جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » فرق و ادیان » توطئهء تکفیریهایِ پیروِ اسلامِ استالینیستی برعلیه “دُرّ تی وی”.

توطئهء تکفیریهایِ پیروِ اسلامِ استالینیستی برعلیه “دُرّ تی وی”.

جاسوسخانهء  ورشکسته و درهم شکسته ابراهیم رئیسی (ابرام دراکولای ناسید)- مجمع جاسوسهای منحوس پیرو مکتب التقاطی “اسلام استالینیستی”، در سایت تکفیری فرقه نیوز، حقد و کینه خود را برعلیه “شبکه جهانی اطلاعرسانی”دُرّ تی وی” بر دایره میریزند!

تکفیری هایِ جاسوسِ منحوسِ پیروِ “اسلام استالینیستی“، با وضعی مفلوک و مایوس،  پس از شکستِ سنگینِ سرفرماندهشان ابرام دراکولای ناسید – غاصب تولیت آستان مقدس و مبارک رضوی، در بلاد خودمختار خراسان تحت اشغال احمدعَلَم الهدی /از اعقاب هارون الرشید خلیفه غاصب عباسی/- با خیالات و اوهامِ تکفیری و هراس زده خود دست و پایی میزنند تا به پندارِ مالیخولیاییِ خود فعالیتهایِ مردمی و روشنگرانهء “شبکه جهانی اطلاعرسانی دُرّ تی وی” را دچار اخلال و اختلال کنند.

وَ یَکیدُونَ کَیداً وَ اَکیدُ کَیدَاً ، فَمَهِّلِ الکَافِرینَ وَ اَمهِلهُم رُوَیداً

سایت بیهوده پرداز تکفیری موسوم به فرقه نیوز وابسته به محفل تکفیری موسوم به “موسسه حق پژوهی در خراسان” به ریاست آخوندی موسوم به “مرتضی امین نیا” و به قلم یک عنصر تکفیری مزدور و خیانت پیشه موسوم به “آخوندک تکفیری سجاد تنها” اراجیفی را بدون مبتدا و خبر و به صورت بیسروته انتشار داده که ارزش پاسخگویی ندارد و فقط برای ثبت در سینه تاریخ به عرض هموطنان میرسد:

اختصاصی: تقابل یوسف مردانی و مأذون سیاسی صوفیه!
یوسف مردانی در یک حرکت قابل تقدیر صراحتا اعلام کرد مصطفی آزمایش سخنگوی این سلسله نیست و غلط کرده فعالیت سیاسی خود را به نام فرقه به فقرا عرضه کند.به گزارش بخش رصد پایگاه خبری فرقه نیوز ساعتی قبل یوسف مردانی شیخ المشایخ صوفیه گنابادیه در برابر عملکرد انحرافی_سیاسی مصطفی آزمایش واکنش نشان داد.
یوسف مردانی در یک حرکت قابل تقدیر صراحتا اعلام کرد مصطفی آزمایش سخنگوی این سلسله نیست و غلط کرده فعالیت سیاسی خود را به نام فرقه به فقرا عرضه  کند.


به گزارش فرقه نیوز_شیخ المشایخ صوفیه ضمن اعلام برائت از مصطفی آزمایش بیان کرد این فرقه مطلقا در امور سیاسی دخالت نمی کند و عملکرد جاسوس فرانسوی در شبکه Dorr.tv را به دکان داری تشبیه کرد که در حال بندگی شیطان است.

یوسف مردانی در سخنان صریح خود با زیر سوال بردن عملکرد ماذون سیاسی اظهار داشت دراویش هیچ سخنگویی در خارج از کشور ندارند و فقرا نباید صحبت ها و سخنان سیاسی مصطفی آزمایش را قبول کنند.
 اخبار تکمیلی همراه با مستندات به زودی منتشر خواهد شد.