جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » اطلاعیه روابط عمومی سپاه حفاظت انصارالمهدی:انتظار می رود اگر مشکلی بین نهادهای قانونی وجود دارد از مسیرهای قانونی پیگیری شود.

اطلاعیه روابط عمومی سپاه حفاظت انصارالمهدی:انتظار می رود اگر مشکلی بین نهادهای قانونی وجود دارد از مسیرهای قانونی پیگیری شود.

 

سپاه نیوز: دراطلاعیه روابط عمومی سپاه حفاظت انصارالمهدی با تاکید بروحدت و یکپارچگی و لزوم تعمیق فضای امن و ایمن در جامعه ، تصریح شده است: اساسا “پشتیبانی “از اقدامات حفاظتی روسای جمهور قبل با نهاد ریاست جمهوری است.
به گزارش سپاه نیوز؛ در پی انتشار خبری مبنی بر تخلیه ساختمان محافظان دکتر احمدی نژاد و طرح برخی موضوعات خلاف واقع در آن، روابط عمومی سپاه حفاظت انصار المهدی (عج) در اطلاعیه ای اعلام کرد:
بعد از فرمان حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) در خصوص حفاظت از شخصیت های نظام و همچنین اماکن حساس و حیاتی کشور، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تمام توان این وظیفه سنگین را برعهده گرفت و با عنایات خداوند متعال و توجهات حضرت ولی عصر (عج) تا به امروز در این زمینه شکست حفاظتی نداشته است.

سپاه حفاظت انصار المهدی (عج) در زمینه حفاظت از شخصیت ها در طول سلسله مراتب نظامی مطابق قوانین و مقررات عمل کرده و از هرگونه دسته‌بندی ای سیاسی مبرا می باشد.

این اطلاعیه در ادامه با تأکید بر اینکه در شرایط فعلی کشور و منطقه و نیاز به وحدت و یکپارچگی و لزوم تعمیق فضای امن و ایمن در جامعه  ، تصریح شده است:
انتظار می رود اگر مشکلی بین آنها و نهادهای قانونی وجود دارد از مسیرهای قانونی پیگیری شود.

همچنین دراین اطلاعیه با بیان اینکه اساسا موضوع پشتیبانی از اقدامات حفاظتی مربوط به روسای جمهور قبل با نهاد ریاست جمهوی است و نام بردن از سپاه حفاظت انصار المهدی (عج) و انتشار تصویر فرمانده آن و یا توضیح شیوه اقدامات حفاظتی که افشا کننده راهکارهای امنیتی می باشد از جانب هر شخص یا نهادی موجب تأسف است، تصریح شده  است:
علاوه بر این در تاریخ 3/8/95 روابط عمومی دفتر آقای احمدی نژاد اعلام کرده که ملک مورد بحث در اختیار دفتر ایشان و نه محافظین قرار داشته و متعهد شده که در اسرع وقت موضوع را از طریق مراجع قضایی حل و فصل کند.

این اطلاعیه در پایان تأکید کرده است:
سپاه حفاظت انصار المهدی (عج) حق پیگیری حقوقی و قضایی را برای هرگونه اتهام زنی و تشویش اذهان عمومی در راستای مأموریت حفاظت از شخصیتهای نظام برای خود محفوظ می داند.

انتهای پیام/02