پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » طالب‌زاده از یاران قسم خورده ابراهیم رئیسی ناسید ملقب به “ابرام دراکولا” در گفت‌وگو با تسنیم ادعا کرد که جشنواره «عمار» مصداقی از «آتش به‌اختیار» است

طالب‌زاده از یاران قسم خورده ابراهیم رئیسی ناسید ملقب به “ابرام دراکولا” در گفت‌وگو با تسنیم ادعا کرد که جشنواره «عمار» مصداقی از «آتش به‌اختیار» است

 

نادر طالب‌زاده -از یاران قسم خورده ابراهیم رئیسی ناسید ملقب به “ابرام دراکولا” – ادعا کرد که جشنواره غیرحرفه ای و کودکانه سینمایی موسوم به  «عمار» مصداقی از «آتش به‌اختیار» است!!!

نادر طالب‌زاده -از یاران قسم خورده ابراهیم رئیسی ناسید ملقب به “ابرام دراکولا” – با “تربیت کردن” خواندن “پروسه مغزشویی و مخزنی” ادعا کرد که توانست جمع کثیری از جوانان را در زمینه‌های مختلفی تربیت کند.

نادر طالب‌زاده -از یاران قسم خورده ابراهیم رئیسی ناسید ملقب به “ابرام دراکولا” – ادعا کرد در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، درباره فرمان «آتش به‌اختیار» مقام معظم رهبری گفت: بسیاری از ما در گذشته متوجه موضوعی که  رهبری به آن اشاره کردند، بودیم که نهادهایی به‌علت ازدحام کار یا  تخصص نداشتن کار خودشان را انجام نمی‌دهند. لذا جدا از کارهای صداوسیما، وزارت ارشاد و وزارت امور خارجه، ما کارمان را در زمینه پیشبرد دیپلماسی عمومی انجام می‌دهیم، مثلاً من بیش از 100 کارشناس خارجی در برنامه راز آوردم که این کار به‌نوعی ترکیب کردن کارهای سه نهاد کشور یعنی وزارت فرهنگ، وزارت خارجه و صداوسیما است. این کار را انجام دادیم بدون اینکه از جایی سفارش گرفته باشیم.

نادر طالب‌زاده -از یاران قسم خورده ابراهیم رئیسی ناسید ملقب به “ابرام دراکولا” – ادعا کرد : به‌نظرم دولت و رسانه در این زمینه مقداری کُند است و باید کمکش کرد، لذا آتش به‌اختیار یعنی همه چیز، ما مدتهاست که در این زمینه گام برداشته‌ایم و به‌وسیله جشنواره عمار توانستیم جمع متکثری از جوانان را در زمینه‌های مختلف تربیت کنیم. در برخی از موارد نهادها به‌جای همراهی جلوی یک جریان می‌ایستد، مثلاً وزارت امور خارجه در ابتدا با افق نو مخالف بود و جلوی برگزاری آن را گرفت.

نادر طالب‌زاده -از یاران قسم خورده ابراهیم رئیسی ناسید ملقب به “ابرام دراکولا” – در پاسخ به این سؤال که “به‌نظر شما چه ضرورت‌هایی در جامعه وجود داشته است که  رهبری در این برهه زمانی «آتش به‌اختیار» را به کار برده‌؟”، ادعا کرد: خطاب رهبری با جوانان بوده است و جوانان پویا هستند و شور دارند، سبکبال و انقلابی هستند.

«آتش به‌اختیار» یعنی جوانان اگر می‌بینند که در جایی کاری درست انجام نمی‌شود خود دست به کار شوند و آن کار را به‌صورت احسن انجام دهد، منتظر نباشند که کسی به او دستور دهد.

نادر طالب‌زاده -از یاران قسم خورده ابراهیم رئیسی ناسید ملقب به “ابرام دراکولا” –  درباره دغدغه‌های فرهنگی رهبری در یک دهه اخیر، ادعا کرد: یکی از مسائل هوشیاری نسبت به ایجاد تمدن اسلامی جدید است، این سرفصلی است که در قسمت قبلی برنامه‌ تلویزیونی که داشتیم از منظر چند کارشناس بررسی کردیم. به‌نظرم دغدغه‌های یک دهه اخیررهبری این بوده است که ما ببینیم کارشناسان غربی امروز درباره جهان اسلام چه می‌گویند، ما باید تلاش کنیم که مردم را به‌روز کنیم. صحبتهای  رهبری ابعاد گسترده‌تری را در بر می‌گیرد که باید افرادی به تحلیل و تبیین آن بپردازند.

انتهای پیام/*