جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » زیرپوست پایتخت، اخبار بسیار زیادی رخ میدهد، اما رسانه ها از بازگویی آن ها معذورند!! چون ممنوعند!!
Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2017-06-08 13:08:01Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

زیرپوست پایتخت، اخبار بسیار زیادی رخ میدهد، اما رسانه ها از بازگویی آن ها معذورند!! چون ممنوعند!!

 حجت الاسلام سیدمحمودعلوی گوشه ای از پرده را درباره شیوع ناامنی در پایتخت و سایرنقاط کشور را کنار زد!

روز پنجشنبه – درفردای عملیات منسوب و منتسب به داعش در دونقطه از پایتخت- دود سیاه و غلیظی سراسر فضای تهران بزرگ را پوشاند!  دلیل مشخصی دررسانه ها در این خصوص تشریح نشد، صدا و سیما هم بااشاره ای گذرا ادعا کرد که یک انبار بزرگ لاستیک در تهران -خودبخودی!!- دچار آتش سوزی شده است!! در همان زمان که تهرانی ها در جستجوی کشف علت حادثه منتهی به ابرسیاه غلیظ بودند صدای انفجار مهیبی نیز در اتوبان مدرس اسباب سردرگمی بیشتر هموطنان پایتخت نشین شد!!

واقعیتهای پشت پرده این دودهای سیاه مشخص نیست، اما در زیر پوست شهر خبرهای بسیار زیادی میگذرد که اعلام نمیشود. اظهارات وزیراطلاعات گواه بارز بر این واقعیت است.

 

وزیر اطلاعات: اگر در سال‌های قبل گاهی هر ماه دو تیم تروریستی و گاهی هفته‌ای یک تیم تروریستی را شناسایی می‌کردیم، کشف این تیم‌ها در اردیبهشت ماه روزانه شده ؛ منتها بنا نداشتیم با انعکاس مرتب خبر دستگیری‌ها آرامش روانی مردم را مخدوش کنیم.

طراح و فرمانده اصلی عملیات تروریستی تهران امروز  -بیستم خرداد ۱۳۹۶ – به هلاکت رسید

به گزارش «تابناک»، سید محمود علوی وزیر اطلاعات امشب در برنامه گفتگوی ویژه خبری در تشریح حادثه تروریستی در تهران طی سخنانی اظهارداشت:

طراح و فرمانده اصلی عملیات تروریستی تهران امروز توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) به هلاکت رسید.اخیرا فشارها به گونه‌ای بود که ما احساس کردیم آن‌ها جنون عملیاتی پیدا کرده‌اند. ناکامی‌هایی که طی این چند سال در اقدامات ضد امنیتی و تروریستی‌شان متحمل شده بودند آن ها را به سر حد جنون رسانده . مهماتی که از یکی از تیم‌های تروریستی که حدود 10 روز پیش در یکی از مناطق کشور کشف کردیم؛ برای یک عملیات جنگی، نظامی و رزمی بود نه برای یک عملیات پارتیزانی و چریکی. پی در پی اقدامات ضد امنیتی را شناسایی و افراد مرتبط را دستگیر کرده ایم،  در سال 94 حدود 30 تیم، در سال 95 ،45 تیم و در دو ماه و 20 روز سال 96 بیش از 25 تیم را زیر ضربه بردیم. بالغ بر 42، 43 نفر از تروریست های مرتبط با حادثه تروریستی تهران شناسایی و دستگیر شدند.خانه ای که در آن 5 تروریستی که در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام در آن جا سوگند یاد کرده بودند زیر ضربه رفت و برادر یکی از تروریست ها در تورِ إشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان قرار گرفت.

تصاویر تازه انتشار یافته از عملیات منسوب و منتسب به گروهک تروریستی داعش در دونقطه تهران

روز چهارشنبه هفته گذشته در دو حمله تروریستی پایتخت 17 تن شهید شدند و بیش از 40 تن مجروح شدند. با چند ساعت درگیری و تلاش نیروهای امنیتی این درگیری خاتمه پیدا کرد.