شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » آخوند مختل المشاعر در یک گزافه گویی باور نکردنی رای مردم به حسن روحانی را به طور تلویحی آراء حرام خواند!

آخوند مختل المشاعر در یک گزافه گویی باور نکردنی رای مردم به حسن روحانی را به طور تلویحی آراء حرام خواند!

بیانیه رسمیِ وزارت کشور درباره صحت نتایج رسمی اعلام شده، و خیانت شورای نگهبان.

شورای نگهبان، اسبابِ بازیِ افسرانِ اتاقِ خالی از فکرِ سپاه پاسداران و مهندسان بی آبرو و روشکسته انتخابات!

دست و پازدنهای اعضای جنون زده شورای نگهبان به نفع ابرام دراکولای ناسید جلاد سفاک غاصب تولیت آستان قدس رضوی دلیل بر تباهی این نهاد ضدمردمی است که باید هرچه زودتر مردم تکلیف آن را روشن کنند.

پاسخ وزارت کشور به هذیان بافیهای “موحدی کرمانی- احمد جنتی”: مشخص نیست استفاده از واژه “آراء حلال” بر چه مبنایی و با چه هدفی صورت گرفته است!!!

احمد جنتی  پس از آن که از اتاقک تجدید وضو پا بیرون گذاشت مدعی شد که باید دو میلیون رای از آراء حسن روحانی کاسته و دو میلیون رای بر آراء ابرام دراکولای ناسید افزوده شود!!

وزیر کشور – رحمانی فضلی- گفت: درخواست کاهش آرای حسن روحانی به بیست و یک میلیون رای با هیچ منطق شرعی و قانونی مطابقت ندارد. فاین تذهبون؟

اینکه از آخوندک مخبّط مختل المشاعر احمد جنتی خواسته‌اند آرای آقای رئیسی از 16 میلیون به 19 میلیون و آرای آقای روحانی از 23 میلیون به 21 میلیون تغییر یابد با هیچ منطق شرعی، قانونی و مردمسالاری مطبق نیست و ادعایی غیر باور است.

ملت شریف و بزرگوار ایران
روز پنج شنبه، چهارم خرداد مطالبی به نقل از  موحدی کرمانی در رسانه ها منتشر شد که با توجه به مراتب تقوی و سوابق ارزنده سیاسی و اجتماعی ایشان  بسیار مایه تعجب و غیر قابل باور بود، از آنجائیکه این اظهارات می تواند محل بحث و ابهام و باعث ایجاد نگرانی و بدبینی شود لذا نکاتی را به استحضار ملت آگاه و هوشیار می رسانیم.
1-  تمامی مراحل انتخابات ریاست جمهوری به ویژه در شعب اخذ رای از ابتدای آغاز فرایند رای گیری تا پایان شمارش و اعلام نتایج با حضور ناظران شورای محترم نگهبان انجام گرفته است.
2-  تاکید می شود در هر شعبه حداقل سه ناظر شورای نگهبان حضور داشتند و تمامی صورتجلسات تنظیمی در تمامی شعب بدون استثناء به امضای ناظران محترم رسیده است، لذا وارد نمودن هرگونه ابهام در حماسه بزرگ مردمسالاری دینی ،خدشه به آرای مردم و توهین و بی اعتبار نمودن دست اندرکاران برگزاری انتخابات و به ویژه ناظران محترم شورای نگهبان تلقی می گردد.
3-  مشخص نیست استفاده از واژه “آرای حلال” بر چه مبنایی و با چه هدفی صورت گرفته است ؟ ملت مسلمان و هموطنان سایر ادیان بر پایه استفاده از حق مصرح قانونی در تعیین سرنوشت خود به ویژه در لبیک به کلام گوهربار رهبر معظم انقلاب برای دفاع از هویت انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی و تحقق مشارکت حداکثری به پای صندوق های رای آمدند و بار دیگر حماسه سترگ آفریدند، تقسیم بندی این مردم عزیز و بزرگوار به عناوینی مانند انقلابی و غیر انقلابی یا «آرای حلال» و”آراء حرام” ظلم بزرگی است که باعث ایجاد تفرقه و آسیب جدی به وحدت ملی و امنیت ملی می شود.
4-  اینکه از جناب آیت الله جنتی خواسته‌اند آرای آقای رئیسی از 16 میلیون به 19 میلیون و آرای آقای روحانی از 23 میلیون به 21 میلیون تغییر یابد با هیچ منطق شرعی، قانونی و مردمسالاری مطبق نیست و ادعایی غیر باور است چراکه :
–  اولا ساحت مقدس اعضای محترم شورای نگهبان پاک و مبری از اینگونه مطالب است و آن عزیزان امانت دار حق الناس بوده و در پیشگاه خداوند خود را مسئول می دانند و اگر نعوذبالله اینگونه باشد نه از تاک نشان خواهد ماند و نه از تاکنشان.
–  ثانیا با طرح چنین مباحثی افکار عمومی داخل و خارج از کشور در مورد ما چه قضاوتی خواهند نمود؟ و واقعا چه پاسخی برای این مطالب وجود دارد؟ آیا معاندان و دشمنان قسم خورد این کشور و ملت و انقلاب با استناد به این جملات و عناوین علیه ما استفاده پلید نخواهند کرد؟ و آیا این موضوع القا نخواهد شد که «در گذشته» نیز چنین بوده است؟ فاین تذهبون … به کجا می‌روید؟؟
5-  ما به شورای نگهبان اعتماد کامل داریم و می‌دانیم در ساحت این نهاد انقلابی چنین خطای فاحشی رخ نخواهد داد.مردم ما همگی برای تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب که همانا مشارکت حداکثری بود به پای صندوق رای آمدند و بر همین مبنا ادای تکلیف کرده و آرای همگی بدون هیچ تبعیضی صحیح و نافذ است و همچنین یقین داریم ملت تاریخ ساز ایران در کنار هم به عزت و پیشرفت کشور می اندیشند و پس از پایان رقابت همچون نامزدهای محترم همگی مسیر و مرام رفاقت را پیشه می کنند.
خداوند منان را شاکریم که می توانیم بگوییم که برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در 29 اردیبهشت، مجریان و ناظران را مصداق این آیه شریفه قرار داد که
“إِنَّ اللَّهَ يَأمُرُكُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلىٰ أَهلِها”
مرکز اطلاع رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور
موحدی‌ کرمانی:ممکن است با بررسی مجدد تخلفات انتخابات رای ابرام دراکولای ناسید از شانزده میلیون به نوزده میلیون نفر و روحانی نیز از بیست و سه میلیون به بیست و یک میلیون نفر برسد!! در هرحال ابرام دراکولای ناسید شانزده میلیون رای حلال دارد!
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: این تخلفات در نتیجه انتخابات موثر نیست اما این اثر را دارد و شاید رأی آقای رئیسی را از 16 میلیون به 19 میلیون و رأی آقای روحانی را از 23 به 21 میلیون برساند. از این رو کسانی که تخلف کرده‌اند باید بدانند که یک چشم بینا بالای سر آنها است و آنها به خود اجازه تکرار چنین اقداماتی را ندهند.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب

 دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: بنده روز گذشته با آیت‌الله جنتی ملاقات داشتم و به ایشان تأکید کردم مردم انتظار دارند که ببینند شورای نگهبان چه قضاوتی می‌کند؛ شورای نگهبان باید موارد تخلف انتخاباتی را بشناسد و به مردم معرفی کند.
به گزارش «انتخاب»، آخوند جنون زده محمدعلی موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در همایش جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که صبح امروز پنج شنبه 4 خرداد ماه برگزار شد، با تاکید بر اینکه این تجمع نشان دهنده این است که ما احساس شکست نمی‌کنیم و برای برنامه‌های بعد احساس آمادگی داریم اظهار داشت: آنچه اتفاق افتاد همانطور که رهبر انقلاب فرمودند انتخابات پیروزی فرد نبود بلکه مردم پیروز شدند و این حجم عظیم حضور مردم چشم دشمن را کور کرد.آخوند مبتلا به سفاهت موحدی کرمانی ادامه داد: مردم با حضور خود در انتخابات نشان دادند که با رهبر انقلاب و نظام هستند و جمهوری اسلامی یک نظام مقتدر است.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز  با بیان اینکه تمام تلاش ما این بود که اصلح را تشخیص دهیم و برای خدا تلاش کنیم افزود: ما اصلح را شناختیم و طبق وظیفه به او رای دادیم و برای او تبلیغ کردیم. لذا امام هم فرمود که ما مامور به انجام وظیفه هستیم.

وی با اشاره به این نکته که در نگاه اول نقطه ضعفی به نظر من نمی‌آید و ما در برنامه خود اشتباهی نداشتیم تصریح کرد: برخلاف موارد قبل کار بین اصولگرایان دچار اختلاف نشد و ما به فرد واحد و مشخص یعنی برادرمان آقای رئیسی رسیدیم و جامعتین هم وارد صحنه شد و او را به عنوان نامزد اصلح معرفی کرد که این توفیق کمتر نصیب می‌شود.

به نوشته فارس؛ آخوند هذیان باف موحدی کرمانی با بیان اینکه ما احساس کردیم خداوند محبتی از آقای رئیسی را در دل انقلابیون و دلسوزان دین قرار داده است به استقبال گسترده از این کاندیدای انتخابات در استان‌های کشور اشاره کرد و گفت: آقای رئیسی نشان داد که یک سرمایه قوی و یک سرمایه مردمی و انقلابی خوبی دارد.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: آقای رئیسی در انتخابات 16 میلیون رای حلال بدست آورد؛ ما روز گذشته با آقای جنتی نشست داشتیم و در آنجا مطرح شد که مردم از شورای نگهبان انتظار دارند و می‌خواهند ببینند شورا چه قضاوتی می‌کند، شورای نگهبان وظیفه دارد همه آنچه اتفاق افتاده، برنامه‌های غلط، آرایی که ابطال شد و مناطقی که صندوق به آنها نرفته بود را خودش با دلیل بشناسد و به مردم اعلام کند.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: این تخلفات در نتیجه انتخابات موثر نیست اما این اثر را دارد و شاید رأی آقای رئیسی را از 16 میلیون به 19 میلیون و رأی آقای روحانی را از 23 به 21 میلیون برساند. از این رو کسانی که تخلف کرده‌اند باید بدانند که یک چشم بینا بالای سر آنها است و آنها به خود اجازه تکرار چنین اقداماتی را ندهند.

آخوند سفیه و خردگریز و مردم ستیز موحدی کرمانی درادامه به سند 2030 به عنوان یکی از اشتباهات این دولت اشاره کرد و یادآور شد: آقای مکارم درباره سند 2030 خیلی خوب وارد شدندو اشارات دقیق و عمیقی داشتند و رهبری هم تشر زدند و جلوی اجرای این سند ننگین را گرفتند و بنده هم در نماز جمعه درباره آن صحبت کردم لذا مردم باید در قبال این نوع اشتباهات زنده باشند و حیات انقلابی خود را نشان دهند.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز برهمین اساس افزود: جمنا فقط برای انتخابات بوجود نیامد و اگر این حرکت زودتر آغاز می‌شد معتقدم حتما به هدف می‌رسیدیم.

وی با بیان اینکه این تشکل انقلابی باید حمایت، انتقاد و حرکت خود را ادامه دهد، گفت: این تشکل جمع عظیمی در سراسر کشور دارد و باید به برنامه‌ها و مسائل کشور واکنش نشان دهند.

آخوند مهجور و متحجر موحدی کرمانی در برنامه‌ها و انتخابات بعدی اگر بهتر برنامه‌ریزی و تدبیر شود انشاءالله موفق خواهیم بود.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با اشاره به مواضع ترامپ و عربستان یادآور شد: اگر در این شرایط آقای رئیسی رأی آورده بود می‌خواستند بگویند روحانی که گفته بود رأی شما بین صلح و جنگ مردد است؛ البته ما یقین داریم که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند اما به شرط اینکه ما به وظیفه خود عمل کنیم و صادق باشیم. هرچند که اعضای جبهه مردمی صادق و مخلص هستند و خداوند نیز ما را یاری خواهد کرد.