چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » هشتاد و سومین شماره یک نشریه اینترنتی موسوم به” خط حزب‌الله” با عنوان «رمز انجام نشدنی‌ها» توسط سایت متعلق به رهبر نظام منتشر شد.

هشتاد و سومین شماره یک نشریه اینترنتی موسوم به” خط حزب‌الله” با عنوان «رمز انجام نشدنی‌ها» توسط سایت متعلق به رهبر نظام منتشر شد.

 

هشتاد و سومین شماره نشریه موسوم به ” خط حزب‌الله” با سخن هفته‌ای درباره‌ی قدرت معجزه‌گر جوان مومن ایرانی، جوانی مبتکر بامتکی به خدا با عنوان «رمز انجام نشدنی‌ها» منتشر شد.

خبر ویژه‌ی این شماره “خط حزب الله”  با عنوان «یک تهدید و دو فرصت برای رسانه‌های نو»  به دیدار جمعی از مدیران و اساتید موسسه‌ی امام صادق علیه‌السلام با رهبر نظام اختصاص یافته است که رهبر نظام در این دیدار درباره ضرورت پاسخ به شبهات مطرح شده در فضای عمومی با استفاده از ابزار رسانه‌ای جدید پرداخته‌اند.

گزارش هفته‌ی این شمارهء نشریه موسوم به “خط حزب الله” با عنوان «کوه‌ها در مقابل جامعه و انسان قوی، قدرت مقاومت نخواهد داشت» به توصیه رهبر نظام بر ایمان بر دل و عمل پرداخته است.

سایت متعلق به رهبر نظام با اعلام انتشار شماره جدید این نشریه اضافه میکند:

“پی دی اف” نشریه موسوم به “خط حزب الله” در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم “امت حزب‌الله” می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.