور، فراتر از حمله به داعش و انتقام شهیدان عملیات ترور درتهران است. پیامی روشن، مقتدرانه و به هنگام به همه!
پیام علاء الدین بروجرودی و تفسیر عطاء الله مهاجرانی در امتداد مصاحبه پاسدار امیرعلی حاجی زاده با اصحاب رسانه است که توسط خبرگزاری فارس انتشار یافته:

به گزارش فارس، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در جریان شلیک موشک‌های بالستیک سپاه به مقر داعش در دیرالزور سوریه گفت: اگر تروریست‌ها به شرارت ادامه دهند نتیجه پرهزینه‌ای برایشان رقم خواهد خورد.