شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » اگر این اسناد منتشر شده توسط دولت حسن روحانی، مطابق با واقعیت است، پس چه کسی دروغ میگوید؟!

اگر این اسناد منتشر شده توسط دولت حسن روحانی، مطابق با واقعیت است، پس چه کسی دروغ میگوید؟!

 اینطور نیست که یا همه دروغ میگویند یا هیچکس دروغ نمیگوید! واقعیت آن است که در این میان قطعاً یک نفر کاملا دروغ میگوید و خلاف واقعیات مسّلم صحبت میکند!!

پس از انتشار تصاویر نامه‌های رسمی سند ۲۰۳۰ به دو نهاد وابسته به رهبری و قوه قضاییه، اکنون این سئوال مطرح شده است
بگردید و دروغگو را بیابید

پس از ادامه اعتراض رهبر جمهوری اسلامی و امامان جمعه به اجرای «بی سروصدا»ی سند ۲۰۳۰ یونسکو، حسن روحانی در شبکه اینستاگرام، تصویر مُصوّبه دولت درباره این سند را منتشر کرد که نشان می‌دهد دفتر آیت‌الله خامنه‌ای و دیگر قوا از این مصوبه اطلاع داشته‌اند.

عکس های  مدارک ارسال شده به دفتر رهبری و دفتر قوه قضائیه – که توسط دولت حسن روحانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر شده است- دیگر جای تردیدی نیست که رونوشت مصوبه مربوط به سند 2030 بیش از یک سال قبل /در شهریورماه /یک سال پیش، به دفتر رهبر جمهوری اسلامی، مجلس، قوه قضائیه، سازمان بازرسی کل کشور، دیوان محاسبات و دیگر نهادهای به اصطلاح « انقلاب اسلامی!!!!!» ارسال شده است.

ششماه بعد از دریافت این مصوبه ها توسط نهادهای فوق الذکر حمله های زنجیره ای از چپ و راست به این مصوبه آغاز شد. همه از آخوندهای فکسنی لنگهء لنکرانی!!! و سبحانی!! و مکارم شیرازی!! (سلطان شکر)!! تا امام جمعه های پیش پاافتاده دهات وروستاها و شهرستانها و شهرها و مراکز استانها و پایتخت و….!!! بطور ارکستره درباره عدم اطلاع نسبت به وجود این مصوبه موضع گرفته و به دولت حسن روحانی حمله کردند. گویی قضیه برجام را فرجام یافته تلقی کرده و بجای آن مصوبه 2030 را عَلَم کردند. رهبر نظام روز ۱۷ اردیبهشت حتی عنوان کرد که این سند را بطور یواشکی تصویب کرده و به اجرا درآورده اند و این نادرست است که در خارج بنشینند و برای سیستم آموزشی مملکت تصمیم بگیرند، چون اینجا ایران است و حکومت اسلامی است!!!!!!! رهبری علاوه بر انتقاد از تصویب کنندگان یواشکی سندفوق الذکر (دولت حسن روحانی)  عملکرد شورای عالی انقلاب فرهنگی را نیز به باد انتقاد گرفت و گفت که «این شورا باید مراقبت می‌کرد و نباید اجازه می‌داد که کار تا جایی پیش برود که اکنون ما مجبور به جلوگیری از آن شویم».

البته حسن روحانی کوشید که در این کارزار با مهارت رهبری را از صحنه رویارویی با مخالفان سیاستهای چهارساله دولت یازدهم دور نگاه دارد و به این دلیل چنین تعبیری ارائه داد که گویا هماوردهای دولتش درباره این سند برای رهبر جمهوری اسلامی «گزارش دروغ» فرستاده‌اند و در روستاها، «شبنامه» پخش کرده و برخی مباحث را مطرح کرده‌اند که در سند اصلا وجود ندارد”.

آخوند پیش پاافتاده و بیسواد و دست نشانده ای موسوم به “یوسف طباطبایی” به عنوان خطیب و امام جمعه اصفهان!!! مدعی شد که ” رهبر نظام تاکنون سخنی بدون تحقیق نگفته است.چه معنا دارد در کشور جمهوری اسلامی که سند بالادستی آنها قرآن و سنت اهل بیت است عده‌ای در یونسکو برای آن برنامه‌ریزی کنند؟!»

ستاد ابراهیم رئیسی (ابرام دراکولای ناسید)  در اثنای انتخابات درمورد این سند غائله به پاکرد و غوغا به راه انداخت و با فرستادن امام جماعتهای قلابی به دهات خراسان و نواحی اطراف دعوی کرد که حسن روحانی میکوشد  با اجرای سند ۲۰۳۰ همجنس‌گرایی و خودارضایی در مدارس ایران را بجای دروس قرآنی «ترویج» کند. به عنوان مثال آخوند بیخردی موسوم به “ناصر ایمانی”- خطیب و امام جمعه دست نشانده و کلاش بیسواد شیراز-با مخاطب قراردادن رقبای ابرام دراکولای سفاک جلاد غاصب تولیت آستان قدس رضوی در خطه خودمختارخراسان رضوی به علمداری احمدعلم الهدی از بجاماندگان نسل هارون الرشید خلیفه غاصب عباسی چنین دعوی بیسرو تهی طرح نمود: «از این سند مخفیانه پرده‌برداری کردید و امروز هم بخشی از آن را اجرایی کردید و به بچه پنج ساله موضوعات جنسی آموزش می‌دهید که جای تاسف دارد.»