پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » حامیان ابرام دراکولای ناسید، از جمله کارگزاران فالس نیوز، از رو نمیروند!!

حامیان ابرام دراکولای ناسید، از جمله کارگزاران فالس نیوز، از رو نمیروند!!

فارس نیوز – سپاه پاسداران- با بیحرمتی نسبت به حرمت حریم ضامن آهو امام هشتم شیعیان و مسلمانان جهان، بحث آزادی بیان را هم زیر سئوال میبرد!!

فالس نیوز: حمله به تتلو، با شعار آزادی بیان!! جرم تتلو چیست؟!

فالس نیوز مینویسد: جرم تتلو چیست؟ مردم میگویند چه کسی کجا و کی به امیرتتلو عیب گرفته، و جُرم تراشیده است؟! آیا غیر از این است که این خودشما و دم و دستگاه قوه قضائیه خود شما بوده که چندبار به جرم شکستن مرزهای اخلاقی اورا گرفته و به بند کشیدید؟

ایرادی به امیر تتلو نیست. او خودش، با خودش وحدت دارد. بحث دو دوزه بازی کردن حامیان ابرام دراکولای ناسید و خود ابرام دراکولای ناسید بیمرام است! والسلام!!!

تتلو

رئیسی چه زیبا در آخرین روز تبلیغات انتخاباتی مهم‌ترین شعار خود را جامه عمل پوشاند؛ نه از آن جهت که خود به آن معتقد باشد از آن جهت که شدنی است و می‌شود «رئیس جمهور همه ایران» بود.

 به گزارش مشرق، با ورود نرم‌افزارهای جدید آهنگ در کشور که روند آهنگسازی و خوانندگی را تسهیل می‌بخشید، نسل جدید خواننده‌های جوان در کشور پا به عرصه موسیقی گذاشتند.

این نسل که اکثرا بدون مجوز و از طریق شبکه‌های اجتماعی با مخاطبان خود در ارتباط بودند به «خواننده‌های زیرزمینی» مشهور شدند.

اکثر خواننده‌های زیرزمینی را خواننده‌های «رپ» تشکیل می‌دانند که یکی از مشهورترین آنها امیرحسین مقصودلو، معروف به «تتلو» بود.

با گسترش شبکه‌های اجتماعی، روزبه روز بر طرفداران او افزوده شد تا جایی که دنبال‌کنندگان تتلو در اینستاگرام به بیش از ۴ میلیون نفر رسید.

امیرحسین مقصودلو که طرفداران بی‌شمار و دوآتیشه‌اش همه کارشناسان فرهنگی و اجتماعی را شوکه کرده بود بعد از چند سال تغییرات محسوسی در نوع عملکرد شخصی و حرفه‌ای او مشاهده شد.

تتلو که پیش از این بیشتر به درج مطالب عاشقانه، ورزشی و روزمره در صفحات شخصی خود می‌پرداخت ناگهان به مسائل اجتماعی و مذهبی پرداخت تا کم کم و با گذشت زمان خبر از تغییرات درونی خود دهد.

تتلو در بحبوحه مذاکرات پر انتقاد هسته‌ای دولت روحانی آهنگ «انرژی هسته‌ای» را خواند و موزیک ویدئوی آن را منتشر کرد تا فصل نویی از فعالیت خود را آغاز کند.

مقصودلو با درج پست‌های مختلف هوادران خود را دعوت به رعایت حجاب می‌کرد و گاهی در دفاع از رهبر کشور، مطالبی را درج می‌کرد.

تتلو در کانال شخصی‌اش هوادارانش را دعوت به خواندن نماز می‌کرد و هر از گاهی در نیمه‌های شب از مخاطبان خود می‌خواست که همان موقع و در هنگام اذان، نماز صبح بخوانند.

مقصودلو که بارها در مصاحبه‌های رسمی و غیررسمی تاکید می‌کرد که از لقب «خواننده زیرزمینی» خوشش نمی‌آید، مدام خبر از سعی و تلاش خود برای گرفتن مجوز و اجرای کنسرت می‌داد که با کارشکنی دولتی‌ها موفق به انجام آن نمی‌شد.

با آغاز رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری و موضع‌گیری‌های سیاسی هنرمندان، تتلو هم در پست‌های جداگانه تاکید کرد که مانند هر انسان آزاده‌ای حق رای دارد و انتخاب او «قالیباف» است.

او که هر بار و پس از اعلام تغییرات روحی خود با آماج توهین‌های شبهه روشنفکران مواجه می‌شد این بار نیز از سوی آنها متهم به خواننده «حکومتی» شد؛ در حالی که پیش از او بسیاری از هنرمندان رسما اعلام کرده بودند که از حسن روحانی در انتخابات پیش رو حمایت می‌کنند و اگر قرار است کسی برچسب حکومتی بخورد، هنرمندان حامی رئیس جمهوری مستقر مستحق‌تر به این لقب هستند.

با ائتلاف محمدباقر قالیباف و حجت‌الاسلام رئیسی، تتلو هم با درج مطالبی حمایت خود را از حجت‌الاسلام رئیسی اعلام کرد تا این بار بیش از گذشته با آماج حملات ناجوانمردانه شبهه روشنفکران فعال در فضای مجازی مواجه شود؛ چون این بار او از یک رو «روحانی» حمایت کرده بود!

یک روحانی که طی هفته‌های گذشته با پروپاگاندای جریان رقیب در انتخابات با سیاه‌نمایی و تخریب مطلق از او به عنوان یک فرد مخالف موسیقی یاد می‌شد!

حمایت تتلو از حجت‌الاسلام رئیسی ضربه سنگینی به تخریب‌کنندگان بود و پس از حمایت تتلو تکاپوی آنها برای جذب هنرمندان دیگر در ستاد روحانی و تخریب همزمان حجت‌الاسلام رئیسی و تتلو بیشتر شد تا جایی که پیش از سفر انتخاباتی مشهد روحانی تعدادی از هنرمندان از جمله سالار عقیلی روحانی را همراهی کردند.

نکته جالب توجه در این میان حمایت برخی خواننده‌های زیرزمینی از دیگر نامزدها از جمله خود روحانی بود!

پس از آنکه ساسی مانکن خواننده زیرزمینی در سال ۸۸ ضمن حمایت از مهدی کروبی، نماینده اصلاح‌طلبان در انتخابات، برای او یک آهنگ اختصاصی خواند؛ گروه زیرزمینی «بروبکس» با آهنگ معروف «سوس خانوم» در سال ۱۳۹۲ به دیدار حسن روحانی رفتند.

همان‌هایی که بعد از انتخابات ۸۸ و در آغوش کشیدن رئیس‌جمهور مستقر و قانونی مردم (محمود احمدی‌نژاد) توسط افتخاری او را آماج توهین‌های زشت و ناروا کردند این بار پیش از انتخابات از سالار عقیلی خواستند تا برایشان در مشهد کنسرتی برگزار کند تا روحانی پس از آن برای مردم سخنرانی کند!

صحنه رقابت هنرمان حامی روحانی و رئیسی و به تبع آن تخریب گسترده حجت‌الاسلام رئیسی هر لحظه داغ‌تر می‌شد تا آنکه هم او که از سوی روحانی متهم به دیوارکشی و مخالفت با کنسرت و موسیقی بودند در فرودگاه مهرآباد با صحنه‌ای غیرقابل باور روبرو شود.

امیرحسین مقصودلو با همان بدن پر از تتو دیدار رئیسی را در فرودگاه مهرآباد به انتظار نشسته بود…

با هماهنگی‌های صورت گرفته، حجت‌الاسلام رئیسی پذیرفت تا دقایقی پای صحبت‌های این جوان مملکت بنشیند؛ رئیسی که نماد انتخاباتی‌اش کارت ملی بود و شعارش رئیس‌جمهور همه مردم ایران، نه تنها مخالفتی با این دیدار نکرد بلکه بر اساس تعالیم مورد تاکید اسلام دقایقی را پای صحبت‌های تتلو نشست و گوش به حرف‌های او سپرد؛ تتلو از خودش گفت از اعتقاداتش از اینکه سعی دارد از این پس مسلمان‌تر از گذشته به ترویج اسلام و دفاع از کشور و رهبر بپردازد و پس از آنکه متوجه شد رئیسی هم آهنگ امام رضای او را شنیده است برای ادامه فعالیت هنری خود راسخ‌تر و محکم‌تر از گذشته شود.

سیر تحولات امیرحسین مقصودلو و دیدار شوکه‌کننده او با حجت‌الاسلام رئیسی با او را باید ساعت‌ها و روزها بررسی کرد؛ آری رئیس جمهوری برای همه مردم ایران با همه سلایق و عقاید دینی برازنده رئیسی است؛ جوانان ما با هر تیپ و شخصیت گاهی فقط و فقط نیاز به توجه دارند؛ نیاز به چند دقیقه تفکر و صحبت دارند.

تتلو می‌گوید بارها خواسته است تا با دولتمردان دولت روحانی بنشیند و صحبت کند اما آنها نخواسته‌اند!

تتلو که سال‌ها پیش پدر خود را نیز از دست داده است در فضایی بسیار صمیمی از آهنگ‌هایش می‌گوید و تتوهایش و پشیمانی‌هایش و …

اما این بار هم همان شبهه روشنفکران خودبی‌شمارپندار او را رها نکردند و رکیک‌ترین فحش‌ها را نثار او کردند، فقط و فقط برای چند دقیقه صحبت!

و کار به جایی می‌رسد که دولت‌مردانی چون حسام‌الدین آشنا که مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور است و خود یک روحانی است با درج تصویری تمسخرآمیز از تتلو او را به سخره می‌گیرد که باید از او پرسید بر اساس کدام آموزه دینی این حق را به خود داده است!؟

همان‌هایی که قبح‌شکنی‌ها، وطن‌فروشی‌ها و تن‌فروشی‌های دوستان و هم‌سنفی‌های خود را «آزادی» معنی می‌کردند این بار زبان به فحاشی گشودند.

آن‌هایی که بدن برهنه بازیگر زن ایرانی را با هزاران دلیل غیرمنطقی و غیرمعقول توجیه می‌کردند که چه کار به او دارید بدنش متعلق به خودش است و هرکسی را در قبر خودش می‌گذارند؛ دهان گشودند به یاوه‌سرایی!

تتلو پس از دیدار با خادم‌الرضا(ع) می‌گوید: «می‌خواهم به احترام نزدیکان و یاران رهبر از این به بعد باز هم سنگین‌تر باشم؛ از فردا با تتلوی جدیدی مواجه خواهید شد…».

رئیسی چه زیبا در آخرین روز تبلیغات انتخاباتی مهم‌ترین شعار خود را جامه عمل پوشاند؛ نه از آن جهت که خود به آن معتقد باشد از آن جهت که شدنی است و می‌شود «رئیس جمهور همه ایران» بود.

کارزار انتخاباتی به پایان می‌رسد و روسیاهی‌اش به چهره همان‌هایی می‌ماند که آزادی را تنها در شعار و حرف می‌خواهند… و هر پرهیزکار گذشته‌ای دارد و هر گنه‌کار آینده‌ای…

منبع: فارس