جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » حجت الخناس علم الهدی، بازمانده نسل هارون الرشید، دکتر علی مطهری را نادانِ بی محتوا خطاب کرد!

حجت الخناس علم الهدی، بازمانده نسل هارون الرشید، دکتر علی مطهری را نادانِ بی محتوا خطاب کرد!

حجت الخناس علم الهدی، بازمانده نسل هارون الرشید، در نماز جمعه امروز در مشهد دکتر علی مطهری را نادانِ بی محتوا خطاب کرد، و گفت یک نادان بی‌محتوایی می‌گوید اگر آتش به اختیار از این‌طرف هست، پس آتش به اختیار از آن‌طرف هم هست، یعنی چه این حرف؟ یعنی فرمانده یک قرارگاه به دشمن می‌گوید آتش به اختیار؟ آن‌طرف دشمن است، آن‌طرف فریب‌خورده دشمن استکباری است، آن‌طرف حقوق‌بگیر و مزدور دشمن است، آن‌طرف دارد در زمین دشمن در مقابل اصول ارزشی انقلاب ایستاده و می‌جنگد و مبارزه می‌کند، چه چیزش آتش به اختیار؟ او عامل دشمن است.

علم الهدی در ادامه گفت به رزمنده افسر جنگ نرم رهبری می‌گوید آتش به اختیار چون به همه‌چیزش مطمئن هستد و اطمینان دارد، یعنی احساس مال شما، ایمان و ابتکار مال شما، منتظر کسی نشوید، منتظر جایی نباشید، این آتش به اختیاری که می‌گویند، تعیین تکلیف برای تمام دستگاه‌های مسؤول از اجرایی تا قضایی است که شما با افسران جنگ نرم آتش به اختیار باید به‌عنوان یک فرمانده برخورد کنید و در همه شئون و شرایط این‌ها را کمک کنید، کلمه آتش به اختیار خیلی معنا دارد، برای همه تعیین تکلیف است.

پیش از این دکتر علی مطهری نایب رئیس دوم مجلس ایران با اشاره به سخنان رهبر نظام  در مورد “آتش به اختیار” بودن، گفت عبارت “آتش به اختیار” شامل همه حوزه ها اعم از فرهنگی، سیاسی و اقتصادی می شود، و آتش به اختیار دو طرفه است.

دکتر علی مطهری در گفت و گو با خانه ملت گفته بود: “اگر آزادی بیان مخدوش شد و به منتقدان حکومت اجازه اظهار نظر داده نشد یا افرادی را بدون حکم قضایی و بر خلاف قانون اساسی حصر خانگی کردند و یا مدیران کانال‌های تلگرامی پرمخاطب را قبل از انتخابات بدون هرگونه توضیحی بازداشت طولانی مدت کردند یا دانشجویان و خبرنگارانی را به اتهامات واهی و با انگیزه سیاسی بازداشت یا ستاره‌دار کردند، در اینجا دانشجویان و بلکه سایر اقشار مردم آتش به اختیارند چون مسئولان به وظیفه خود عمل نکرده اند.”